vzduchový filtr -hruška

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hury
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 říj 2013, 18:53
Odpovědi: 0

vzduchový filtr -hruška

Příspěvek od Hury »

Cus
Chci se zeptat zkazim neco tim když misto filtr boxu dám hrušku na rotacku ?
Seat Leon 1.9 TDi 81 kw
Kat off, EGR off
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Rada: "Vys*r se na to" tečka 8)
GIV Variant TDi ???kW
Hury
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 říj 2013, 18:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hury »

Jak to ?
Seat Leon 1.9 TDi 81 kw
Kat off, EGR off
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

pretože sú len 3 varianty čo sa môže stať platí to len na diesel

1, Nestane sa nič naozaj nič len ti to bude hnusne krohkať a budeš počuť nasávanie.

2, obmedzí ti to tak výkon že ty tám tam dáš pôvodní air-box pretože ti zblbne váha,

3, bude nasávať aj prach a po čase sa rozlúč s turbom a ostatnými vecmi
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Přesně jak píše Fenix95555 (rofl)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Teď jsem z TDi vyndal vložku green nebo KN či co to bylo,
průchozí vložka místo origo filtru, hezká i zpracováním, ale moc průchozí

jestli chceš laborovat daruji ti to za poštovný
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Ono by se to mělo hlavně olejovat, ale to zase zasírá váhu, takže do serie s váhou ON nepoužitelný..
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Jak zabezpecit kvalitni filtraci a dostacujici mnozstvi privodu vzduchu pro Gt2260V?myslim ze airbox z 1Z je na hrane,vstup do kompresoru-incuder je priblizne 50mm MAF off
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

tlakac3 píše:Jak zabezpecit kvalitni filtraci a dostacujici mnozstvi privodu vzduchu pro Gt2260V?myslim ze airbox z 1Z je na hrane,vstup do kompresoru-incuder je priblizne 50mm MAF off
A o aky vykon ti ide? Pri cca 200 hp original nema problem.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

tlakac3 píše:Jak zabezpecit kvalitni filtraci a dostacujici mnozstvi privodu vzduchu pro Gt2260V?myslim ze airbox z 1Z je na hrane,vstup do kompresoru-incuder je priblizne 50mm MAF off
Nemuzu hovorit z vlastni zkusenosti, ale co takhle vedeni ARL?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Uz ted je asi 240 a 2Bary do budoucna chcu pritopit 2.3-2.4 bar
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tam tě hruška nemine, váhu nemáš, pořádně olejovat a je to OK. S takovýmhle autem asi nebrázdíš prašné polňačky, ne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

tlakac3 píše:Uz ted je asi 240 a 2Bary do budoucna chcu pritopit 2.3-2.4 bar
Stym potom trochu potom ratat musis. Ale tie filtre rozmrdkaju motor. Mal som jeden pripad kde to chmatlo aj ventily. Kompresia bola v prdeli.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

jo polnacky urcite ne ;) hruška je reseni,ale tu nechci,uz bych ji tam davno mel..kdysi sem tu nekde neco cetl o sprint filtru..kdyz uz hrusku tak neco velkyho,poradnej konus,ale chce to nejakou extra kvalitu s ohledem na filtraci,ne to co koupis vsude mozne za petikilo a KNko je natom stejne..casem potom muze nastat problem ako pise Sayllo
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“