Oprava/serizeni rozvodu 2.0 TDI PD (BKD)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jaave
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2014, 16:55
Odpovědi: 0

Oprava/serizeni rozvodu 2.0 TDI PD (BKD)

Příspěvek od jaave »

Zdravim, byl jsem v autorizaku na rozvodech a posunuli nejspis o zub vyfukovou vacku, pricemz saci je ok. Od te doby se motor hure sbira z nizkych otacek, volnobezna spotreba je 0.8-1.0 (drive 0.6-0.8), realna spotreba +1.5l/100km. Kdyz stojim v kopci, tak musim nejdrive vytocit motor (cca 1500ot.) a pak poustet spojku. Pred rozvodama jsem povolil spojku do mirneho zaberu a pridal plyn - kdyz to udelam ted, tak se zakuckava a ma tendenci chcipnout. Pri seslapnuti plneho plynu se 1.5 vteriny nic nedeje a pak se najednou vzpamatuje a jede. Kdyz se mi auto vratilo s novyma rozvodama, tak uhel saci vacky vuci klice byl 5.4°.

Umim si povrtet obema vackama, ale ta vyfukova je opravdu temer na doraz vymezeni. V dalsim autorizaku mi to meli seridit a sestelovali jen saci vacku na 0.0 (coz se u EDC16 nedela). Uz me ty hajzli nedouceny stali hodne penez.


Je nejaka moznost si doma v garazi bez pripravku povolit remen, posunout tu vyfukovou vacku na cca spravnou pozici a pak to dostelovat? V autorizaku mi manik rikal, ze by kvuli tomu museli rozebrat polovinu veci na levo od rozvodu.. Nebo jde to vyresit tak, ze posunu na podobnou uroven tu saci?

Dle par informaci od vas z fora mam tu novejsi RJ (r.v. 2009) takze volnobezna davka by mela byt 6.0-6.3mg

Octavia II FL, Prikladam zde take fotku po vymene rozvodu: http://oi60.tinypic.com/2en83eg.jpg


Predem dekuji za pomoc
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Osobně bych jel do toho "autorizáku" a otřískal jim to o palici. Máš to snad v záruce, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jaave
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2014, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaave »

bohuzel zaruku resit uz nemuzu, delal jsem to na podzim a vsiml na jare - tj. po zarucni lhute :(

Ani v Bolce mi uz nedokazali pomoct, jen ze to mam resit s Dekrou, protoze to je mezi mnou a tim servisem (Autotrend Liberec), na coz jim z vysoka.. levnejsi budu mit opravu nez domahani se prava.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud máš přípravky, to jest aretaci kliky a vaček, zvládnout bys to mohl. Jinak se do toho nepouštěj.

Podle té fotky jsou vačky rozčasované naprosto jednoznačně. Asi to skládal nějaký odborník.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jaave
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2014, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaave »

pripravky prave nemam.

Neznas nekoho kdo to opravdu umi? Nejlepe v okoli Liberce.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

pokud pro tebe není Praha daleko, rád ti to seřídím ;)

kdyžtak napiš do SZ
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Bez pripravku to neseridis. Praha vychod taky umime a kafe dobry delame :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jaave
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2014, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaave »

SZ
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

jaave píše:bohuzel zaruku resit uz nemuzu, delal jsem to na podzim a vsiml na jare - tj. po zarucni lhute :(

Ani v Bolce mi uz nedokazali pomoct, jen ze to mam resit s Dekrou, protoze to je mezi mnou a tim servisem (Autotrend Liberec), na coz jim z vysoka.. levnejsi budu mit opravu nez domahani se prava.

a to riesis az teraz,10 mesiacov to nevadilo (LOL)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
jaave
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2014, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaave »

jo, resim to uz od jara! Predtim jsem si toho po meste pri cukackach na zimakach nevsimnul. Ale kdyz jedu do Prahy za skoro 8l a pred tim za 6l, vadi mi to.

Navic jsem mel jit na upravu map v ECU + prave opravu tech rozvodu, na coz cekam od zacatku cervna a nejspis to tedy padlo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“