turbo nabehuje až pri 2000 otačok

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adam8520
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26 bře 2013, 17:00
Odpovědi: 0

turbo nabehuje až pri 2000 otačok

Příspěvek od adam8520 »

Dobrý den
takže turbo som vyčistil a vypodložil s dištančnymi podložkami, aby sa tak nezanášalo. Medzera medzi lopatkami bola 0,1-0,05 mm, po vypodloženi tych valčekov sa medzera zväčšila na 0,15-0,20mm, meral som to pomocou špárovych plieškov.
Dosledok je taký že v nizkych otáčok je auto mrtve, turbo naskakuje az pri cca 2000 otáčok....ale do núdzoveho nepadne nikdy
Netrvdím že som pri skladani neurobil chybu, človek nieje neomylny....ale myslim že všetko je v poriadku poskladane, aj ten ovládaci krúžok, ktory je priamo turbe ten čo ovaáda lopatky, tak ten si myslim ze som ho dal dobre, poznačil som si ako som ho v turbe našiel(polohu)...
Napadlo ma že by som skratil tiahlo, od tej regulačnej banky, ale neviem či to ma zmysel....alebo to nechám tak, aby sa ta medzera ktorú som tam vytvoril zaniesla a vytvorila tam medzeru ktorá tam bola bez tých podložiek...ale aj tak my nejde do hlavy ako rozdiel 0,1 mm urobí taku šarapatu....
Logy:
3jka kopec:
http://uloz.to/xkhDaSPh/galaxy3kopec-csv
4ka kopec:
http://uloz.to/xHVxFv6z/galaxy-4kopec-csv
Dakujem (rofl)
ford galaxy 1,9 tdi 81 kw avg
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky to řeším naskočí až 25OO otáček a naplno 3OOO, do 25OO je tam O,4 atm a nijak jsem to nepořešil nevím ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

To samý dělá na GIV ARL kamošovi, do 2,5 - 3 tis to jede jak SDI a pak jako by se to přeplo v ŘJ :D a pila jak prase, už jednou se to tak projevovalo, a byla uplně na tvrdo baňka, jak se odlepila, naklopila lopatky a jelo to jak šlak :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u mě banda zatáhne na max do 25OO O,4 pak seto začne zvedat a pri 3OOO 1,2 a banda reguluje ;)
adam8520
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26 bře 2013, 17:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od adam8520 »

ja myslim že to má suvis s tými podložkami že som tam zväčšil tu medzeru pod lopatkami na 0,2mm a spaliny obtekaju tie lopatky....ale aby 0,1 mm zrobil taky rozdiel, to sa mi nechce veriť, ale zas je to zväčšenie o 100 % tak ja neviem.....skusim počkať tyzden dva, možno sa zrobi nános sadze, ktorá to utesni...
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

adam8520 píše:ja myslim že to má suvis s tými podložkami že som tam zväčšil tu medzeru pod lopatkami na 0,2mm a spaliny obtekaju tie lopatky....ale aby 0,1 mm zrobil taky rozdiel, to sa mi nechce veriť, ale zas je to zväčšenie o 100 % tak ja neviem.....skusim počkať tyzden dva, možno sa zrobi nános sadze, ktorá to utesni...
Věř,že neutěsní...buď za to může velká mezera (dost pravděpodobný) nebo máš špatně nastavený turbo a horší N75 (propouští podtlak)..
Octavia II RS
adam8520
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26 bře 2013, 17:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od adam8520 »

tak N75 by mal byť dobrý, ked pred vyčistením turbo zaberalo tak ako malo,
Na turbe som nič nenastavoval ani červik, ani tiahlo
takže to rozoberem este raz a vyberiem tie podložky...och bože :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“