misoVW píše:a z cieho by to bolo?![]()



Moderátoři: šulda, Moderátoři
závada odstraněna z koše jedna hrst karbonu a z vany druhásupermuf0090 píše:po pruplachu je to jeste horsi , takze vana pujde dolusupermuf0090 píše:uplne stejny problem jsem resil dnes na O1 1.8 T 6 let jezdila na castrol motor je zasranej jako krava coz je vyditelny uz prostym pohledem do motoru vyckem na ventilovym výku auto je na prodej takze jsem udelal pruplach a snad se to zlepsi , ale uplne stejna zavada po startu hasla kontrolka , po nekolika kilometrech se rozsvitilo mazani a na maxidotu napis STOP po restartu motoru zase okHuml píše:todle je teda benzín, tam to trpí o dost víc, jen jsem to sem chtěl hodit, protože u jiných olejů krom Castrolu jsem se s tím nesetkal, s tak nadměrnou karbonizací, neřekl bych kdyby to dělalo takovej ten hnusnej hnědej povlak, ale todle dělá vrstvy karbonu a ty pak padaj do vany a zbytek už myslím nemusím dodávat, jinak najeto to má asi 250000km.
No jo, jenže až polovina oleje jsou přísady. Kdysi jsem používal Titan MC , bylo to dobrý, až jsem si po jedné výměně všiml trochu sjetý vačky - výroba byla přemístěna do Polska a místo 1l oleje udělali 2. Jestli to dělají podobně s Castrolem...janeba píše:Převážná vetšina olejů je z jedné rafinérky,jestli si někdo bláhově myslí že každá značka má svoji,tak se šeredně plete,jsou to konsorcia a lepěj akorát jiný štítky,a když supermuf změří tlak obyčejným manometrem tak ten hlása jakej tlak
jestli neni ten motor extreme zakarbonovanej a funguje tak jak ma , tak tomu neublizis jinak tech pripravku je spousta , prida se to do staryho oleje necha se to vrkat , a veskere ty drobne casti ktere to rozpusti by meli skončit v olejovym filtruskramo píše:Mám dotaz a nechce se mi zakládat nové téma. Čeká mě výměna oleje a výměna turba a chtěl bych před výměnou propláchnout motor nějakým přípravkem. Nejsem si ale jist, jestli tím neudělám víc škody než užitku, motor má tak 300 000, takže nějaký karbon tam určitě je a tím proplachem se karbon uvolní a ucpe mazací kanálky a je zaděláno na průser. Máte s tím nějaké zkušenosti?
Dík za názory
Souhlas, i s tím Divinolem. Chce to oleje nejen měnit ale s nimi jezdit a občas dát na rozbor. Chápu, že levného oleje se prodá víc a pokud se něco stane, je to prostě opotřebením.A6TDI píše:Já sem zkusil Mobil 1 a už nic jinýho nechci...ještě dodám že sem měl "čest s Divinolem a to sem koukal " i ten držák peugeot 1.8D skučel a zvučel a nejel chudák tak sem ho vypustil a kámošem " mechanikem sme se málem rozkmotřilyprej to je dobrej olej to stačí
jinak nemám laboratoř ale zkouším olej promnout mezi prsty a ten divinol byl po tisíci jako brus pasta zato Mobil je po 8 sice černej ale vlastnosti kousek horší než novej a dodám že i ten obtokáč začal "plynule" plnit , olej nevzlíná kolem víka a kolem vany ... mám R5 Tdi A6 103kw