Octa II RS TDI BMN,,soft série (nevím jestli tam patří) s chipem byl stejný problém,auto padá do nouze z důvodu nedostatečného tlaku..regulace chodí,N75 taky - testováno v akčních členech..při testu EGR se neměnil průtok na váze vzduchu..hadičky ok,dráty taky..
Prosím o kontrolu logu a radu na co se zaměřit..případně jestli může být problém právě v softu..
LOG: http://leteckaposta.cz/602103688
Octavia II RS TDI - nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II RS TDI - nouzák
Octavia II RS
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Přijde mi, že váha skoro až nepravděpodobně přesně splňuje požadavek, vyjma drobných malých rozdílů. Neřekl bych, že při testu EGR se nemění její hodnota.
I hodnota za jízdy při plným plynu odpovídá skut. plnícímu tlaku při zavřeném EGR, ovšem skut. tlak je hodně pod požadavkem.
Problém je, že se jednotka ani nesnaží dohánět tlak na požadavek.
I hodnota za jízdy při plným plynu odpovídá skut. plnícímu tlaku při zavřeném EGR, ovšem skut. tlak je hodně pod požadavkem.
Problém je, že se jednotka ani nesnaží dohánět tlak na požadavek.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020