2,4 JTD 110 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,4 JTD 110 kw
zdar neni nekdo kolem zlinska co by mi vytahl soft z RJ a zkouknul ho? myslim si,ze to predtim delalo nejaky pako a proto to moc zere a kouri. chci hodit origo nebo upravit poradne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34062
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,4 JTD 110 kw
Mám origo soft , nebo ti ho upravím, ale jsem z Havlíčkobrodska...sikin1987 píše:zdar neni nekdo kolem zlinska co by mi vytahl soft z RJ a zkouknul ho? myslim si,ze to predtim delalo nejaky pako a proto to moc zere a kouri. chci hodit origo nebo upravit poradne
Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků by
_____
ok kluci . jen to prihlasim uz 14 dni se hadam s urady,protoze je tam spatna emisni smernice a nechteji mi to prepsat tos dohledavam STk,kde se delal dovoz a urad,kde se to hlasilo.
ten chip delal asi nejaky blb,protoze to bude ohulene jak krava jede to sice brutalne,ale mozna tim odvarili turbo musim mrknout na vule
jo a vite co me vydesilo? ja si koupil hned tesnici krouzek na DRV staci ten zeleny na vysoky tlak. piskam s jak to jde pekne sundat vytahnu DRV a na nem chybel ten cerny krouzek na nizky tlak
tos si rikam kurna je to mozny? to i nekde spadlo? nikde fakt nebyl..tak sem to skompletoval nastartoval a normalne to bezi.
otazka zni: nema nekdo pristup do katalogu boshe? ja to tma uz jednou heldal primo v bosky a ten cerny velky na nizky tlak nesel objednat nebo jinak mu to nehazelo cislo,ze to je prej jen soucasti ventilu.
ja to nemam jak najit cokoliv mam cislo si objednam,ale bez cisla su ztraceny a stare DRV sem zahodil.
ten chip delal asi nejaky blb,protoze to bude ohulene jak krava jede to sice brutalne,ale mozna tim odvarili turbo musim mrknout na vule
jo a vite co me vydesilo? ja si koupil hned tesnici krouzek na DRV staci ten zeleny na vysoky tlak. piskam s jak to jde pekne sundat vytahnu DRV a na nem chybel ten cerny krouzek na nizky tlak
otazka zni: nema nekdo pristup do katalogu boshe? ja to tma uz jednou heldal primo v bosky a ten cerny velky na nizky tlak nesel objednat nebo jinak mu to nehazelo cislo,ze to je prej jen soucasti ventilu.
ja to nemam jak najit cokoliv mam cislo si objednam,ale bez cisla su ztraceny a stare DRV sem zahodil.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja sem vahu mel venku,protoze sem kompletne auto kontroloval abych vedel v cem byvalej majitel kecal. a filtry byly opravdu uplne nove vaha byla cista jestli je 100% ok nevim ona muze byt ojebana tim chipem.slovacek.milos píše:mrkni třeba na váhu jestli není zajebaná párkrát jsem viděl dole rozevřený filtr a nasával pěkný bordel
ale kdyz sme u toho prodavame pripravky WINS a vseci si to strasne chvali tak me presvedcili jak zakaznici tak kolegove at tam dam cistic a musim uznat,ze ten extremni cerny dym zmizel bohuzel bilej se ukazal:D ale bile mi hulilo aj minule JTD aj PD taze to je holt smula na na repas turba se pripravuju uz od prvniho auta

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34062
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak ja ji zkusim odpojit,ale ted doufam,ze tam ten krouzek na tom DRV fakt nebyl a jen mi nehnapnul,protoze byto nemuselo uplne dobre fungovat. kamos rikal,ze to jen nedbue tesnit a je pravda,ze cerpadlo je pomastene,ale nikde necetece
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak bez vahy vzduchu sem jeste nezkousel jet,ale chci se zeptat ohledne toho DRV letel sem dneska do BOSHE,ze chci to tesneni na nizkej tlak a dosel tam mechos arika,ze prej,kdyz tam je to plechovy,tak ten gumovej cernej odpada a timpadem mi tma nic nechybi. potvrdi mi to nekdo??? protoze pokud vim,tak v manualu byl obrazek a tam bylo i plechove i vscehny 3 krouzky jak sem mel na 1,9tce. nechci at to dela nejakou neplechu.
no a k te spotrebe o vikendu sem jezdil po meste ty trasy klasicky do 10 km a dle palubaku 8,5 takze kolem 9 tak jak udava vyrobce me i ostatnim znamim se to nezda nemozne,protoze tak jezdi taky,ale vsude na forech proste machruji,ze s 5 valcem a 1600 kg jezdi za 6-7:D a nevicme rozesmiva kdyz nekdo doda,ze trasy do 5 km,kdy sem mel spotrebu s TDI 6,7 a s JTD 1,9 kolem 7,8.
takze uplne tragicky bych to nevidel na zimakach v zime pri sportovnim stylu
no a k te spotrebe o vikendu sem jezdil po meste ty trasy klasicky do 10 km a dle palubaku 8,5 takze kolem 9 tak jak udava vyrobce me i ostatnim znamim se to nezda nemozne,protoze tak jezdi taky,ale vsude na forech proste machruji,ze s 5 valcem a 1600 kg jezdi za 6-7:D a nevicme rozesmiva kdyz nekdo doda,ze trasy do 5 km,kdy sem mel spotrebu s TDI 6,7 a s JTD 1,9 kolem 7,8.
takze uplne tragicky bych to nevidel na zimakach v zime pri sportovnim stylu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Známy má spotrebu 6-7l ale má nové vstreky a nemá tam kopce jako ty. Kopce robia svoje
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
myslim,ze to odpovida realite. dneska sem to prave honil po tech kopcach porad pod plynem a mel sem 9,5. v takovym rezimu by 2 litrovej benzinak bral 15 jak nic. takze asi celkem OK. nerikam,ze to je cely top stav,ale vstriky snad nejak moc nechcijou kdyztak natocim aj chod motoru ma to lehce horsi start prave proto sem menil krouzek DRV,ale nepomohlo.
nejvic me sere,ze sem nuceny zaplatit za EURO 3 ekodan,protoze to v Nemecku schvalne prej kvuli danim prekopali evidencne na EURO 2
nejvic me sere,ze sem nuceny zaplatit za EURO 3 ekodan,protoze to v Nemecku schvalne prej kvuli danim prekopali evidencne na EURO 2
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
spotreba je takova jak rikal byvaly majitel on jezdil za 8,5 kombinovane
ja jezdim 8,5-9,5 taky kombinovane,ale 70% je mesto a klidne nedokazu jet ani zaboha porad brzda plyn. nicmene kdyz se to jen lechta umi to jet tabulkove,ale kombinovana pod 7,5 neklesne,ale co sem se bavil s rozumnima lidma za 6,5 l to opravdu po meste nikdy jezdit nemuze kdyz to ma 1520 Kg
ja jezdim 8,5-9,5 taky kombinovane,ale 70% je mesto a klidne nedokazu jet ani zaboha porad brzda plyn. nicmene kdyz se to jen lechta umi to jet tabulkove,ale kombinovana pod 7,5 neklesne,ale co sem se bavil s rozumnima lidma za 6,5 l to opravdu po meste nikdy jezdit nemuze kdyz to ma 1520 Kg
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm