Občas snížený výkon TDI 1.9 AHU 66 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Omlouvám se, splet jsem to ještě více. Je řeč o N75 (ventil pro omezení plnícího tlaku) , ale já měl vytažený ventil recirkulace spalin (1HO906627)... se stále něco učím.http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... iagram.jpg
Tomáš Vognar
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Vyřešil jsi to? Taky mám AHU motor a jel tak všelijak, jednou turbo tlačilo odspodu a pořád, jednou zas nic a pak nakoplo, ale do nouzáku nepadal. Vyměnil jsem N75 a jede jak má.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Tak bohužel.
Když už jsem konečně zjistil, co je ten N75 - koupil jsem nový, vyměnil a žádná změna. :?
Připadá mi, že to dělá čím dál častěji a spíše když je hezky a teplo. Když je zima, škaredě, jede dobře. Tak se mi to jeví (crazy)
Tomáš Vognar
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Všude se dočítám jak zapojit hadičky na N75. Ale věděl by kdo jaké barevné označení mají drátky, které k němu vedou? Na motoru AHU 1,9TDI, 66Kw.
Nevím jestli náhodou nemám prohozené konektory mezi N75 a čidlem co je za intercoolerem. Jdou mezi sebou prohodit a tím pádem zaměnit.
N75 ventil je uchycen kousek od čidla a oba konektory k nim mají totožnou délku. Možná pomůže barva konektoru....., mám jeden hnědý a druhý černý, ale který patří kam? Dva dny prosezené na netu a nenašel jsem nic.

Psal jsem tady i do jiného tématu, ale nedostalo se mi odpovědi.
Věděl by někdo?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Servisák udělal další servisní zásah a vrátil mi auto na další dlouhodobé testování - údajně se elektrikářům nezdálo něco na váze vzduchu (měřili ji). Něco s ní udělali a už po měření byla OK.
Když jsem auto převzal, opravdu se zdálo, že to přestalo padat do nouzáku. Bohužel jen krátce, je to tu zas.
Diagnostika nic nevidí.
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Právě jsem se dozvěděl, že kámošovi to na Golfovi s tímtéž motorem padalo taky a prý za to může dosluhující regulace ERG. Servisák mu zaslepil jakousi hadičku. Sice se mu asi zvýšily emise, ale motor jede jak má. Nevíte někdo něco o tom?
Tomáš Vognar
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Tak já mám vyřešeno! Celou dobu byly prohozené konektory!
Černý patří na N75 a hnědý na čidlo. Motor už jede jak má.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“