A6 2.5Tdi v6 upravy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 2.5Tdi v6 upravy
je zde na foru nekdo kdo ma na tomto neblibenem motoru nejake upravy???
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
v6
duvod,proc netreba upravy????myslel jsem treba jestli nekdo ma egr,katy off.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
A6 2.5Tdi v6 upravy
Ok dam na rady.katy necham,erg vyradim.zaslepkou a predpikladam ze bude zasrany sani,nemas neco ucinnyho na vycisteni????
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
A6 2.5Tdi v6 upravy
Ok.dekuji za rady.pristi tyden mi udelaji rozvidy,oleje filtry a snad budu stastnym majitelem:-)
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
TDI tech ale prosím ťa nerozširuj tú bájku o tom snažím sa to stiahnuť stiahnuť s internetu nieje to pravda a keby si aspoň troška detailnejšie poznal ten motor tak by si toto nepovedal.
Nemám chuť ani náladu sa s niekym hádať a presviedčať ho... Je mi už do smiechu keď čítam takéto príspevky ako si napísal ty . Ahoj.
PS: to čerpadlo Vp44 je naozaj kazové no s tým sa nedá nič robiť len aditivita.
Nemám chuť ani náladu sa s niekym hádať a presviedčať ho... Je mi už do smiechu keď čítam takéto príspevky ako si napísal ty . Ahoj.

PS: to čerpadlo Vp44 je naozaj kazové no s tým sa nedá nič robiť len aditivita.
ten motor poznam az velmy detailneFenix9555 píše:TDI tech ale prosím ťa nerozširuj tú bájku o tom snažím sa to stiahnuť stiahnuť s internetu nieje to pravda a keby si aspoň troška detailnejšie poznal ten motor tak by si toto nepovedal.
Nemám chuť ani náladu sa s niekym hádať a presviedčať ho... Je mi už do smiechu keď čítam takéto príspevky ako si napísal ty . Ahoj.
PS: to čerpadlo Vp44 je naozaj kazové no s tým sa nedá nič robiť len aditivita.

