Stránka 9 z 16

Napsal: 06 lis 2009, 19:59
od Torgan
JJ da sa dat s TD motoru ale je mensi sak to skus budes prukopnikem ;)

Napsal: 06 lis 2009, 20:29
od alfik
Milo75 píše:a ještě abych to schrnul to jednohmotu a dvojhmotu tak, se tedy dá namontovat jednohmota z TD motorů do JTD motorů s tím, že tedy je setrvák měnšího průměru, ale když ho obložím HDS matrošem tak by to mělo vydržet daleko víc výkonu než dvojhmota,?????

nebo jinak- kouím JTD s 200 000km, kde dvojhmota bude nejspíš KO a namontuju tam rovnou jednohmotu za cenu šrotu??????
Neodide dvojhmota,odidu poloosy a ostatne komponenty...

Napsal: 06 lis 2009, 21:33
od Tomas.cz
A proč, když bude jednohmota a odpružená lamela...

Určitě bych to zkusil + na lamelu materiál HDS57.

Napsal: 06 lis 2009, 23:59
od Milo75
alfik píše:
Milo75 píše:a ještě abych to schrnul to jednohmotu a dvojhmotu tak, se tedy dá namontovat jednohmota z TD motorů do JTD motorů s tím, že tedy je setrvák měnšího průměru, ale když ho obložím HDS matrošem tak by to mělo vydržet daleko víc výkonu než dvojhmota,?????

nebo jinak- kouím JTD s 200 000km, kde dvojhmota bude nejspíš KO a namontuju tam rovnou jednohmotu za cenu šrotu??????
Neodide dvojhmota,odidu poloosy a ostatne komponenty...

ale polosa nestojí 25 tis

Napsal: 07 lis 2009, 00:15
od Milo75
Tomas.cz píše:A proč, když bude jednohmota a odpružená lamela...

Určitě bych to zkusil + na lamelu materiál HDS57.
hele ty bys to mohl vědět: kolik mm má průměr jednohmota na oktávce?? 215mm?? a ta alfa má 210 mmm
na kolk se dá vyladit okáváckej motor? přes 200hp??- určo a setrvák to snese.

určo bych to taky skusil, protže kde jinak sehnat funkční dvojhmotu


Apropo. jak se pozná vadná dvojhmota??? tím že to při rychlím řazení mlátí jakoby lamela neměla pružiny?????

Napsal: 07 lis 2009, 06:49
od bjukemen
....s kade si nabral že jednohmota na oktavke ma 215 ked je tam dvojhmota a ma 220mm 215 ti isto neudrži 200ps na to rovno zabudni...

...a alfa jednohmota ma 215mm ina nieje a ta toho vela nepobere...

Napsal: 07 lis 2009, 06:54
od bjukemen
Tomas.cz píše:A proč, když bude jednohmota a odpružená lamela...

Určitě bych to zkusil + na lamelu materiál HDS57.

...pochybujem že ta jednohmota aj ked ju preobložiš vydrží neviem kolko zober si take punto 1.9 trocha viac sa tomu prida a spojka ide do kytek...

..jedina volba je zotrvák a spojka z Cromy 2.5TD tam je klasika a ma 228mm len to ešte musim preskumať čo to bude pasovať

Napsal: 07 lis 2009, 07:03
od bjukemen
...no tak profil naboja by sedel ešte potom kuknem uchytenie ale podla mna to bude to iste a nemal by tam byť problém...


...alebo ked nie tak zavariť origo zotrvak a šup tam lamelu z cromy ktora je odpružená...

Napsal: 07 lis 2009, 08:39
od Grandák
chiptuning píše:
Milo75 píše:jo ale kdo??? i z čech se jezdí za Sharkanem- je nejlepší
napis mi do SZ co potrebujes ;)
zrovna vcera jsem si hral na brzde s 1.3MJ
Docela by mě zajimalo o kolik se dá zvednout krouták a vykon na tom 1,3mjtd protože ho taky vlastníma to ve verzi 90hp

Napsal: 07 lis 2009, 09:13
od bjukemen
Grandák píše:
chiptuning píše:
Milo75 píše:jo ale kdo??? i z čech se jezdí za Sharkanem- je nejlepší
napis mi do SZ co potrebujes ;)
zrovna vcera jsem si hral na brzde s 1.3MJ
Docela by mě zajimalo o kolik se dá zvednout krouták a vykon na tom 1,3mjtd protože ho taky vlastníma to ve verzi 90hp

...počitaj +20ps a 45nm

Napsal: 07 lis 2009, 09:33
od Milo75
takže croma 2,5Td :) prej ty motory jsou nesmrtelný

Napsal: 07 lis 2009, 10:46
od wr8
jeden mam doma

Napsal: 07 lis 2009, 10:52
od chiptuning
bjukemen píše:
Grandák píše:
chiptuning píše: napis mi do SZ co potrebujes ;)
zrovna vcera jsem si hral na brzde s 1.3MJ
Docela by mě zajimalo o kolik se dá zvednout krouták a vykon na tom 1,3mjtd protože ho taky vlastníma to ve verzi 90hp

...počitaj +20ps a 45nm
presne tak

Napsal: 07 lis 2009, 11:49
od Milo75
wr8 píše:jeden mam doma
a jaká je jeho cena???? a jak to má vlastně parametry???

Napsal: 07 lis 2009, 13:52
od alfik
Milo75 píše:
alfik píše:
Milo75 píše:a ještě abych to schrnul to jednohmotu a dvojhmotu tak, se tedy dá namontovat jednohmota z TD motorů do JTD motorů s tím, že tedy je setrvák měnšího průměru, ale když ho obložím HDS matrošem tak by to mělo vydržet daleko víc výkonu než dvojhmota,?????

nebo jinak- kouím JTD s 200 000km, kde dvojhmota bude nejspíš KO a namontuju tam rovnou jednohmotu za cenu šrotu??????
Neodide dvojhmota,odidu poloosy a ostatne komponenty...

ale polosa nestojí 25 tis
A zotrvak ano??? (LOL)