ladíme JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

ladíme JTD

Příspěvek od Milo75 »

chtěl bych se zeptat, jestli se u úprav JTD postupuje jako u TDi nebo je tam nějaký zádrhel........ (hm) (hm) (hm) (hm) jestli třeba motor 2,4 jtd 200hp má ještě nějaké možnosti?? (hm) (hm) (hm)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano ma. Viac vzduchu a viac paliva samozrejme vsetko v spravnej miere a v spravny moment :D Ale ladenie novej 2.4JTD bude asi drahy konicek
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

:) tak prot tady není moc ůpravců JTDček (rofl) mno nic vrátíme se radši k TDčku
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

TDI tech píše: Viac vzduchu a viac paliva
A víc problémů,páš DPF (LOL) ....
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pri vacsom zvysovani vykonu (ako len samotny chip) je DPF off a EGR off samozrejmost, ktoru ani nespominam, nakolko je to nutnost. (LOL)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

A umí to někdo?
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

a co je to DPF?????
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Zažil jsem takto upravený vůz od jisté docela známe firmy.A bylo to teda záživný.Auto bylo víc v servisu než na cestách,nakonec to dopadlo výměnou jednotky.Ale filtr to stejně odnesl.Demontovat se nedá,protože jednotka nepřítomnost zjistí.Leda že by šel pokrok vpřed...
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Pokud se ovšem budeme pohybovat v reálných hodnotách běžného spotřebitele.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

daju sa tam spravit nejake prepazky a potom si mysli jednotka ze je tam filter
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Leda tak nějak.Jakoby tlumič s velkejma díram na hodnotu jistýho odporu...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To ci tam ma alebo nema DPF si RJ jednoducho zisti na zaklade rozdielu tlakov pred a za filtrom. Takto vie zistit ci je uz plny a spusti regeneracny proces, alebo je uz tak velmi upchaty ze sa uz regenerovat neda, prip. ci tam vobec je. S kamosom sme robili experiment na OII RS TDI a rj si myslela ze ten DPF tam ma ak sme namiesto DPF napchali taku dratenku. Proste sme ju ojekabatily. Ale je to len kratkodobe riesenie, dlhodobo sme to radsej neskusali nakolko by sa to casom moznoze mohlo nejako upchat a RJ by si myslela ze ma uz plny ten akoze DPF a keby zaviedla regeneracny proces neviem ake by to malo nasledky. Odstranit DPF z programu je obtiazne nakolko "program berie do uvahy DPF od zaciatku az do konca". Preto je nutne napisat soft uplne od piky (celkomnovy program) v ktorom DPF vobec nebude brany do uvahy a tak "odstranit" ten DPF z programu celkom prec.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

díky za odpověd :D
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kamarad to u hdi 2,2 vyresil tak , ze filtr vytlouk a dal tam plechovou prepazku s dirou asi o 5mm mensiho prumeru nez je vstupni roura do FAP podle diag je rozdil tlaku ok a jezdi s tim bez jakychkoliv problemu uz pres rok :P
Drag Power
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

toto som pocul aj ja
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“