Však soused měl taky sachs,,ale totálně se vysralo axiální ložisko na setrváku..A nevim co se hned nasírášjear ewing píše:Kdyby jses podíval, na ten web, tak zjistis, ze je to Sachs.
A to, ze někomu setrvacnik vydržel pár tis.km, ještě neznamená, že je to materiálem, ale třeba rádoby mechanikem..
Inu je vidět, ze jsi CML a ten ví vše nejlépe!
Dvou nebo jednohmota
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II RS
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Viděl sem tu myslím od pana mistra Humla jak se setrvák dvouhmota podívala ven přes obal převodovky. Jak rachotí, hned udělat, sice na rodinným G IV AHF to rachtalo jak sviňa asi 6 let a jen se jezdilo, pak klouzala spojka, tak se dalo komplet VALEO jednohmota, i když mě všeci zrazovali, ale jede to zatím
Tak počkáme.
Jinak ty dvouhmoty, je to boj, tady se řešilo na G V že se DMF LUK hned vysral a reklamace neuznaná. Kdo to posral jak to posral, co se stalo nezjistí asi nikdo.
Nedávno na C5 HDI citronku(350 tis km) měnili typkovi za 40 litrů DMF(v ceně matriál,práce,vstřiky a jiné věci), opět dali tam LUK, složili to, borec to nakopl, odjel, ujel cca kdyby 3 km do práce, a v práci to tak mlátilo, že myslel, že mu tam někdo dělá kangem
Reklamace v servisu, rány šly od převodovky, sundali převodovku a nová DMF sada od LUKU totálně na sračky - KO dvouhmota, vytekla ta sračka z toho, vůle jako prase na tom, tak dali druhou sadu od LUKU na reklamaci, za práci si servis už nic nevzal a jede se dál. Nová dvouhmota drží.
Kde je problém, nebo kde byl problém se nikdo nedoví.
Třeba ta sada z webu autorozvody.cz tak jde o marži jakou si tam narazí. Ale co to vydrží/nevydrží, to musí každej asi zkusit sám.
Jinak ty dvouhmoty, je to boj, tady se řešilo na G V že se DMF LUK hned vysral a reklamace neuznaná. Kdo to posral jak to posral, co se stalo nezjistí asi nikdo.
Nedávno na C5 HDI citronku(350 tis km) měnili typkovi za 40 litrů DMF(v ceně matriál,práce,vstřiky a jiné věci), opět dali tam LUK, složili to, borec to nakopl, odjel, ujel cca kdyby 3 km do práce, a v práci to tak mlátilo, že myslel, že mu tam někdo dělá kangem
Reklamace v servisu, rány šly od převodovky, sundali převodovku a nová DMF sada od LUKU totálně na sračky - KO dvouhmota, vytekla ta sračka z toho, vůle jako prase na tom, tak dali druhou sadu od LUKU na reklamaci, za práci si servis už nic nevzal a jede se dál. Nová dvouhmota drží.
Kde je problém, nebo kde byl problém se nikdo nedoví.
Třeba ta sada z webu autorozvody.cz tak jde o marži jakou si tam narazí. Ale co to vydrží/nevydrží, to musí každej asi zkusit sám.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
muze.mel jsem jednohmotu nekdo ji tam namrdal predemnou a prevodovka loziska ko.jinak to s ni bylo hodne hlucny auto dunelo ze na delsi cestu se nedalo bez radia na plno pomalu.hodne to pri razeni skubalo a melo to razy.spojka to pri rozjezdu hrnula jak bejk.nesral jsem se a dal 2hm a neskutecny rozdil.auto tiche rozjezdy parada masilko.jedine 2hm ma tam bejt je tam.kuba IV píše:Další užitečný informace, díkyMyslim že to pomůže i dalším VW
A ještě jeden dotaz, k jednohmotě - která když bude na autě, nemůže třeba poškodit převodovku ?, když méně absorbuje vibrace
O1 1.9 tdi 81kW ASV