Stránka 8 z 19

Napsal: 14 dub 2010, 20:04
od slovacek.milos
lp píše:Tak jsem to vyzkoušlel .Normálně se to mezi sebou promíchá,zkusil jsem přidat i RO a taky se vše promíchalo.V mražáku to s RO ztuhlo po ohřátí se složky od sebe neoddělily.Hoří lépe než RO.
dobrý příklad vyzkoušet si to, máš vlastní zkušenost a přehled,


ten kdo je lama a dokáže jen kecat a práskat do klávesnice tak at si raději tankuje tu kvalitní naftu

jezdit na alternativní palivo to je taky práce navíc (LOL) miloš

Napsal: 15 dub 2010, 11:57
od sikin1987
Sakra to mi nerikej:D nebo zacnu do JTD lit aj olej:D:D

Napsal: 15 dub 2010, 12:19
od slovacek.milos
sikin1987 píše:Sakra to mi nerikej:D nebo zacnu do JTD lit aj olej:D:D
jestli to psal radluk nebo kdo tak první diesel motor jel na burákový olej, takže pokud jezdíš na naftu to už je asi nějaká přestavba :roll: alternativa

asi brzo zadřeš (noteeth) miloš ;)

Napsal: 15 dub 2010, 12:43
od radluk
Bohuzel, opravdu, prvni vznetove motory neznaly palivo v podobe nafty ;) (noteeth)

Napsal: 02 čer 2010, 06:52
od Ivanek007
ahoj muzu do PR lejt trafo olej? s rotackou sem toho najezdil na nej dost. a zadny problem. dim to mam popripade redit? diky

Napsal: 02 čer 2010, 06:58
od slovacek.milos
jestli je PR pánská společnost :prc: tak budou rádi mají věčné problémy s mazáním :-D miloš

Napsal: 02 čer 2010, 15:31
od Ivanek007
sry myslel jsem Pd, je to 2.5 V6 v passatu

Napsal: 12 čer 2010, 22:11
od hans.piche
tak V6 2.5TDI urcite neni PD motor pd motory sou pouze 1.9 2.0 2.5R5 tohle je rotacak

Napsal: 01 črc 2010, 08:02
od fogous
2,5ka jr rotacka od bosch a sere se i na obyc naftu u novejsich sup.ale jde o nahodu.jinak jak se tu nekdo ptal na ohrev nafty u naft motoru.tak PD musi mit jeste chladic zpatecky nafty do nadrze...bez chladice zpatecky se pri delsim provozu zdeformuje nadrz..odzkouseno v boleslav....takze muj nazor rostlinu v PD musi fungovat bez problemu....dalsi otazka co na to vstriky....pac u pd nejsou klas trubky jako u rotacky ale vsechno uvnitr hlavy a nafta do vstriku vstupuje pres mini dirky vypalene Laserem a okem temer neviditelne.....kdo ma zkusenost s PD vstrikem vi o co jde...tady by mohl byt nejaky problem...mozna.ale vim o PD ktery najezdil 300 000km na rostlinu a ruzna paliva bez poruch

Napsal: 02 črc 2010, 17:32
od mito85
fogous píše: vim o PD ktery najezdil 300 000km na rostlinu a ruzna paliva bez poruch
boli to určite PD? inak taká otázka: vo fábii sa nespotrebované palivo vracia späť do nádrže cez chladič a ohrieva palivo v nádrži, lenže neviete aké teplé sa vracia do tej nádrže (kedže ide cez ten chaldič?) lebo riešim teraz že by som dal do nádrže špirálu z rýchlovarnej čo je do auta, (inak skúšal som to ako dlho to trvá ohriať na 30-35 stupňov klasickú vodu, keby som si chcel spraviť akože čaj v aute a trvalo to 10 minúť, takže dosť slabé:D) ide mi o to že aké teplé sa to pailvo vracia do nádrže , či to stačí alebo mám radšej dať ešte tú špirálu do nádrže???

Napsal: 02 črc 2010, 18:09
od deflector
mito85 píše:
fogous píše: vim o PD ktery najezdil 300 000km na rostlinu a ruzna paliva bez poruch
boli to určite PD? inak taká otázka: vo fábii sa nespotrebované palivo vracia späť do nádrže cez chladič a ohrieva palivo v nádrži, lenže neviete aké teplé sa vracia do tej nádrže (kedže ide cez ten chaldič?) lebo riešim teraz že by som dal do nádrže špirálu z rýchlovarnej čo je do auta, (inak skúšal som to ako dlho to trvá ohriať na 30-35 stupňov klasickú vodu, keby som si chcel spraviť akože čaj v aute a trvalo to 10 minúť, takže dosť slabé:D) ide mi o to že aké teplé sa to pailvo vracia do nádrže , či to stačí alebo mám radšej dať ešte tú špirálu do nádrže???
no nevim jak je to u auta, ktery ma chladic paliva, ale kdyz tam neni, tak teplota muze dosahnout az teploty chladici smesy..tzn cca 80 stupnu :-)

Napsal: 02 črc 2010, 19:03
od mito85
uff to by bolo veľa:D ale tých 30 stupňov by to mmohlo po prejdení chladičom mať nie? nemám to ako vyskúšať:DD takže je zbytočné tam dávať do nádrže ešte špirálu z rýchlovarnej? (LOL)

Napsal: 04 črc 2010, 11:27
od mito85
a inak ešte jedna vec: používam do každej nádrže aditívum VIF - pomôže to aby sa mi netvoril karbón ked jazdím na olej? (EGR ventil je off) (mám fábiu 1.9 TDI PD axr motor 2006 najazdené 70 000km) (olej dávam cca 25 litrov, nafty 8-10 a 1,5-2 litre benzínu a VIF)

a ešte jedna vec: v starom článku tu na fóre som sa dočítal, že niekto to rieši tak že úpravou softwaru docieli to aby žhaviace sviečky žhavili dlhšie (cca 1-2 minúty, a že sú lepšie tie dvojvláknové či akéD), lebo ide mi o to že tie studené štarty sú na prd a ked to je studené tak ide o nedokonalé spalovanie a tým pádom trpí motor a tvorí sa karbón:( preto sa pýtam že či by toto pomohlo (lebo ked už je zahriaty motor tak je to OK, ono vlastne nespálená nafta sa vracia cez prepad do nádrže a ohrieva zvyšok paliva)

lebo tam niekto písal aj že dal nejakú tyč od výfuku pod nádrž aby to ohrievalo, ale to by som dal asi ako posledné:DD
diki za odpoved

Napsal: 04 črc 2010, 13:01
od slovacek.milos
já zas natankoval blionaftu u čerpačky spotřebu jsem měl SDi fábkakombi přesně 4.69


zjistil jsem že mám špatný počítek vstřiku tak jsem už rozhodil rozvody a udělám to všechno přesně test spotřeby si udělám příští týden miloš

Napsal: 06 črc 2010, 10:30
od fogous
pokud je to TDI PD ma chladic zpetne nafty protoze zpatecni nafta je moc tepla a krouti se nadrz.a u me vyzkouseno u PD jezdi rostlina bez problemu v poměru 60%nafta a 40% jakykoli roslina bo repka..pri vetšim pomeru je znat ze uz to nejede jako na naftu-TDI PD 74KW čip na 103 KW......nejlip jede na cistou naftu.ale na rostlinu jede bez problemu zadne kuckani nic jen to trochu huli modro bile...