alfa romeo 164 td 2,5

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

bronislav chuchma píše:to nebude taky ono . Ja na čerpadlo vůbec nešahal ( u tohodle motoru ) jo a ten předvstřik- už vím česky je to předstih,omlouvám se to ta jazyková bariéra,jsem sice starší škola ,takže slovensky docela rozumím ,ale jak vidíš taky né vše. Předstih se dá dělat i podle chodu motoru-když máš dobrý sluch ,ale hlavně když víš jak má šlapat.
Tohle je ale trochu něco jiného.Přisávalo ti někdy turbo falešný vzduch?
Tak dutě to hučí,a auto strácí výkon.Tak takhle to hučí i mě,ale výkon je v pořádku.Prostě auto jede jak má ,ale za chvíli ti z něho hučí hlava (wallbash) nemůžu na to za boha přijít co to může být.Zkusím ještě ty trisky ,napadlo mě když jim odstřihnu přívod nafty,motor pojede jen na tři válce ,to uslyším(poznám)Tak to vyzkouším jednu po druhé,snad to bude ono.Až na to příjdu dám vám vědět,člověk nikdy neví kdy se mu taková zkušenost může hodit,
No a prave pri diesel motoroch ten predstih volame predvstrek, alebo česky předvstřik ;)
Alfa je dobra v tom, ze ma rozvody pohanane ozubenymi kolesami, ale aj cerpadlo aj tie kolesa uz mozu mat po opotrebeni nejake vole a preto je dobre ten predvstrek nastavit stroboskopom.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: alfa romeo 164 td 2,5

Příspěvek od Csala »

bronislav chuchma píše:(LOL) potřeboval bych pánové poradit , na jakou hodnotu se štelují ventilové vůle u motoru VM 2,5 TD. Není tady někdo ,kdo stím má nějakou zkušenost .dík
Ahoj, mas sukromnu spravu SZ
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ANO TAK TO ZISTIS ALE MYSLIM ZE TO BUDU TRISKY CERPADLO SA LEN TAK PRE NIC ZA NIC NEROZLADI OTEC PREHRIAL DUCATO NEBOLA VODA :) A TOSTE MALI VIDET TEN RACHOT TRISIEK MUSELI SME ICH VYMENIT A SLO TO KLUDNE
bronislav chuchma
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2007, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: pavlovická 121,59242 Jimramov

Příspěvek od bronislav chuchma »

Tak jsem na to pánové přišel- neuvěřitelná věc. (LOL)
Jak jsem psal , ten motor VM Alfa Romeo 164 2,5 TD mám napasovaný ve Voyageru 95 rok.Mám ho tam komplet i s agregáty , abych předešel věčným problémúm s napínací kladkou.( Alfa to má řešeno podstatně lépe než Voyager) , jenže díky nedostatku místa jsem tam musel nechat vzduchový filtr z Voyagera(takovy plechvý válec, a v něm byla prasklina
a přisávolo mi to falešný vzduch-hučelo to jak ve včelíně.Drobný zásah autogenem a motor zase píská (tak jak má).Kdo by to byl řekl ,taková blbost.Ty vstřiky jsem zkontroloval taky,dle rady - je to parádně slyšet jakmile jeden ze vztřikovačů nemá tlak.Jsou všechny O.K. Dík
bronislav chuchma
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2007, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: pavlovická 121,59242 Jimramov

Příspěvek od bronislav chuchma »

Není tady někdo ,kdo má doma dvě nepopraskané hlavy na alfu 164 2,5 td. Dík
bronislav chuchma
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2007, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: pavlovická 121,59242 Jimramov

hlavy na 164 td 2,5

Příspěvek od bronislav chuchma »

Potřeboval bych nutně dvě hlavy na alfu 164 td 2,5
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“