Markus01 píše:Tak tady bych si dovolil oponovat s tou tvojí černou. Pokud vim tak černá teplo pohlcuje a světlejší barvy ho odráží. A k tej vyšší tepelnej vodivosti bych řek, že je na škodu pouze za předpokladu, že okolí ve kterym ta trubka je, je teplejší než vzduch v tý trubce. Takže se to týká nejspíš jenom motorovýho prostoru (za chladičema). Sílu stěny bych řešil jenom z hlediska hmotnosti.
Hehe....z černé myslel, že je to klasická ocel bez povrchové ochrany, ne jakou má barvu....
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Hele nad tí jsem uvažoval, přece jenom mi přijde za motorem trochu těsno a vedro...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Tak to udelej obdobne jako to ma treba Subaru, jako vylozene diru bych tam asi nenechal, pro jistotu.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
ešte jedná otázka k tomu IC z avie. skúšal si zrátať prierez kanálov v tom Aviackom IC, či to má dostatočný prietok. Komošove Avia IC má 16 kanálikov a hrúbka kanálu ja necelé 4 cm, výšku kanálika som nemeral, no povedzme, nech má 3 mm. skús to vyrátať a porovnať so sériovým IC, či to má aspoň taký prietok, lebo sa mi to nezdá. teplota totiž nieje všetko.neviem aký maš ty, kedže tu bola reč o tom, že Avia používala viacero druhov. dosť by ma to zaujímalo.
Skúšal som ho pchať do Octy I, ale keby mal byť pod maskou, tak nevlezie medzi svetlá a dole v nárazníku by museli ísť hadice popod chladiče a to je moc na rane. hlavne u Octávky. tým pádom som to zavrhol a neskúmal som prietok oproti octaviackemu IC.
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Turbo bych moc nechladil. Potřebuje svoji teplotu pro max účinnost.
Vzduchom by som na EM nechladil fakt nic....... lebo v zime bude to auto lenochod kvoli tomu, ako pise TDIPower, ze budes mat problem pri kratsej jazde dosiahnut optimalne EGT a budes musiet riesit ako to zakryt.....
Ked uz chladit, tak rovno kupit kit vstrekovania vody do sania, s programovatelnou jednotkou... to ti este aj prida par koni naviac
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
No je to nic moc pro tu turbínu. Zvlášť když začne pršet. Dá se to samozřejmě upravit softem (EGT). Ale třeba u Hanze nebo Čajíčka je to z nedostatku místa. Určitě ne pro chlazení turba.
Ochladíš turbo, zmenšíš objem plynů, snížíš účinnost a tím výkon. Svody se naopak omotávají termopáskou, aby výfukové plyny před turbem nechladly!!
nazdar.. precital som to vsetko tu... poslednych par stran trochu mimo topic... mam ibizu r.v. 2000... bez klimi... malo by este nieco zavazdat, ked budem chciet vyrovnat chladic??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji