2.0 tdi cfgb 125 kw 4x4 kouří,ale....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

2.0 tdi cfgb 125 kw 4x4 kouří,ale....

Příspěvek od all-in »

Zdravím,
Kouření se tady řešilo ale nenašel jsem nikde podobný průběh mému. jde o supa 2.0 tdi 125 kw CFGB 4x4.chip na 147 kw najeto 95 tis. Trápí mě modrošedý spíš modrý dým při regeneraci. Je to zhruba každých 250 km.Vůbec za mnou není vidět a trvá to 15 min .Nedochází k žádnému poklesu výkonu.Po ukončení regenerace i při prudké akceleraci vůbec nic.Kontrolka DPF se mi zatím ještě nerozsvítila . Nedochází k žádnému poklesu výkonu. Od výměny oleje ( 5000 km) mi trochu na měrce oleje přibylo. Nafta od časté regenerace ??? . voda nemizí,nádržka čistá.Hadice kolem turba čisté,turbo není slyšet nehvízdá nic.výfuk je trochu od sazí ale není to moc. plný PDF ??? nebo ten chip ???
:?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

dost zalezi kto robil chip, pred nim nebol taky problem? ci historia je neznama?
powered by rb-digital.sk_____________
all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od all-in »

Před chipem mi to kouřilo taky,sice méně ale myslel jsem si, že je to při regeneraci normální. Tak jsem to neřešil.Až tady jsem zjistil, že jsem asi jediný kdo má takovou dýmovnici (wallbash) . Bohužel je to stále častěji. Úpravu mám od profi-chiptuning praha
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Buď je tam nějaký mechanický problém nebo je problém v softwaru. Není problém to vyřešit... kdyžtak SZ.
Obrázek
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

bráchovi to dělá superb cbbb při každý renegeraci. kromě toho kouře auto dlouhodobě funguje naprosto bez problémů.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

jojo koureni je i muj problem, pokazdy to dela jen pri deceleraci a naslednem pridani plynu. Po kolika stovkach km, to netusim. Obas mi sviti i kontrolka motoru (zhasne jen kdyz jedu dalnici min. 400km 160km/h+), kdy dle VAGU by se melo jednat o cidlo DPF? Uvidim, co to udela po vymene. Najeto asi 170tkm.
Jinak auto jezdi bez problemu, vubec se to nijak neprojevuje.

Zde vlastni video
https://www.youtube.com/watch?v=Pd1xdgOvU_o
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, mám stejný problém. V úterý jsem koupil v Německu Golfa VI GTD motor CBBB a taky mi to začalo při cestě zpátky kouřit modrošedě. Pak to přestalo a teď to dělá jak kdy. Co s tím? Ví někdo? Dík Milan
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Vážně nikdo neví co s tím? Na 10 dní jsem měl díky aditivu od kouření pokoj a teď je to na novo.:-( Předem díky za každou odpověď! Milan
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vstriky. Kolegovi taky hulilo nakonec se to zastavilo neslo nastartovat. Pak po testu prepadu se vymenily vstriky a uz nezahuli, ma CEGA O2 RS
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

A to má kolega PD nebo Common Rail?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pak po testu prepadu se vymenily vstriky a uz nezahuli, ma CEGA O2 RS

Čti pořádně Milane,nechápu co je v odpovědi špatně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Já právě nevím , jestli kód motoru CEGA je ještě PD...Omlouvám se za neznalost.;-) Jinak pomohlo mi už po druhé přidání aditiva DPF Super Clean do nafty a poté projetí po dálnici. Takže by to mělo být filtrem DPF. Ale to aditivum zabrání kouřivosti nejspíš jen dočasně, takže to budu muset v budoucnu řešit. Má někdo zkušenosti s čištěním filtru pevných částic? Popř. kde se dá nejlevněji koupit nový DPF? Dík Milan
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

CEGA je CR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na PD neuděláš přepadový test ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Nemohl by ten modrošedej kouř ( nespálená nafta) dělat nefukční oxidační katalyzator který je těsně před DPFkem ? Že by nezapálil naftu a jen to projelo výfukovým traktem ? :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“