Já ted nemám čas,ale o víkendu se na to mrknu.. jestli to dělá i na ručku
Nové kotouče a problém..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdy mají od montáže 2000 km...když mi auto předávali tak udělali zkušební jízdu..ale já už si cestou ze servisu domu (30 km) všimnul že to není ono,myslel jsem si že si to sedne
Když člověk jezdí po měste tak si to až tak všimnou nemusí..ale na dálnici kde bzdí člověk delší dobu tak je to jasně cítit.
Já ted nemám čas,ale o víkendu se na to mrknu.. jestli to dělá i na ručku
Já ted nemám čas,ale o víkendu se na to mrknu.. jestli to dělá i na ručku
Přidám se do tématu. Mně se přenáší vibrace od zadních kotoučů (když za jízdy přibrzdim ruční brzdou, rozvibruje se auto i volant trochu). Dal jsem nový kotouče ATE, bylo to dobrý tak 4000km a zas to začalo, i když zatim ne tolik. Změřil jsem házivost a je u jednoho 0,05mm a u druhýho 0,04. Je už to fakt tak hodně, aby to tolik rozvibrovalo auto? Jinak to samozřejmě dělá i při normálním brždění, ne jen ručkou. Přední kotouče maj jeden 0,04 a druhej 0,07, ale vibrace nejsou při bržení větší, než když přibrzdim ručkou, takže to jde od zadu. Má s tim někdo zkušenosti, proč se to děje? Jinak tlumiče jsou nový, kola vyvážený.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
proč se neodmašťují? dal jsem kotouče a odmastil jsem to co přijde do styku s destičkama to je dobře ne? styčný plochy s nábojem jsem nemyl od mastnoty, tomu rozumím.Golfisko píše:A tys ke kotoučům nedostal povídání? Chybu bych hledal spíše ve špatné montáži - dosedací plocha se musí blejskat jak psí kulky a hlavně kotouče se neodmašťují atd...
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
stačí vyfotit obal, špatný díl a označit v malování příčinu problému šipkou, založit vlákno "problematické, polofunkční nebo nefunkční díly", a prosím dávejte to sem děkujuroman1648 píše:je to v háji no, padělky jsou bohužel dneska od všeho...
koupil jsem jednou výbojky normálně v krabičkách VW, jedna nešla hned od nova, druhá svítila naprd a po třech dnech odešla
super kup
sice mi to vyreklamovali ale kdo se s tim ma otravovat
pokud budeme politicky korektní, název výrobce ABC předěláme v malování na výrobce CBA, všichni pochopí kdo to mohl vyrobit nebo čí značka je falšována a zároveň tím nepoškodíme výrobce dobrých dílu....
osobně jsem namontoval destičky enilrats a krom toho že pískají tak brzdí zatím dobře, zátěžové zkoušky z dopadly dobře, brzdění na hranici smyku ze 130 na nulu, opakovaně za sebou, nic neshořelo. Destičky měly při vyndávání z krabičky na sobě víc barvy než by bylo zdrávo, opraveno pilníkem aby se barva nezapekla a nedržela desky ve stavu zabržděno, pak to chce natřít ty polchy asi suříkem, aby totéž nezpůsobbila koroze....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
zkušební jízda brzd se dělá takto:Liapo píše:Brzdy mají od montáže 2000 km...když mi auto předávali tak udělali zkušební jízdu..ale já už si cestou ze servisu domu (30 km) všimnul že to není ono,myslel jsem si že si to sedneKdyž člověk jezdí po měste tak si to až tak všimnou nemusí..ale na dálnici kde bzdí člověk delší dobu tak je to jasně cítit.
Já ted nemám čas,ale o víkendu se na to mrknu.. jestli to dělá i na ručku
brzdění na hranici smyku ze 130 na nulu, opakovaně za sebou, nesmíme to dělat v běžném provozu, ale radši v noci na dlouhé přehledné rovině, nikdo za náma na vzdálenost 2km. Pozor, někdy může nastat stav, že se něco povolí, proto jsme připraveni nenarazit do stromu a máme pásy a airbagy, tenké kotouče se můžou teoreticky roztrhnout, rozbijou ráfek, pneu, my jdeme přes střechu a .....
proto nejdřív ujedeme několik km s lehkým bržděním, aby si destičky sedly s kotoučema, nesmíme je v téhle fázi připálit, jakmile víme že to trochu sedí, zkoušíme předchozí postupně od malé rychlosti až do maximální.
pokud nemáme porsche 911 ale třeba fiat panda, přitpůsobíme parametry zkoušek vozidlu, bude trochu jinak konstruoavné, rizikové brždění z Vmax do nuly musí vydržet každé brzdy, pokud ne, je někde chyba.
Zcela na začátku sedneme do auta nastartujeme motor a pokusíme se zapřeni o volant vší silou zničit brzdový pedál, pokud něco povolí, nestane se tak před přechodem pro chodce.... to je test celé hydrauliky a mechaniky. Bývá to dimenzováno tuším na 3OO kg na pedál, opravte mně pokud se pletu.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Liapo montoval kotouče značky Zimmermann a ty se prostě neodmašťují, vše je přiloženo v dokumentaci ke kotouči.
