Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Bionafta (směsná nafta) a motory PD Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Bionafta (směsná nafta) a motory PD
PříspěvekZaslal: ne leden 10, 2010 7:55 pm Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




Může mi někdo pořádně vysvětlit z jakého důvodu není dovolena Bio v motoru Octavie II tdi 77kw PD ?

O co tam jde, co tam je špatně? Gumičky na vstřikách se můžou poškodit?
Nebo tím jak se ohřívá a schlazuje chladičem není vhodná, nebo proč?

Píšu do ŠKODOVKY a odezva žádná.

Díky B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: Bionafta (směsná nafta) a motory PD
PříspěvekZaslal: po leden 11, 2010 12:46 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




octavia_66_tdi napsal:
Může mi někdo pořádně vysvětlit z jakého důvodu není dovolena Bio v motoru Octavie II tdi 77kw PD ?

O co tam jde, co tam je špatně? Gumičky na vstřikách se můžou poškodit?
Nebo tím jak se ohřívá a schlazuje chladičem není vhodná, nebo proč?

Píšu do ŠKODOVKY a odezva žádná.

Díky B??a


napiš kde to je zakázáno, jsou zde zkušenosti s PD 300000 km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 11, 2010 10:04 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4165
Bydliště: Týniště nad Orlicí




podle mě je to jen papírová záležitost
auta od cca 1990 už Meřo (bionaftu) bez problémů zvládnou, ale prostě se výrobce brání problémům. Určitě by se našel blbeček, co by natankoval nádrž bionafty, pak by za půl roku najel 300km a šel by řešit problémy. Tak se dá na víčko nálepka a je klid. Je to jako se spotřebou oleje. Normální dle VW je litr na 1000km. A je klid, nikdo nic neřeší
Podlemě PD systém je nej na tyhle palivový pokusy, odolnost bahenní pumpy Smile

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 8:56 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




MirekX napsal:
podle mě je to jen papírová záležitost
auta od cca 1990 už Meřo (bionaftu) bez problémů zvládnou, ale prostě se výrobce brání problémům. Určitě by se našel blbeček, co by natankoval nádrž bionafty, pak by za půl roku najel 300km a šel by řešit problémy. Tak se dá na víčko nálepka a je klid. Je to jako se spotřebou oleje. Normální dle VW je litr na 1000km. A je klid, nikdo nic neřeší
Podlemě PD systém je nej na tyhle palivový pokusy, odolnost bahenní pumpy Smile


já zas někde četl že od roku 2OOO se musí palivové systémy vyrábět odolné proti metylesteru miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 6:47 pm Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




tak už jsem se dočkal odpovědi ŠKODA

Vážený pane XX,

k Vašemu dotazu sdělujeme: podrobné vysvětlení najdete v Návodu k obsluze, kapitola: Palivo.


Používání paliva SETA-Diesel (30 % RME podle EN 14214 a 70 % nafty) u našich výrobků nedoporučujeme, protože svým složením
neodpovídá ČSN (DIN) EN 590 a tyto motory nejsou pro jeho spalovaní uzpůsobeny. Používáním tohoto druhu pohonné hmoty může dojít
za zapříčinění jejich příměsí k poškození vstřikovacích elementů.

Podáváme Vám tuto informaci, s pozdravem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 7:23 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




a proč to řešíš chceš jezdit na bionaftu, nebo na nějaké jiné palivo nebo co je cílem tvého bádání miloš Zmaten?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 7:31 pm Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




pídím se potom, zda bych na ní mohl jezdit Smile

někde ale píšou že směsná nafta je podle čsn 590 Sm?ch
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 7:39 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




octavia_66_tdi napsal:
pídím se potom, zda bych na ní mohl jezdit Smile

někde ale píšou že směsná nafta je podle čsn 590 Sm?ch


napiš kolik jezdíš za měsíc, kolik stojí nafta a kolik směná nafta a jakou máš spotřebu

nedávno jsem četl přispěvěk jak si borec udělal důmyslné zařízení kterým odpojoval LPG z kopce a šetřil palivo, z mých výpočtůmu vyšlo že denně ušetří 4 koruny a měsíčně 80 korun no udělal mi radost Mrknut? miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st leden 13, 2010 5:02 am Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




me se to moc nevyplati, zajima me to kdybych jel nekam, kde smesku prodavaji, ze bych ji vzal..

