IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Markus01 píše:Tak tady bych si dovolil oponovat s tou tvojí černou. Pokud vim tak černá teplo pohlcuje a světlejší barvy ho odráží. A k tej vyšší tepelnej vodivosti bych řek, že je na škodu pouze za předpokladu, že okolí ve kterym ta trubka je, je teplejší než vzduch v tý trubce. Takže se to týká nejspíš jenom motorovýho prostoru (za chladičema). Sílu stěny bych řešil jenom z hlediska hmotnosti. :)
Hehe....z černé myslel, že je to klasická ocel bez povrchové ochrany, ne jakou má barvu.... (noteeth) ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Branislav Farkaš píše:
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Hele nad tí jsem uvažoval, přece jenom mi přijde za motorem trochu těsno a vedro... :(
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Branislav Farkaš píše:
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Tak to udelej obdobne jako to ma treba Subaru, jako vylozene diru bych tam asi nenechal, pro jistotu.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

ešte jedná otázka k tomu IC z avie. skúšal si zrátať prierez kanálov v tom Aviackom IC, či to má dostatočný prietok. Komošove Avia IC má 16 kanálikov a hrúbka kanálu ja necelé 4 cm, výšku kanálika som nemeral, no povedzme, nech má 3 mm. skús to vyrátať a porovnať so sériovým IC, či to má aspoň taký prietok, lebo sa mi to nezdá. teplota totiž nieje všetko.neviem aký maš ty, kedže tu bola reč o tom, že Avia používala viacero druhov. dosť by ma to zaujímalo.

Skúšal som ho pchať do Octy I, ale keby mal byť pod maskou, tak nevlezie medzi svetlá a dole v nárazníku by museli ísť hadice popod chladiče a to je moc na rane. hlavne u Octávky. tým pádom som to zavrhol a neskúmal som prietok oproti octaviackemu IC.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Branislav Farkaš píše:
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Turbo bych moc nechladil. Potřebuje svoji teplotu pro max účinnost.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

tak nasávač v kapote zas tak strašne turbo navychladí nie? Myslím, že je tam dosť veľká teplota.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Co to je myslím???????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vzduchom by som na EM nechladil fakt nic....... lebo v zime bude to auto lenochod kvoli tomu, ako pise TDIPower, ze budes mat problem pri kratsej jazde dosiahnut optimalne EGT a budes musiet riesit ako to zakryt.....
Ked uz chladit, tak rovno kupit kit vstrekovania vody do sania, s programovatelnou jednotkou... to ti este aj prida par koni naviac (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Ako potom jazdia tí, čo majú vyvedené turbo z kapoty???
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No je to nic moc pro tu turbínu. Zvlášť když začne pršet. Dá se to samozřejmě upravit softem (EGT). Ale třeba u Hanze nebo Čajíčka je to z nedostatku místa. Určitě ne pro chlazení turba.

Ochladíš turbo, zmenšíš objem plynů, snížíš účinnost a tím výkon. Svody se naopak omotávají termopáskou, aby výfukové plyny před turbem nechladly!!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

já díru v kapotě mam ,aby se mi chladilo sani a nestoupala tolik teplota když mu topím. je to pro muj dobrý pocit. :-D
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Kdyby chtěl bejt někdo fajnšmekr tak si oddělí turbo od sání přepážkou...;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

nazdar.. precital som to vsetko tu... poslednych par stran trochu mimo topic... mam ibizu r.v. 2000... bez klimi... malo by este nieco zavazdat, ked budem chciet vyrovnat chladic??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

nikto nic...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“