mekkej pedal

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

mekkej pedal

Příspěvek od flekyc »

cau, potrebuju poradit. mam dost mekkej pedal brzdy, auto nebrzdi, kontroloval jsem trubku mezi posilovacem brzd a vyvevou a taky hadice do N75 ventilu, byly stary, tak jsem to vymenil a pocitil zlepseni, ale porad to neni ono, brzdy se zajizdi, takze necekam brutus, avsak si myslim, ze je jeste nekde problem. myslite vymenit N75 ventil, nadobu na podtlak nebo na co mam jeste kouknout ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Kdy jsi naposledy menil brzdovou kapalinu???
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Hmm, bez podtlaku by mel ten pedal bejt tvrdej, ale bez ucinku. Myslim, ze mas nekde bublinu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: mekkej pedal

Příspěvek od Csala »

flekyc píše:cau, potrebuju poradit. mam dost mekkej pedal brzdy, auto nebrzdi, kontroloval jsem trubku mezi posilovacem brzd a vyvevou a taky hadice do N75 ventilu, byly stary, tak jsem to vymenil a pocitil zlepseni, ale porad to neni ono, brzdy se zajizdi, takze necekam brutus, avsak si myslim, ze je jeste nekde problem. myslite vymenit N75 ventil, nadobu na podtlak nebo na co mam jeste kouknout ? dik
Pises, ze se brzdy zajizdi. To bude prave tym. Co konkretne sa menilo na brzdovom systeme?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

stocenej kotouc a desky. bublina ? no ale kde ? ja to pro sychr odvzdusnil, takze si nemyslim, ze je problem tady. brzdy se sice zajizdej, ale kdybyste v tom sedeli, mi nerikejte, ze to brzdi takhle tragicky. na co bych mel jeste kouknout ? kapalinou to nebude, je tam cca rok.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
autosoukup
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 15 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ústí nad labem

Příspěvek od autosoukup »

záleží na tom,jak dlouho se brzdy zajížděj,koukal jsi vzadu pod bubny?zarezlé samostavy a čelisti daleko od bubnu,potom je chod brzdy delší,přední vodící čepy ve třmenu taky chodějí??
autosoukup
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 15 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ústí nad labem

Příspěvek od autosoukup »

ted mi došlo,že asi vzadu bubny nemáš,zaměřil bych se na ty třmeny..
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

vzadu mam zatim bubny, nemuizu zaboha sehnat napravu ibiza 81kw :-( hele mel jsem to rozebrany a melo by to chodit no, vim ze kdyz je to vzadu zarezly tak chod je dlouhej, ale tenhle mi prijde extra dlouhej :-( uvidime, asi to rozeberu opet a projedu to no :-(
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

jeste mam otazku : kdyz koupim novej valec pro 1.9 TDI 81kw a ten nasadim na posilovac z benzina 1.4 co byl puvodni, nebude to problem ? nebude se to nejakym zpusobem hadat ? ja nevim, jen me to napadlo, jestli neni podminkou stejna konfigurace, diky
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
autosoukup
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 15 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ústí nad labem

Příspěvek od autosoukup »

nastavil byl samostavy ručně,vím že nikdy se jim samotným moc nechce,když tam nasazuješ buben,měl by tam jít s menším odporem,ne vždycky hladce
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“