peugeot 406 hdi bezi trvale sahary

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

peugeot 406 hdi bezi trvale sahary

Příspěvek od adi »

Ahoj resim ted peugeota 406 2,0 Hdi 80kw rv 2002.Kod motoru RHZ.
Pri kazdem zapnuti klicku a pri jizde se spusti naplno sahary a celou dobu jizdy.Majitel mel auto ve dvouch servisech a na nic neprisli.Poradily byste mi na co se zamerit?
Pri jakych vsech podminkach se spousti sahary u peugeotu?
-filtr pevnych castic to nema
-jedine me napada cidlo teploty chladici kapaliny,ale pry ma na budikach max 90C,pokud tedy neni jeste jedno cidlo na kapalinu.
Dekuji za odpoved
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

na 406 jsem mel čidla dvě vlastně tři ale byla to 1.8benzin u hdi nevim ale mel jsem ten samy problem vymenil čidlo a byl pokoj myslim že tam bylo modry, zelený a bílí.
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

tak dnes jsem u auta stal.Nasel jsem jen jedno cidlo teploty chladici kapaliny zelene barvy na hlave motoru.Kde by se dali najit ty zbyla cidla?
Jinak v bloku namerenych hodnot byla chladici kapalina 59C,a sahary bezi stejne.Meril jsem kabel od jednotky k relatku a je uplne v pohode,nikde se neprikostruje.
klimatizace je vypnuta.
Nemuze nejak blbnout klima a spoustet to?Ona klima pry nejde spustist,ale pri koupi vozu rekli ze je prazdna.Pri spusteni klimy se volnobezka nespusti.
Na co se zamerit?
dik
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

mrkni v klimě na její tlak.Myslím blok hodnot muže ukazovat vysoký tlak pak jedou sahary.
mjanko3
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 07 lis 2008, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mjanko3 »

měl jesm podobný problém na golfu 1,9TDi.na levém podběhu byla černá plastová krabička s relátkama pro ventilátory.stačilo pár ran šroubovákem a bez problému.jen spečené relé.těmi poklepy se odlepí.u mne to fungovalo nevím jak u pažouta
škoda fabia 1,9TDI 74kw ATD,VW POLO 1,9D
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Skontroluj okrúhly konektor (prchodku) ktorá ide do sahary.K tomu este skontroluj káblovačku od toho konektora po relátka ktoré sú v sahare zvykne to kvitnúť ;)
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

relatka jsem mel vyndane a promeroval jsem je,ale byly rozpojene,takze nebyly specene.Ale ovladaci impuls od ridici jednotky jde k relatku,takze proto to relatku je trvale sepnute.
Akorat nevim na zaklade ceho vseho muze jednotka spoustet rele?
ve schematu je nakreslena i jednotka klimy ze to muze spoustet
akorat nechapu proc by to spoustela jednotka klimy,kdyz je klima vypnuta?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím jestli to je i případ 2.0 HDI, ale u 1,6 HDI spíná jednotka saharu kvůli dochlazování motoru a to dokonce tak, že po vypnutí motoru běží tak dlouho, že vybije baterii. Je tam závada v regeneraci, ale ty filtr nemáš, ne?Měl jej až 2,2 HDi, ne?
nepropadat panice...
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

jericho-3 píše:Nevím jestli to je i případ 2.0 HDI, ale u 1,6 HDI spíná jednotka saharu kvůli dochlazování motoru a to dokonce tak, že po vypnutí motoru běží tak dlouho, že vybije baterii. Je tam závada v regeneraci, ale ty filtr nemáš, ne?Měl jej až 2,2 HDi, ne?
tady dpf filtr vubec neni.Zavada se projevuje tak,ze nastartuju a ihned po 3 vterinach chodu motoru se sepne druhy rychlostni stupen sahary a bezi dokud nevypnu klicek.
je to 2,0 HDi
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Odpoj to čidlo tlaku klimatizace nebo to načti diag.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

co hovori diag? a nie len chybove hlasenia
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Zkusim odpojit cidlo tlaku.To.je.to.cidlo jak.je.na trubkach klimy?Jinak klima v tomto aute nefunguje od.doby co majitel.auto koupil (cca pul.roku),muze se zniceho nic.znicit cidlo na klime?
Jinak pres diagnostiku kolik.ma.ukazovat spravny tlak v klime?Jaka je.tolerance?
Chybova hlaseni nepsali nic.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“