Gull píše:Zdravím
Mám A6 2.5 110kW r.1998. Dneska jsem vyměnil naftový filtr, pořádně ho zalil naftou, připojil hadičky, ale nepovedlo se mi nastartovat. Vždycky jsem točil jenom tak 10 sekund, abych neodpravil čerpadlo ( jestli už se mi to tedy nepovedlo

).
Už jsem vybil baterku a stále nic !! Mám obavy o čerpadlo.
Není na to nějaká finta ?

musis prijit drat od baterky na pojistku palivoveho cerpadla, tim ho pustis natvrdo. pojistka 28, soudruzi z ndr na to vyvinuli drat z vypinacem a rikaji tomu dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A
---------------------------------------------
– Otevřít víko pojistkového boxu na levé straně přístrojové
desky.
– Vytáhnout pojistku č. 28 z pojistkového držáku.
– Připojit dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- na pravé
svorce do držáku pojistky č. 28 -šipka-.
– Připojit klešťovou svorku na plus pól akumulátoru vozidla.
– Sevřít hadicovou svorkou -MP 7-602- přívodní palivové
vedení k palivovému filtru na následujícím místě.
(Zadní hadice vlevo)
– Pro naplnění sací skříně stisknout spínač dálkového
ovládání na dobu cca 30 sekund, palivové čerpadlo
musí slyšitelně běžet.
– Odstranit poté hadicovou svorku -MP 7-602- na
přívodním palivovém vedení k palivovému filtru.