Tím, že odstraníš komůrky jen snížíš kompresi a zhoršíš hoření ve válci. Pak by samozřejmě musel být zásah do tvarů pístu a spalovacího prostoru.... neříkám, že ne. Ale jde to.oldaf píše:Promiň třeba to bude znět hnusně ale je vidět že o motorech víš kulový a plánuješ tady výrobu hlavy. Chtěl bych tě vidět jak odstraníš komůrky v komůrkáči a budeš jezdit, kde ti asi palivo bude hořet když tam nebudou? Pokud z toho chceš udělat přímovstřik tak k tomu potřebuješ písty z přímovstřiku, pochybuju že ti tam nějaký hotový padnou takže si je necháš vyrobit za cenu cca 6tisíc kus. Výroba hlavy co jsem nedávno zjišťoval vyjde na šestiválec s 24 ventilama cca 150tisíc kč , v případě že se použijí vačky z jinýho auta.hrdic píše:Nechci se tu hádat o blbostech. Shrnuto, podtrženo. Každé auto má své + a své - . V dnešní době moderních aut je to o tom zvolit kompromis, protože víceméně všichni používají stejné technologie.Jsem rád, za ten motor, který mám. Po úpravách jede velmi slušně, až mě to samotného překvapilo. Oproti benzínu 1.6, který má papírově 85Kw jede pocitově o hódně lépe. Ten benzín je línej, to je šunt jeden. Seženu 2-3 hlavy, klidně jeté. Zkusím odstranit komůrky, upravit spalovací prostor atd... Prostě budu experimentovat. A když se auto vysere, jednoduše vyndám motor a dám jiný a zase lets go.... Vidíte to všechno hrozně černě. Zkuste to brát pozitivně.
Nejlíp uděláš když si koupíš větší chladič, hlavně novej né nějakou starou zarostlou vodním kamenem mrdku, pořádnej termostat s teplotou o pár stupnů nižší než máš teď. A přídavný elektrický vodní čerpadlo třeba z novějších BMW aby ti to pořádně cirkulovalo. Pokud ti tohle stačit nebude a věř tomu že bude protože takovej výkon tam stejně mít nebudeš tak se dá udělat ještě přídavný chlazení. Dělá se tak že se udělá díra do vodního kanálu v hlavě v nejvzdálenějším místě od vodní pumpy a na ten vývod se dá elektrická vodní pumpa, a svede se to zpět do přední části k chladiči. Takhle upravujou ve finsku motory bmw 2,4td který na hlavu taky trpěli. Sám jezdím s komůrkáčem s výkonem o 100% vyšším a problém s hlavou nemám.
Hlava válců - problematika praskání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže když to maj vychytanější, tak za to neplatíš, platíš za značku, tak to jo.hrdic píše:Cenový rozdíl mezi fiatem a audi je značka.kiklop32 píše:Tak mi osvětli, když je technologie pořád stejná, jak může být u aut podobných dispozicí cena diametrálně jiná? Fiat vs. Audi?
Když seš si jestej, že se používá stejná technologie, byl jsi někdy ve výrobě VW nebo Audi? Ne na exkurzi ale řešit a hledat závadu? Dělal jsi někdy ve firmě co dodává do takto rozdílných automobilek?Například vstřikovače, to je pořád stejná technologie, jen to nějaké automobilky mají vychytanější. Myslím, že jsi mě nepochopil.
A podvozky maj všichni taky stejný, akorát někdo je má lepší

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Jsi blbej, nebo blbej?kiklop32 píše:Takže když to maj vychytanější, tak za to neplatíš, platíš za značku, tak to jo.hrdic píše:Cenový rozdíl mezi fiatem a audi je značka.kiklop32 píše:Tak mi osvětli, když je technologie pořád stejná, jak může být u aut podobných dispozicí cena diametrálně jiná? Fiat vs. Audi?
Když seš si jestej, že se používá stejná technologie, byl jsi někdy ve výrobě VW nebo Audi? Ne na exkurzi ale řešit a hledat závadu? Dělal jsi někdy ve firmě co dodává do takto rozdílných automobilek?Například vstřikovače, to je pořád stejná technologie, jen to nějaké automobilky mají vychytanější. Myslím, že jsi mě nepochopil.
A podvozky maj všichni taky stejný, akorát někdo je má lepší
Nevím, do jakých firem to chodíte ale vím, že už se mi dělá nová hlava.
+- 9850 Kč. Materiál: Letecká ocel. Firma: PCC ( Precision castparts corp. ) Firma dělá i pro Rolls Royce a vyrábí především rotační části do leteckých motorů. Táta tam pracuje. Stačilo se zeptat.
Hlava bude sice ze zbytků matroše ze soustruhů ale což. Po odlití jde na ultrazvuk. Ponoří se do kádě s vodou a vysokofrekvenční sondou a analyzuje se zevnitř kvůli vnitřním vadám. Co víc si přát.
Bude to sice trvat, prý asi 3 měsíce, ale kdo si počká, ten se dočká.



