Přivezl jsem si z Německa Leona 1.9tdi ASV. Hnedka jak jsem ho přivezl vyměnil jsem olej, dal jsem tam 10w30 OMW. Po výměně oleje motor začal za studena jakoby rachtat (cvakat). Je možné že ten motor na ten olej nebyl zvyklí a je to moc řitké. Je možné když tam dám 10w40 tak se to ustálí. Předem diky za odpověď.
Olej asv
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Olej asv
Čus lidi
Přivezl jsem si z Německa Leona 1.9tdi ASV. Hnedka jak jsem ho přivezl vyměnil jsem olej, dal jsem tam 10w30 OMW. Po výměně oleje motor začal za studena jakoby rachtat (cvakat). Je možné že ten motor na ten olej nebyl zvyklí a je to moc řitké. Je možné když tam dám 10w40 tak se to ustálí. Předem diky za odpověď.
Přivezl jsem si z Německa Leona 1.9tdi ASV. Hnedka jak jsem ho přivezl vyměnil jsem olej, dal jsem tam 10w30 OMW. Po výměně oleje motor začal za studena jakoby rachtat (cvakat). Je možné že ten motor na ten olej nebyl zvyklí a je to moc řitké. Je možné když tam dám 10w40 tak se to ustálí. Předem diky za odpověď.
Seat Leon 1.9 TDi 81 kw
Kat off, EGR off
Kat off, EGR off
Furt dokola
ASV norma pro oleje 505.00 (pro normální servisní interval 15.000km) takže tam nažeň 5W-40 nebo 10W-40 (hlavně ať tam je ta norma) !!!
10W-30 od OMV je snad do náklaďáků ne ???
10W-30 od OMV je snad do náklaďáků ne ???
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Kecáš. ASV má i longlife normu a funguje na ní
Konkrétně 506.01 a nebo nově 507.00 ale taky bych to tam nelil..
V Americe tam leješ 0W 20 a jak si auta chrochtaj
V Americe tam leješ 0W 20 a jak si auta chrochtaj
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
pardon 506.01 je první long life norma pro PD, pro obyč 506.00 ale ta se dá v pohodě nahradit 506.01, protože potom už se oleje s 506.00 přestali vyrábět.
Jediný kam snad nesmí přijít 507.00 jsou 2,5 R5 a 5.0 TDI V10 z určitýho roku , kam musí přijít opět jen 506.01
Jediný kam snad nesmí přijít 507.00 jsou 2,5 R5 a 5.0 TDI V10 z určitýho roku , kam musí přijít opět jen 506.01
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Na papier sa da napisat barz co, ale realita je ina. Ved v tych starych motoroch su dimenzovane uplne ine vole, takisto pouzite maerialy a aj technologia obrabania je ina ako u modernych motoroch. Osobne som robil uz viacej starych PDciek s ojebanymi vackami a precuchanymi hydrostelami. Bola to dlhodoba praca 507.00 
To máš pravdu, co stojí na papíře, to nestojí v kalhotách
Proto když v autorizáku nevymění olej po 30, ale až po 60, tak je to pak jasný.
Potom longlife je samozřejmě ten nejhorší olej pro motor.
Já 507.00 dávám do všeho od PD motorů po CR kam přijít může a po 15 tis není problém a věřím že problém nebude.
Ale taky nedávám Noname oleje. Už jen Mobil, protože ten jedinej ty motory nežerou.
A já taky nic nepsal konkrétně kde se ta 506.01 použít dá. Je jasný že až od novýho typu honování což starý motory s QG0 neměly. Tam musí 505.00 nebo 505.01.
Potom longlife je samozřejmě ten nejhorší olej pro motor.
Já 507.00 dávám do všeho od PD motorů po CR kam přijít může a po 15 tis není problém a věřím že problém nebude.
Ale taky nedávám Noname oleje. Už jen Mobil, protože ten jedinej ty motory nežerou.
A já taky nic nepsal konkrétně kde se ta 506.01 použít dá. Je jasný že až od novýho typu honování což starý motory s QG0 neměly. Tam musí 505.00 nebo 505.01.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vím o borcovi co s firemní ASV jezdil na 0w30-506.00 ( auto pocházelo z dob, kdy se ještě 5w30 507.00 nedělal), jezdil dálky a pc si říkal o výměnu pravidelně 45-48 000km, mezi výměnama teda něco dolil.
Auto takhle najelo skoro 300tkm, pak šla firma do kopru, Octa stála skoro dva roky na parkovišti spolu s jinejma vrakama jejich bývalé flotily, až jí začátkem roku někdo ukradnul.
Auto takhle najelo skoro 300tkm, pak šla firma do kopru, Octa stála skoro dva roky na parkovišti spolu s jinejma vrakama jejich bývalé flotily, až jí začátkem roku někdo ukradnul.