zaslepky vahadiel

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

zaslepky vahadiel

Příspěvek od jordee_23 »

kolko je zaslepiek na vahadlach 2 ci 4? vahadla su po dva na jednom valceku.. su len na tom valceku z jednej strany ci z oboch?

Ku ich kontrole treba vahadla vykrutit ? ci to je mozne aj bez vykrutenia??

ak ano vykrutim sroby 1,3,5,7 ... pri spatnej montazi ich staci zakrutit ..a je potrbne znova nastavit nastavovacie sroby ? ci staci zakrutit len sroby 1,3,5,7

Obrázek

diky
GIV var asz 4mot upraveny
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jsou 4 zaslepky z kazdy strany jedna, vahadla muzes povolit ale mel bys vymenit srouby.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

16V má jen dvě záslepky, 8V má čtyři záslepky. Šrouby bys měl měnit, ale z praxe nemusíš..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

to som pozeral len som nevedel ci 2 ci 4 zaslepky su.diky.
a treba potom znova nastavit nastavovaci srob na vstreky?

ide tie zaslepky zavarit? niekto to tu mal..
GIV var asz 4mot upraveny
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ja to varim. Ale je tam treba narvat ocelovej cervik aby dovnitr nepadali kulicky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jasan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 dub 2014, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od jasan »

jen by me zajimalo, jaky je duvod vyletle zaslepky?
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nezkoušel někdo narazit tam ocelovou kuličku z ložiska vhodného průměru a díru pak zaklepnout? Často takto bývají dělané ucpávky kanálů.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Obávám se, že do tohodle materiálu těžko něco rozklepneš :(
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

ja rozmyslam ze tu duerku zavarim CO2 co myslite bude to ok? :)
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

jericho-3 píše:Nezkoušel někdo narazit tam ocelovou kuličku z ložiska vhodného průměru a díru pak zaklepnout? Často takto bývají dělané ucpávky kanálů.
Já tam ty záslepky namáčk zpátky a důlčíkem jsem na pár místech po obvodu trochu rozklep hranu tý osy vahadel. Možná to netěsní dokonale, ale podle mě nic, co by způsobilo zaznamenatelnej pokles tlaku a záslepka by vyjet už neměla
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě je jasné, že tohle není materiál na rozklepání, ale kdyby tam ta kulička šla na fest, tak i malá změna průměru by pomohla. Já to kdysi řešil tak, že jsem díru vymyl ,záslepky ležely vedle, tak jsem použil červenou vodičku na závity a zpátky je naklepl ..Pak to nic nedělalo...
nepropadat panice...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

V garáži mi leží jedna sada vahadel, tak na ně asi mrknu co je to za matroš a jak moc je tvrdej.
Pokud ho tady Diletant rozklepl dulčíkem.
Každopádně kulička a TIG by byla dokonalá kombinace.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Tak neříkám, že to šlo úplně dobře... Závitníkem jsem se absolutně nechytal, tohle bylo jediný, co mě v danou chvíli napadlo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“