Škoda Felicia 1.9d optimization čerpadlo v garáži

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 13 čer 2010, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Janec »

co vim tak jediny rozdil mezi motorem TD a D je pistni cep o dva nebo tri mm mensi. jinak by to mel byt stejny motor... takze co s pistama?
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Obrázek

pridano male turbo mereno na vyjety olej
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

kolik to točíš Pepo (LOL)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

6600 otáček :?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

na naftu by to tocilo pres 7000 , mereny to je na trojku
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Sice se obávám, že můj dotaz bude chápán negativně, ale nemůžu si pomoct: Co tímto grafem chtěl básník říci?

Pokud to, že nemá smysl točit ten motor do víc jak 4500rpm, pak je to v pořádku a budiž to příkladem ostatním.

Nebo mi něco uniklo?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Já bych v tom nehledal nic hlubšího. Prostě jen graf zpuchlý oturbený naftový filcky co jezdí na vyjeťák a různý jiný mastnoty. Jo a děkuju Míšovi za korektní měření zdarma ;-)
:-@
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Právě že ten hlubší smysl to má, aneb výkon otáčkama u nafty nedohoníš...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no u tohohle stroje ne ale někde jsem viděl rotačkuv G4 s řadovým čerpadlem a docela to chapec točil
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo to je ono asi to nestavěl kvůli výkonu.... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Změřte to i na naftu, konečně nějaká zajímavá "optimalizace" (noteeth)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“