Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned ch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned ch
Práci čest a jeli poctivá tak zvlášť mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
jj to jde 4 skupina lítá 2pole 1,1-1,3 3 pole 1,3-0.9-1.8 a 4pole 64%+- at se snažím pohnout čerpadlem jak chci míň než 54% +- ve 4poli nedostanu nikdo s ničím nehejbal a před 14dny bylo vše OK. i se dalo kouknot na TDI graf ted už ne jinak auto jezdí normálně závad čistá akorát před 14dny se objevoval počátek vstřiku a byl mimo osy příliš brzy pro zobrazeníacryll píše:ked to vrci na volnobeh mozes sa pripojit na merane hodnoty, a zistit aky je pozadovany a skutocny pociatok vstreku?
najlepsie co ma naladlo, co by toto mohlo sposobovat je ked sa prepnes do zakladnych nastaveni, tak sa nastavi taky pociatok vstrekovania,ze motor nedokaze dalej bezat
musí to být blbě nastaveným čerpadlem.jestli jsi s tím měl problémy že to lítalo mimo krajní čáry,tak zřejmě při tom tdi grafu, když se dostane na základní nastavení,tak je tak mimo,že motor chcípne...nezůstane tam zaapsaná chyba?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
bude to blbě nastavený, při tdi grafu motor přestane regulovat předvstřik a jede na ten základní, pokud to zdechne , tak bude asi základní předvstřik mimo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


přidej fóra a zkus to změřit připadně čerpadlo mám ale pokud to fungovalo před rozvodama musí i po nich....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to asi taky, ale takhle to vypadá že chodí, protože motor jede když reguluje. Chcípne, když přestane regulovat.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC
jj jasný já s tím moc nejezdím spíš to má moje paní v rukách ale říká že to bývávalo živější ale studený starty SUPR 8° a drc a maže ještě jednou díkyOťasTDi píše:čím vyšší bude číslo (hodnota průsečíku) tím tvrdší bude zvuk - to je normální....pokud jsi ho měl před tím výrazně měkčí, pravděpodobně si byl mimo toleranci směrem dolu