Případně info na ofiko stránkách (http://www.otto-zimmermann.de/en/servic ... stallation)
Vyčistit dosedací plochu, pro dobrý pocit udělat kontrolu házivosti náboje a hurá zajíždět kotouč
Případně info na ofiko stránkách (http://www.otto-zimmermann.de/en/servic ... stallation)
Vyčistit dosedací plochu, pro dobrý pocit udělat kontrolu házivosti náboje a hurá zajíždět kotouč
G3 Variant 1,9 TDi
... only S764
... only S764zkušební jízda brzd se dělá takto:
brzdění na hranici smyku ze 130 na nulu, opakovaně za sebou, nesmíme to dělat v běžném provozu, ale radši v noci na dlouhé přehledné rovině, nikdo za náma na vzdálenost 2km. Pozor, někdy může nastat stav, že se něco povolí, proto jsme připraveni nenarazit do stromu a máme pásy a airbagy, tenké kotouče se můžou teoreticky roztrhnout, rozbijou ráfek, pneu, my jdeme přes střechu a .....
proto nejdřív ujedeme několik km s lehkým bržděním, aby si destičky sedly s kotoučema, nesmíme je v téhle fázi připálit, jakmile víme že to trochu sedí, zkoušíme předchozí postupně od malé rychlosti až do maximální.
pokud nemáme porsche 911 ale třeba fiat panda, přitpůsobíme parametry zkoušek vozidlu, bude trochu jinak konstruoavné, rizikové brždění z Vmax do nuly musí vydržet každé brzdy, pokud ne, je někde chyba.
Zcela na začátku sedneme do auta nastartujeme motor a pokusíme se zapřeni o volant vší silou zničit brzdový pedál, pokud něco povolí, nestane se tak před přechodem pro chodce.... to je test celé hydrauliky a mechaniky. Bývá to dimenzováno tuším na 3OO kg na pedál, opravte mně pokud se pletu.[/quote]
Tady je nekdo chytrej jak radio. Vyrobce brzd by te za takovy test brzd po namontovani jiste pochvalil. A dalsi cenna rada je to zkouset v noci, jak casto se predavas auto zakaznikovi v noci?
brzdění na hranici smyku ze 130 na nulu, opakovaně za sebou, nesmíme to dělat v běžném provozu, ale radši v noci na dlouhé přehledné rovině, nikdo za náma na vzdálenost 2km. Pozor, někdy může nastat stav, že se něco povolí, proto jsme připraveni nenarazit do stromu a máme pásy a airbagy, tenké kotouče se můžou teoreticky roztrhnout, rozbijou ráfek, pneu, my jdeme přes střechu a .....
proto nejdřív ujedeme několik km s lehkým bržděním, aby si destičky sedly s kotoučema, nesmíme je v téhle fázi připálit, jakmile víme že to trochu sedí, zkoušíme předchozí postupně od malé rychlosti až do maximální.
pokud nemáme porsche 911 ale třeba fiat panda, přitpůsobíme parametry zkoušek vozidlu, bude trochu jinak konstruoavné, rizikové brždění z Vmax do nuly musí vydržet každé brzdy, pokud ne, je někde chyba.
Zcela na začátku sedneme do auta nastartujeme motor a pokusíme se zapřeni o volant vší silou zničit brzdový pedál, pokud něco povolí, nestane se tak před přechodem pro chodce.... to je test celé hydrauliky a mechaniky. Bývá to dimenzováno tuším na 3OO kg na pedál, opravte mně pokud se pletu.[/quote]
Tady je nekdo chytrej jak radio. Vyrobce brzd by te za takovy test brzd po namontovani jiste pochvalil. A dalsi cenna rada je to zkouset v noci, jak casto se predavas auto zakaznikovi v noci?
Madmar ty si asi dobrý magor.Zkoušet brzdy ze 130 na nulu a v noci.Asi chceš dopadnout jak ti dva kreténi co je včera odsoudili.Jeden natvrdo a druhý podmínku. Uvědom si že v takové rychlosti nemáš po tmě šanci nějakého chodce vidět. Ješte že máš v avataru města kam teda nejezdím. Tebe bych na cestě potkat nechtěl.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
neboj nepotkáš, když potkáš tak uhýbám ke krajnici, kam na rozdíl od tebe čumím. a mám i správně funkční světla, žárovky plus 50 procent, atest 8SD, papír na vše, vše podle papírů a zároveň i funkční a bezpečné, brzdy komplet nové, včetně trubek, jak jsi na tom ty?Tomas6 píše:Tebe bych na cestě potkat nechtěl.
pokud chceš montovat cokoliv na auto tak to prosím vyzkoušej, aby to fungovalo. děkuju.
nerozumíš psanému textu to je tvůj problém.
v podpisu máš napsáno cituji "něco nalitého" jsi si jistý že jsi to lil do nádrže a ne do chřtánu? protože co Ti z něj leze tomu také odpovídá.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."