Passat 1.9 74Kkw slabší výkon?? prosím kouknout na LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to asi budes muset protozze tady je kolikrat ochota jak cip ....nebo se stav nekde na vrakaci at ti pujcej nejakej ...nemyslim si ze by s tim meli problem......jeste se pak mrkni na tandemu jestli nemas ten malej naustek volnej.....taky je to docela casta zavada a dost zkrz nej odchazi podtlak
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

no kdybych měl plnohodnotnou diagnostiku tak udělám test akčních členů ale přes 409 to nejde...asi zkusím ten vrakáč no

na tandemu náustek???kde to najdu...jsem kopyto:-)
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

74 kw je PD? ...ja ted z hlavy nevim.....jestli jo tak kdyz sundas dekl motoru tak tandem je zezadu na motoru na vackovy hlideli...to poznas....z toho tandemu cumi takovy čůro a to se dost casto stava ze je volny a utika podtlak Obrázek

takhle to vypada a ten šlauch co cumi vpravo se nesmi hybat
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

jo je to PD jdu na to kouknout
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

mno kdyby se nehejbal tak zajed vyzkouset ten N75 z vrakace...kdyz se bude hybat tak kup epoxidovy lepidlo a zalij to :-D ....ja jedu na obed :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

dneska ho jedu vyměnit N75...dneska jsem ho ze srandy odpojil od štekru a v jízdě vůbec žádná změna...ani žádnou chybu to nenapsalo...sem blázen nebo co??
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

asi si auto zvyklo :-D ...menapadlo ze by tam mel jit ventil N18 co ovlada EGR mel by byt stejnej a uplnestejne fungovat ....aaale bude lepsi kdyz tam das co tam patri.....a kdyz jsi ho odpojil a nic se nedelo nemas nekde zkrat na ty kabelazi k ventilu ...nepise neco vag? neco jako zkrat na kostru nebo tak nebo zkrat na plus nebo tak neco?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

jdu to napíchnout

vysvětlil by jsi mi ještě jaký je rozdíl mezi skupinou 11 a 12 ve 12 je tam požadavek na nějaký tlak a ten to dává v 11 je taky pořadavek na nějaký tlak a ten aktuální je ovšem mnohem menší podle logu že?? já se v tom nějak nevyznám
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

nemyslis spis rozdil mezi skupinou 10 a 11?????ve skupine 10 je v prvnim okne nasavany mnozstvi vzduchu, v druhym okne je atmosfericky tlak coz je tlak kterej je ve vzduchu okolo nas, ve tretim je tlak v sacim potrubi coz je plnici tlak no a ctvrty okno poloha plynu.....v tom kanale 11 to je ve druhym okne pozadovana hodnota tlaku ve tretim okne skutecna hodnota tlaku ktera by mela sedet s hodnotou v kanale 10 ve tretim okne...razumime? :) :) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

JO ruzumím naprosto přesně....děkuji...
nic méně dnes vyměněn na zkoušku N75 a žádný rozdíl....udělal jsem ještě jeden log....první zrychlení v pohodě druhé taky pak to spadlo do nouzáku tak jsem to vytočil v tom nouzáku jak to šlo taky je to v tom logu...a tam už bylo málo tlaku...no nic méně N75 vyloučen...z té baňky co je u turba a ovládá to táhlo jsem sundal tu hadičku a zkusil s táhlem zahýbat...mělo by jít lehce a nahoru že???no tak nejde..hnul jsem s tím jen o pár milimetrů a dost ztuha...nebude problém tady??

log http://ulozto.cz/xCYysNKs/log-01-003-010-011-csv

http://ulozto.cz/xE51vgqP/log-01-003-010-012-csv

nic méně hodnoty s třetího okna kanálu 11 sedí s třetím oknem kanálu 10 ale nesedí to s požadavkem v kanálu 11 okně dvě...je možné teda že by to způsobilo ty zasraný turbo....jinak olej se neztrácí,auto nehulí....žádný jiný problém není
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

no vetsinou kdyz se zadrou lopatky tak turbo prefukuje....ikdyz jestli je to zadreny fest tak by bylo mozny ze to bude naopak nedofukovat......ale spis bude v haji ta regulacni banka na turbu.... auto brzdi dobre?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

jo auto brzdí v pohodě...zkoušel jsem to jak si psal a na druhé šlápnutí zůstane tvrdý

no regulační baňka...pořád nevím ale důvod proč při nastartování nejde ta klapka nahoru a hned dolu jak to dělala dřív
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

zjisti jestli po nastartovani to tahlo zajede do ty banky a kdyz ne tak bude nejspis problem zrovna v ty bance ...
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

jo mám tu kámoše tak tam hned vlítnu...takže si šoupnu ruku na to táhlo on nastartuje a mělo by se to hnout nahoru jo??
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

presne tak ...a kdyz nezajede tak od ty banky tu hadicku odpoj a prstem zkus jestli tam je podtlak...j
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“