A s aditivami tomu cerpadlu nepomozes, kedze vykonovy koncak (co ovlada solenoid vysokeho tlaku na rozdelovacej hlave cerpadla ktory defakto pusta stlacenu naftu ku vstrekom) je o velkosti podviziveneho komara. A tie 20A spicky proste zvlada na hrane. Staci ze ho 10s neochladzuje nafta a zhori, alebo z neho odtavy nozicku. U starych cerpadlach (jednokonektorovych) sa da opravit u tych novych (s dvoma stekrami) uz nie.
TDItech ale musíš uznať že som nepovedal nič čo by nebola pravda,
Pokiaľ tie motory sú nepoškodené a po znamená že spätné tlakové ventily oleja pod telosom olejového filtra sú v poriadku a mení sa na tom olej pravidelne tak jednoducho sú to vynikajúce motory, jediný problém prečo ľudia na ne nadávajú je ten že každý jeden má nabehané v skutočnosti dávno pol miliónom km na tacháči ukazuje 180 000 a ludia sa čudujú prečo sa to sype tak do frasa do kedy má vydržať en motor ?? ja ten motor poznám tiež veľmi dobre študoval som ho súkromne a zaoberám sa iba 2.5 TDI motormi a viem na ozaj o nich všetko, už rok robím generálky do kopy som zatiaľ urobil 19 motorov môj mal najazdené 970 000 km v A6 C5 a to je jediný problém prečo sa zakusol do seba po kompletnej generálke 2 rokmi má najazdené 67 000 km a nemám sním ani najmenší problém a verím že keď mu budem meniť olej pravidelne tak vydrží dalších 800 000 bez poruchy, Tá fáma že sú to kazové motory je pre mňa tabu a nikto nikdy ma nepresvedčí o opaku,
áno v dnešnej dobe na každý 2.5 TDI čo ukážem kľudne poviem aj ja tento motor je kazový ale prečo ?? lebo za
1, má veľa nabehané (stočené km)
2, v každom druhom sa nemenil olej pravidelne
výsledok ? tlakové ventily ktoré som už spomínal sa pri derú u na neotvárajú tlakom tak ako by mali a problém je na svete vačky začne drať a buď si istý že stačí pár stoviek otáčok vačky o koník hydroštelu a vačka bude už ako šmirgeľ začne sa drať a už to nezastaví ani 1cm vrstva oleja na vačkách.
To je asi všetko čo som chcel povedať, netvrdím že ty sa nevyznáš
možno áno možno lepšie ako ja som predsa len ešte mladý, ale to čo som vysie napísal je všetko pravda a za tým si stojím !!
k tomu Vp 44 ja sa do čerpadiel nevyznám ak ty áno klobúk dole
nieje veľa mechanikou čo sú všestranný viem a bola mi podaná informácia od iných mechanikou že je tam proste nejaký posuvník pred vstreku ktorý sa pohybuje v obale čerpadla keď sa tento posuvník pridire v dráhe elektronika sa to snaží u korigovať ale keďže sa posuvník hýbe pomaly alebo je zadretý v dráhe tak veľký prúd odpáli elektroniku konkrétne (tranzistor)
preto som napísal treba aditivita do nafty aby sa predišlo skorému pridretiu predsa len ten VIF je účinný
no ja sa snažím zameriavať len na jedno a to sú 2.5 TDI a byť v tom naozaj odborník čo sa mi zatiaľ aj darí. Ďakujem všetkým čo to dočítali do konca.
Pokiaľ tie motory sú nepoškodené a po znamená že spätné tlakové ventily oleja pod telosom olejového filtra sú v poriadku a mení sa na tom olej pravidelne tak jednoducho sú to vynikajúce motory, jediný problém prečo ľudia na ne nadávajú je ten že každý jeden má nabehané v skutočnosti dávno pol miliónom km na tacháči ukazuje 180 000 a ludia sa čudujú prečo sa to sype tak do frasa do kedy má vydržať en motor ?? ja ten motor poznám tiež veľmi dobre študoval som ho súkromne a zaoberám sa iba 2.5 TDI motormi a viem na ozaj o nich všetko, už rok robím generálky do kopy som zatiaľ urobil 19 motorov môj mal najazdené 970 000 km v A6 C5 a to je jediný problém prečo sa zakusol do seba po kompletnej generálke 2 rokmi má najazdené 67 000 km a nemám sním ani najmenší problém a verím že keď mu budem meniť olej pravidelne tak vydrží dalších 800 000 bez poruchy, Tá fáma že sú to kazové motory je pre mňa tabu a nikto nikdy ma nepresvedčí o opaku,
áno v dnešnej dobe na každý 2.5 TDI čo ukážem kľudne poviem aj ja tento motor je kazový ale prečo ?? lebo za
1, má veľa nabehané (stočené km)
2, v každom druhom sa nemenil olej pravidelne
výsledok ? tlakové ventily ktoré som už spomínal sa pri derú u na neotvárajú tlakom tak ako by mali a problém je na svete vačky začne drať a buď si istý že stačí pár stoviek otáčok vačky o koník hydroštelu a vačka bude už ako šmirgeľ začne sa drať a už to nezastaví ani 1cm vrstva oleja na vačkách.
To je asi všetko čo som chcel povedať, netvrdím že ty sa nevyznáš
možno áno možno lepšie ako ja som predsa len ešte mladý, ale to čo som vysie napísal je všetko pravda a za tým si stojím !!
k tomu Vp 44 ja sa do čerpadiel nevyznám ak ty áno klobúk dole

preto som napísal treba aditivita do nafty aby sa predišlo skorému pridretiu predsa len ten VIF je účinný
no ja sa snažím zameriavať len na jedno a to sú 2.5 TDI a byť v tom naozaj odborník čo sa mi zatiaľ aj darí. Ďakujem všetkým čo to dočítali do konca.
