chtěl bych se zeptat, jestli se u úprav JTD postupuje jako u TDi nebo je tam nějaký zádrhel........ jestli třeba motor 2,4 jtd 200hp má ještě nějaké možnosti??
Zažil jsem takto upravený vůz od jisté docela známe firmy.A bylo to teda záživný.Auto bylo víc v servisu než na cestách,nakonec to dopadlo výměnou jednotky.Ale filtr to stejně odnesl.Demontovat se nedá,protože jednotka nepřítomnost zjistí.Leda že by šel pokrok vpřed...
To ci tam ma alebo nema DPF si RJ jednoducho zisti na zaklade rozdielu tlakov pred a za filtrom. Takto vie zistit ci je uz plny a spusti regeneracny proces, alebo je uz tak velmi upchaty ze sa uz regenerovat neda, prip. ci tam vobec je. S kamosom sme robili experiment na OII RS TDI a rj si myslela ze ten DPF tam ma ak sme namiesto DPF napchali taku dratenku. Proste sme ju ojekabatily. Ale je to len kratkodobe riesenie, dlhodobo sme to radsej neskusali nakolko by sa to casom moznoze mohlo nejako upchat a RJ by si myslela ze ma uz plny ten akoze DPF a keby zaviedla regeneracny proces neviem ake by to malo nasledky. Odstranit DPF z programu je obtiazne nakolko "program berie do uvahy DPF od zaciatku az do konca". Preto je nutne napisat soft uplne od piky (celkomnovy program) v ktorom DPF vobec nebude brany do uvahy a tak "odstranit" ten DPF z programu celkom prec.
kamarad to u hdi 2,2 vyresil tak , ze filtr vytlouk a dal tam plechovou prepazku s dirou asi o 5mm mensiho prumeru nez je vstupni roura do FAP podle diag je rozdil tlaku ok a jezdi s tim bez jakychkoliv problemu uz pres rok