No vždyť říkám,tlakové lití a ne nalejt olovo do kelímku.hrdic píše:Zkus se podívat třeba na výrobu Turb od GarettuLibor Hanzal píše:Nechci bejt nepříjemnej,ale docela jsem se zasmál.(udělaji pískovej model,do něj nalejou a hotovo ).Tímto způsobem tak hliníkový vojáčky nebo nepevnostní věci.Toto je vyrobeno tlakovým litím s minimalizací vnitřních bublin.Pokud ti to jezdí,tak do motoru zbytečně nevrtej.
Hlava válců - problematika praskání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Napsal jsem to polopatě. Rozepisovat to do puntíku nehodlám. Ale pro tebe asi budu muset.Libor Hanzal píše:No vždyť říkám,tlakové lití a ne nalejt olovo do kelímku.hrdic píše:Zkus se podívat třeba na výrobu Turb od GarettuLibor Hanzal píše:Nechci bejt nepříjemnej,ale docela jsem se zasmál.(udělaji pískovej model,do něj nalejou a hotovo ).Tímto způsobem tak hliníkový vojáčky nebo nepevnostní věci.Toto je vyrobeno tlakovým litím s minimalizací vnitřních bublin.Pokud ti to jezdí,tak do motoru zbytečně nevrtej.

Jen bych chtel rict ze ne kazdy obycejny delnik je zakonite hned uplny pitomec, a naopak ze ma nekdo z kanclu titul ING, Phd nezarucuje jeste ze je panBuh aze vse umi a vikiklop32 píše:To jako že za nim přijde vrchní kostruktér a kvalitář a probíraj před ním co je špatně? Promiň ale to k čemu se dostane člověk od linky je nula a veliký procento z tý nuly jsou kecy. Navíc 99% toho o čem se baví by stejně nerozumněl.hrdic píše:Neznamená, že když dělá u linky, že nemá kontakt s lidmi z kanclu atd. ne?kiklop32 píše:Na lince u škodovky a ví jako to chodí v konstrukci a kvalitě jo? Takový lidi bych chtěl mít taky na lince.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Asi tak.cin píše:Jen bych chtel rict ze ne kazdy obycejny delnik je zakonite hned uplny pitomec, a naopak ze ma nekdo z kanclu titul ING, Phd nezarucuje jeste ze je panBuh aze vse umi a vikiklop32 píše:To jako že za nim přijde vrchní kostruktér a kvalitář a probíraj před ním co je špatně? Promiň ale to k čemu se dostane člověk od linky je nula a veliký procento z tý nuly jsou kecy. Navíc 99% toho o čem se baví by stejně nerozumněl.hrdic píše: Neznamená, že když dělá u linky, že nemá kontakt s lidmi z kanclu atd. ne?

Nechci se tu hádat o blbostech. Shrnuto, podtrženo. Každé auto má své + a své - . V dnešní době moderních aut je to o tom zvolit kompromis, protože víceméně všichni používají stejné technologie.
Jsem rád, za ten motor, který mám. Po úpravách jede velmi slušně, až mě to samotného překvapilo. Oproti benzínu 1.6, který má papírově 85Kw jede pocitově o hódně lépe. Ten benzín je línej, to je šunt jeden. Seženu 2-3 hlavy, klidně jeté. Zkusím odstranit komůrky, upravit spalovací prostor atd... Prostě budu experimentovat. A když se auto vysere, jednoduše vyndám motor a dám jiný a zase lets go.... Vidíte to všechno hrozně černě. Zkuste to brát pozitivně. 


Promiň třeba to bude znět hnusně ale je vidět že o motorech víš kulový a plánuješ tady výrobu hlavy. Chtěl bych tě vidět jak odstraníš komůrky v komůrkáči a budeš jezdit, kde ti asi palivo bude hořet když tam nebudou? Pokud z toho chceš udělat přímovstřik tak k tomu potřebuješ písty z přímovstřiku, pochybuju že ti tam nějaký hotový padnou takže si je necháš vyrobit za cenu cca 6tisíc kus. Výroba hlavy co jsem nedávno zjišťoval vyjde na šestiválec s 24 ventilama cca 150tisíc kč , v případě že se použijí vačky z jinýho auta.hrdic píše:Nechci se tu hádat o blbostech. Shrnuto, podtrženo. Každé auto má své + a své - . V dnešní době moderních aut je to o tom zvolit kompromis, protože víceméně všichni používají stejné technologie.Jsem rád, za ten motor, který mám. Po úpravách jede velmi slušně, až mě to samotného překvapilo. Oproti benzínu 1.6, který má papírově 85Kw jede pocitově o hódně lépe. Ten benzín je línej, to je šunt jeden. Seženu 2-3 hlavy, klidně jeté. Zkusím odstranit komůrky, upravit spalovací prostor atd... Prostě budu experimentovat. A když se auto vysere, jednoduše vyndám motor a dám jiný a zase lets go.... Vidíte to všechno hrozně černě. Zkuste to brát pozitivně.
Nejlíp uděláš když si koupíš větší chladič, hlavně novej né nějakou starou zarostlou vodním kamenem mrdku, pořádnej termostat s teplotou o pár stupnů nižší než máš teď. A přídavný elektrický vodní čerpadlo třeba z novějších BMW aby ti to pořádně cirkulovalo. Pokud ti tohle stačit nebude a věř tomu že bude protože takovej výkon tam stejně mít nebudeš tak se dá udělat ještě přídavný chlazení. Dělá se tak že se udělá díra do vodního kanálu v hlavě v nejvzdálenějším místě od vodní pumpy a na ten vývod se dá elektrická vodní pumpa, a svede se to zpět do přední části k chladiči. Takhle upravujou ve finsku motory bmw 2,4td který na hlavu taky trpěli. Sám jezdím s komůrkáčem s výkonem o 100% vyšším a problém s hlavou nemám.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tak mi osvětli, když je technologie pořád stejná, jak může být u aut podobných dispozicí cena diametrálně jiná? Fiat vs. Audi?
Když seš si jestej, že se používá stejná technologie, byl jsi někdy ve výrobě VW nebo Audi? Ne na exkurzi ale řešit a hledat závadu? Dělal jsi někdy ve firmě co dodává do takto rozdílných automobilek?
Když seš si jestej, že se používá stejná technologie, byl jsi někdy ve výrobě VW nebo Audi? Ne na exkurzi ale řešit a hledat závadu? Dělal jsi někdy ve firmě co dodává do takto rozdílných automobilek?
Cenový rozdíl mezi fiatem a audi je značka.kiklop32 píše:Tak mi osvětli, když je technologie pořád stejná, jak může být u aut podobných dispozicí cena diametrálně jiná? Fiat vs. Audi?
Když seš si jestej, že se používá stejná technologie, byl jsi někdy ve výrobě VW nebo Audi? Ne na exkurzi ale řešit a hledat závadu? Dělal jsi někdy ve firmě co dodává do takto rozdílných automobilek?
