Passat 96kw Maximum vykonu?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SonyxMac
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 kvě 2014, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava,Landsberg am Lech

Passat 96kw Maximum vykonu?

Příspěvek od SonyxMac »

Ahojte mam Passata uz 4 roky dlho sa chystam ze s neho nieco dostanem len som nevedel kde zacat a nejak nebol cas ale teraz som sa odhodlal. Rad by som od vas nejake postrehy a kde vlasnte mam zacat pri turbe a intercoleri alebo inym? S autom som maximalne spokojny ziadne poruchy len sa vozim teraz ma caka par veci na naprave a uz aj brzdy tak uz tam nechcem davat seriove kotuce ale nieco lepsie lebo pravda ak idem s vykonom hore treba aj brzdit.Prve upravy Repro sinus Live http://postimg.org/image/74rvlwh6b/ :-) http://postimg.org/image/48kgwpdx5/ http://postimg.org/image/kny7dimoz/ [/img]
Passat 3BG/B5 GP Variant 1.9 TDI AVF 96 kW (130 koní) 310 Nm 6q
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Musíš napsat kolik chceš investovat a jakou máš představu.
Tel:776005385 Nový Bor
SonyxMac
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 kvě 2014, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava,Landsberg am Lech

Příspěvek od SonyxMac »

tak aspon 250 koni a 450nm by nebolo zle to nie je investicia naraz hned ze to vsetko kupim tak nejak nemam strop uvidim podla vykonu. postupne len by chelo nieco s cim zacat :D nejake rady? Dikes
Passat 3BG/B5 GP Variant 1.9 TDI AVF 96 kW (130 koní) 310 Nm 6q
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

zacal by som v poradi:
1. velky intercooler (+ chip = 175 koni)
2. velke turbo ( 230 koni)
3. trysky (a si tam kde chces)

ja si myslim, ze idealne zostat na bode 2
powered by rb-digital.sk_____________
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A samozřejmě spojka a setrvák. A to nebude málo korun.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A co brzdy?? Tolik koní musí umět taky něco zastavit...
Octavia II RS
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak jest...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

drzim palce ale dost vysoke naroky na to , ze tieto auta su uz starsie a beriem to s rozumom, ze velke investicie sa tu uz moc nenosia. Ja som ostal pri turbe a tryskach a je tam 182k. Chcel som casom aj viac, ale potom ma to preslo, kedze mam uz aj 3,0tdi. Brzdy som daval z 2,5tdi dopredu vacsie a dozadu takisto vetrane vacsie
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
SonyxMac
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 kvě 2014, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava,Landsberg am Lech

Příspěvek od SonyxMac »

tak budem postupne upravovat a uvidime kam asi sa dostanem. Mam uz 250tisic orig a nechcem ho hned znicit robim dlhe trasi mesacne spravim aj 3000 km. co hovorite na chip boxy pozeral som od nemeckej firmi (zijem v nemecku) a ten box spravi 170 ps a upravamapy riadaciej jednotky pozeral som napr dieselpower 159 ps. pocul som ze tie chip boxy nie su dobre a casom to nefunguje co je na tom pravdy?
Passat 3BG/B5 GP Variant 1.9 TDI AVF 96 kW (130 koní) 310 Nm 6q
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

3000km mesacne nie je vela. To tu navrzgam s jednym autom len po meste. S druhym ovela viac. Boxu sa zdaleka vyhni, pokial si este chces uzit motora. To nie je vobec naladeny soft na motor, iba univerzal a takisto pokial chces , aby este zilo Tvoje turbo dalej, tak nemozes idt tsk vysoko, lebo to neprezije. Ale inak pochybujem, ze ten soft da 170k. Na tie kone musis mat uz ine turbo a vstreky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

A ako je na tom s úpravami AWX ? Na koľko PS a Nm sa da tento motor odladiť ? Spojka je séria 228 mm. :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Dá se všechno, ale je s tím hoooodně práce :D. Komponenty viz. dole, aktuálně najeto 310 000 :)
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
SonyxMac
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 kvě 2014, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava,Landsberg am Lech

Příspěvek od SonyxMac »

Tento vikend som robil mensiu udrzbu tj, komplet ramena a capy na prednu napravu znacka Zinger Made in Germany,klinove remene ,sponovacia kladka klima, pletenec na vyfukovom potruby ktory bol deravy, auto je o moc tisie :D a odstranenie EGR ventilu a to som necakal take problemy. Vymontoval som egr a namiesto neho som dal hlinikovu rulu s Forge motorsport 88e a vysokotlaku silikonovu hadicu 23e len ako nahle som odpojil Egr nezapinalo mi vobec turbo lebo samozrejme nebol podtlak ktory ho odtvara. Kombinoval som blendy na podtlakovych hadickach a stale nic neislo nakoniec som bol za mechanikom (dnes) a hned ako som mu otvoril kapotu mi povedal ze toto takto nemoze byt ze to neni dobre a ze uz to jednemu robil aj on na priamo bez egr vraj to islo ako namydlene len po troch dnoch jazdenia motor chytil olej a ojnica vyletela blokom tak som mu nechal auto a egr mi namontuje spat len ostanu zabledovane spaliny.
http://postimg.org/image/5r8xbddlp/
http://postimg.org/image/oz93kbww5/
http://postimg.org/image/c1h0dabwp/
http://postimg.org/image/3u7c7isub/
Passat 3BG/B5 GP Variant 1.9 TDI AVF 96 kW (130 koní) 310 Nm 6q
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

Tomuto nechapem ja uz som odstranil egr 2 krat a vzdy vsetko slo idu tam len dve hadicky jedna ovlada egr a druha zdochynaciu klpapku do oboch som dal sroubik a valil som na novsom sa to potom muselo softom vypnut lebo svietila kontrolka motora
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
SonyxMac
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 kvě 2014, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava,Landsberg am Lech

Příspěvek od SonyxMac »

no tomu ani ja nechapem co sa tam stalo auto je u mechanika uz tretieho :/ zatial nejde
Passat 3BG/B5 GP Variant 1.9 TDI AVF 96 kW (130 koní) 310 Nm 6q
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“