najezdim tak 10-15 rok
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 13, 2010 7:02 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




octavia_66_tdi napsal:
me se to moc nevyplati, zajima me to kdybych jel nekam, kde smesku prodavaji, ze bych ji vzal..

najezdim tak 10-15 rok


pokud si koupíš dvojkovou koktu tak tě asi 2 tisíce nevytrhnou co bys na té směšné naftě za rok ušetřil, pokud tak málo jezdíš tak bych ji tam nedával vůbec mohou přijít nenadálá překvapení

moje náklady na ujetí l00 km jsou 12 korun což třeba zajímavé je miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st leden 13, 2010 6:36 pm Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




slovacek.milos napsal:
octavia_66_tdi napsal:
me se to moc nevyplati, zajima me to kdybych jel nekam, kde smesku prodavaji, ze bych ji vzal..

najezdim tak 10-15 rok


pokud si koupíš dvojkovou koktu tak tě asi 2 tisíce nevytrhnou co bys na té směšné naftě za rok ušetřil, pokud tak málo jezdíš tak bych ji tam nedával vůbec mohou přijít nenadálá překvapení

moje náklady na ujetí l00 km jsou 12 korun což třeba zajímavé je miloš




máš pravdu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 13, 2010 10:15 pm Citovat
Petr H.
Přispěvovatel
Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 521




slovacek.milos napsal:
moje náklady na ujetí l00 km jsou 12 korun což třeba zajímavé je miloš


Sm?ch ještě malinké vylepšení miloš a začnou se z nádrže sypat peníze...

_________________
nemám žádnou kárku na naftu...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 7:54 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




Petr H. napsal:
slovacek.milos napsal:
moje náklady na ujetí l00 km jsou 12 korun což třeba zajímavé je miloš


Sm?ch ještě malinké vylepšení miloš a začnou se z nádrže sypat peníze...


logické to je , už jsem skoro blízko fak už jen malinko ,
internetové bankovnictví mám,
sáčky na peníze taky,
tento stav mě určitě nezaskočí Very Happy miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po únor 01, 2010 6:27 pm Citovat
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Založen: 5.2.2006
Příspěvky: 183




Další odpověď škoda-auto

Vážený pane xxx


omlouváme se za prodlevu s odpovědí vzhledem k vysoké frekvenci e-mailových dotazů

motory ve vozech Škoda splňující normu EU 4 a vyšší jsou citlivé na kvalitu paliva a mohou spalovat nejvýše palivo B5 (směs 5 % biosložky a 95 % nafty). Použití směsi s vyšším podílem biosložky (např. B30 nebo B10) má negativní dopad na motor - zanesení / zalepení vstřikování, ventilů, filtru DPF atd.

Starší motory (do EU 3 vč.) jsou schopny provozu na bionaftu, podrobnosti naleznete v návodu k obsluze (kapitola “Palivo”). V ČR jsou pravidla použití bionafty ve vozech Škoda následující:

Bionafta může být použita pouze v motorech splňujících normu EU 3 a nižší (1,4 TDI PD/55 kW, 1,9 SDI/50 kW, 1,9 TDI/66 kW, 1,9 TDI PD/74 kW, 1,9 TDI/81 kW a V6 2,5 TDI/114 kW) vyrobených do konce května 2007.

Bionafta musí splňovat normy DIN E 51 606/ EN 14214.
Bionafta může být míchána s naftou (EN 590) až do B100.
Nejsou přípustná žádná aditiva (např. benzin).
Teplotní limit pro provoz na bionaftu je -10°C.
Provoz na bionaftu může snížit výkon motoru a/nebo zvýšit spotřeb paliva.

S pozdravem a přáním hezkého dne


TAK JEN NECHÁPU PROČ EUROIII ANO A EURO IV NE.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2010 6:39 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29601
Bydliště: Strážnice




jestli ti vrtá hlavou nějaká úspora tak se dívej na akce v supermarketech koktu krm levným olejem a aditivuj na čistěni trysek, stačí i polovina to je půl mililitru na litr jezdi od jara do podzimu a cypoviny kolem norem neřeš


řešíš jen problém pochopit co zde většina chápe Mrknut? miloš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bionafta (směsná nafta) a motory PD
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 19  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.