fiat uno 1.4 turbo neštartuje

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jayo25
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2013, 16:49
Odpovědi: 0

fiat uno 1.4 turbo neštartuje

Příspěvek od Jayo25 »

zdravým ... mam taky problem, menil som tesnenie pod hlavou , auto poskladane ako má byť, naštartovalo hned za klučom, ale daval som tesnenie aj pod vrchnu čast hlavy , no po naštartovany na lavej strane presakoval olej, musel som to znova rozobrat a dal som to na silikon, všetko pekne poskladane, chcem naštartovat a nič, auto toči ako sproste a ani sa neozve, iba ked prestanem štartovat tak trochu streli do vyfuku, sviečky som dal von , vyčistil lebo boli zahadzane , iskru dáva , skušal som aj poradie zapalovania prehodit, ale potom motorom neroztoči, palivo dáva, kedže zakaždym mi zahadže sviečky, už som ich mal tolkokrat von že mam chut to zapalit, nema niekto s niečim podobnym skusenost ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A vole ventilov si skontroloval?
Jayo25
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2013, 16:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayo25 »

vole ? no neviem, ako vravim auto chytilo prvakrat pekne, po pretesneni už nie, neviem čo sa na ventiloch da nastavit kedže na každom ventile je miska a priamo nanu opiera už vačka, neviem ako tam skontrolujem volu ? vačka sa hneh oprela do ventilou ked som vrch hlavy prykrutil , tam miesto na volu nieje si myslim, a ked som točil motorom tak pekne všetky ventile vačka zatlačala
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, zda jsi kontrolovat vůle/výměnou podložek/při demontáži hlavy..Ale jestli ti to chytlo a potom ne, koukni, zda jsi nepřendal zap. kabely, když jsi těsnil to víko..Ale pro jistotu zkontroluj zda válce mají kompresi./třeba jen zvedlým jedním kolem při zařazené 4. rychlosti :)
nepropadat panice...
Jayo25
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2013, 16:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayo25 »

takže , ubehol viac ako týžden , a až včera som sa šprtal v aute, nevedel som čo, tak som znova zhodil vrchnu čast hlavy, pozrel som či som nahodou nedal niečo zle, tak som len tak skusil otočit klukou o jednu otačku , pritom som zostil že u tohto motora sa piesty z ventilmi nestretnu , zložil som všetko dokopi, a prve štartovanie a motor sa začal ozývat , ale aj tak nechce chytit , už by aj chcel ale nejde, skusim ešte z rozdelovačom potočit, inak taka zaujimavost , predtým ked mi chytilo auto som mal prvy valec na rozdelovači dole vpravo, teraz mam prvy valec hore v lavo , nechapem to normalne,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nechci ti kazit náladu, ale tenhle motor 1,3 Turbo se určitě potká, ventily jsou šikmo, takže jestli ti projde píst při otevřených ventilech, jsou již ohnuté..Začni tou kompresí, než budeš cokoliv dělat.. Zvedni pravé kolo, dej tam 4 rychlost a otáčej, jakmile budeš volně otáčet, jdi na pivo. Jakmile ucítíš 4 odpory, jsi vítěz. Pak už jen správně kabely, když nevíš přesně a rozdělovač je blbě natočen ,otáčej motorem, v okénku na převodovce máš rysky a podle vačky /zavřené ventily -píst v Hů nandej kabely/podle palce/..Na minulost nebo co bylo, když to blaflo zapomeň..Člověk kolikrát udělá kraviny, kterých si ani není vědom... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“