Naposledy upravil(a) hrdic dne 01 srp 2014, 22:52, celkem upraveno 1 x.
To ti tak někdo sežere.hrdic píše:Nevím, do jakých firem to chodíte ale vím, že už se mi dělá nová hlava.+- 9850 Kč. Materiál: Letecká ocel. Firma: PCC ( Precision castparts corp. ) Firma spadá pod Rolls Royce, která vyrábí především letecké motory. Táta tam pracuje. Stačilo se zeptat.
Hlava bude sice ze zbytků matroše ze soustruhů ale což. Po odlití jde na ultrazvuk. Ponoří se do kádě s vodou a vysokofrekvenční sondou a analyzuje se zevnitř kvůli vnitřním vadám. Co víc si přát.
Bude to sice trvat, prý asi 3 měsíce, ale kdo si počká, ten se dočká.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Myšlenkově jsi opravdu hodně nízkohrdic píše:Jsi blbej, nebo blbej?kiklop32 píše:Takže když to maj vychytanější, tak za to neplatíš, platíš za značku, tak to jo.hrdic píše: Cenový rozdíl mezi fiatem a audi je značka.Například vstřikovače, to je pořád stejná technologie, jen to nějaké automobilky mají vychytanější. Myslím, že jsi mě nepochopil.
A podvozky maj všichni taky stejný, akorát někdo je má lepší
Bude mu to dělat tatík se zbytků v leteckym průmyslu no....oldaf píše:To ti tak někdo sežere.hrdic píše:Nevím, do jakých firem to chodíte ale vím, že už se mi dělá nová hlava.+- 9850 Kč. Materiál: Letecká ocel. Firma: PCC ( Precision castparts corp. ) Firma spadá pod Rolls Royce, která vyrábí především letecké motory. Táta tam pracuje. Stačilo se zeptat.
Hlava bude sice ze zbytků matroše ze soustruhů ale což. Po odlití jde na ultrazvuk. Ponoří se do kádě s vodou a vysokofrekvenční sondou a analyzuje se zevnitř kvůli vnitřním vadám. Co víc si přát.
Bude to sice trvat, prý asi 3 měsíce, ale kdo si počká, ten se dočká.
Ani nemusíte.oldaf píše:To ti tak někdo sežere.hrdic píše:Nevím, do jakých firem to chodíte ale vím, že už se mi dělá nová hlava.+- 9850 Kč. Materiál: Letecká ocel. Firma: PCC ( Precision castparts corp. ) Firma spadá pod Rolls Royce, která vyrábí především letecké motory. Táta tam pracuje. Stačilo se zeptat.
Hlava bude sice ze zbytků matroše ze soustruhů ale což. Po odlití jde na ultrazvuk. Ponoří se do kádě s vodou a vysokofrekvenční sondou a analyzuje se zevnitř kvůli vnitřním vadám. Co víc si přát.
Bude to sice trvat, prý asi 3 měsíce, ale kdo si počká, ten se dočká.

Zdá se ti to tak hrozně impossible? Když máš kontakty, tak jde vše. Nevím, proč se tak kroutíte. Když napíšu, že závidíte, tak začnete nadávat, že jsem debil, když napíšu, že budu mít hlavu, tak jsem naivní lhář... Tak co mám jako dělat?kiklop32 píše:Bude mu to dělat tatík se zbytků v leteckym průmyslu no....oldaf píše:To ti tak někdo sežere.hrdic píše:Nevím, do jakých firem to chodíte ale vím, že už se mi dělá nová hlava.+- 9850 Kč. Materiál: Letecká ocel. Firma: PCC ( Precision castparts corp. ) Firma spadá pod Rolls Royce, která vyrábí především letecké motory. Táta tam pracuje. Stačilo se zeptat.
Hlava bude sice ze zbytků matroše ze soustruhů ale což. Po odlití jde na ultrazvuk. Ponoří se do kádě s vodou a vysokofrekvenční sondou a analyzuje se zevnitř kvůli vnitřním vadám. Co víc si přát.
Bude to sice trvat, prý asi 3 měsíce, ale kdo si počká, ten se dočká.

Tak joo, až bude hotová tak se pochlub.
Pak mi můžeš nechat udělat taky jednu hlavu na auto dám ti 30 tisíc. Tobě ji udělaj za 10 a máš dvacet v kapse 


PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,