koroze brzd. kotoučů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

leguan píše:jasně že jeblbost aby zadek nebrzdil nebo jen malinko
počul si niekedy o obmedzovači brzdného účinku k zadným brzdám? Ak áno, tak vieš, že pri brzdení zadná náprava je odlahčená, čím jej stačí menší tlak od valca na rovnaké brzdenie, ako u prednej nápravy. Preto je tam ten brzdový obmedzovač a menší tlak na doštičky, nikto tu netvrdí, že zadok je tam na parádu, no že brzdí menšou silou je jasné každému, kto má za sebou fyziku na základke. Stačí si tiež pozrieť výsledky z STK o údajoch brzdnej sily na prednej a zadnej náprave.
Sub: Je zaujímavé, že mne to takisto robí na vodičovej, teda ľavej strane. Možno to má súvis aj s niečim iným, soľ, prach na ceste a nedostatočné dosadanie doštičky na tej strane, kto vie.
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Milosss píše:Sub: Presne tak 95% jázd je prázdne auto, zvyšných 5% je so mnou spolujazdec. Čiže zadok akokeby nebrzdil. Cement sa mi voziť nechce :D A ABS myslím že tomu vôbec nepomôže, to by si sa musel pohrať s obmedzovačom brzdného účinku, čo by mal byť niekde na potrubí smerom k zadným brzdám, ale to je asi moc drastická metóda.
Skôr to vidím na tie dosadacie plochy, staré dosky išli dosť ťažko von, očistiť som to očistil, ale asi nie celkovo. Ešte skúsim vymeniť brzdovku.
Ale je fakt záhada, že stred doštičiek vlastne brzdí a kraje nie, akokeby bol kotúč mierne prehnutý alebo tie doštičky, aj keď na to vôbec nevyzerajú a pri brzdení nie je žiadne trasenie.
uz si videl obmedzovace na aute s abs? Ja teda nie. ;)
e46 325 Xi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Milosss píše:
leguan píše:jasně že jeblbost aby zadek nebrzdil nebo jen malinko
počul si niekedy o obmedzovači brzdného účinku k zadným brzdám? Ak áno, tak vieš, že pri brzdení zadná náprava je odlahčená, čím jej stačí menší tlak od valca na rovnaké brzdenie, ako u prednej nápravy. Preto je tam ten brzdový obmedzovač a menší tlak na doštičky, nikto tu netvrdí, že zadok je tam na parádu, no že brzdí menšou silou je jasné každému, kto má za sebou fyziku na základke. Stačí si tiež pozrieť výsledky z STK o údajoch brzdnej sily na prednej a zadnej náprave.
Sub: Je zaujímavé, že mne to takisto robí na vodičovej, teda ľavej strane. Možno to má súvis aj s niečim iným, soľ, prach na ceste a nedostatočné dosadanie doštičky na tej strane, kto vie.
jak píše jura 2 taky sem neviděl zatěžak u okty s abs bez ABS to je jina takže si o tomhle nepočul asi ty
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Mě to taky po čase přestává psát celou plochou na kotouči... ale co jsem tak zjistil, tak jen z venkovní strany hlavně... a bordel dělá to, že začnou přirezat ty vodíci čepy třmenu po kterých to jezdí a vyrovnává se vůči kotouči... když to začne přituhávat, tak ta venkovní testička vlastně přestává brzdit a brzdí jen ta od pístku... nebo tak to funguje u mě
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Milosss: Na autach s ABS ten rozdelovac pred zadnou napravou skutocne nie je, zrejme je tlak rozdeleny v komorach ABS cerpadla, preto som chcel vyskusat to s tou poistkou od ABS... ale neviem ci by to pomohlo, max. by som tak asi znicil gumy (s lahkym zadkom by sa sekli kolesa a to by bolo asi tak vsetko).
@JohnyFlat: Ked som daval minule dole koleso ako sa to cistilo, tak sa samozrejme vyskusali tie vodiace capy... isli uplne lahucko (divil by som sa keby ze nie, adaptery som daval nove zhruba pred 2 rokmi), cize v tomto problem (aspon u mna) nie je.

Situacia u mna je nasledovna (vskutku nic hrozne, ale trochu ma to stve) 8) Podotykam ze problem nastal po roku bezproblemoveho pouzitia, ked auto cez zimu 2 mesiace stalo (mal som zlomenu nohu).

(prava strana - ok)

Obrázek

(lava strana - nedosada po krajoch)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Brzdové destičky FERODO DS PERFORMANCE přesně žere to koutouče, na dálnici třepe s volantem

za ty prachy bych šel raději do autorizáku a koupil origo
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Milosi, origo maju skoro o polovicu mensi brzdny ucinok :) Problem DSPF je jediny - ze nemaju z vyroby adhesivnu vrstvu ako ostatne dosky vyssej triedy a pri jemnom brzdeni to piska ako S120. Ale aj to sa da poladit... (ako povedal klasik - za peniaze v Prahe dom) 8) Ubytok materialu na kotucoch je oproti seriovym zmesiam znacny, ale kto chce poriadne brzdit, nemoze cakat ze mu to vydrzi 100 tis.km ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

to mi řekni jak poladíš pískání :)
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Su na to specialne samolepiace podlozky. Mal som kedysi DPSF bez nich, islo to prec kvoli piskaniu... nakoniec som sa ku tomu po case vratil s tym ze som za 400 ci 500kc dokupil sadu podloziek (o ktorej malokto vie) a odvtedy ani hvizd :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud ty desky pískají o držák třmenu tak jsem to poladil na chvíli pastou ate a začne to časem znova znova
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Já mám asi nějaký divný destičky tedy (DS2000), slabounký popískávání slyším max do rychlosti 10km/h a to jěště musím vystrčt hlavu z okýnka, aby bylo něco slyšet, jinak absolutní ticho :o
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

leguan píše:
Milosss píše:
leguan píše:jasně že jeblbost aby zadek nebrzdil nebo jen malinko
počul si niekedy o obmedzovači brzdného účinku k zadným brzdám? Ak áno, tak vieš, že pri brzdení zadná náprava je odlahčená, čím jej stačí menší tlak od valca na rovnaké brzdenie, ako u prednej nápravy. Preto je tam ten brzdový obmedzovač a menší tlak na doštičky, nikto tu netvrdí, že zadok je tam na parádu, no že brzdí menšou silou je jasné každému, kto má za sebou fyziku na základke. Stačí si tiež pozrieť výsledky z STK o údajoch brzdnej sily na prednej a zadnej náprave.
Sub: Je zaujímavé, že mne to takisto robí na vodičovej, teda ľavej strane. Možno to má súvis aj s niečim iným, soľ, prach na ceste a nedostatočné dosadanie doštičky na tej strane, kto vie.
jak píše jura 2 taky sem neviděl zatěžak u okty s abs bez ABS to je jina takže si o tomhle nepočul asi ty
To sa velice ospravedlňujem za moju neodbornosť, holt učil som sa ešte so starými učiteľmi na starých vozidlách, tak som netušil, že to môže ABS jednotka sama regulovať.
To ale nevylučuje fakt, že to ABS samo reguluje a stále platí to, že zadok pri brzdení používa menšiu silu na tie platničky, ako predok. Či s obmedzovačom, či s ABS, princíp je stále rovnaký nie? Proste zadok brzdí menej.
Sub: U mňa je to trocha výraznejšie, pak pofotím.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3764
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

slovacek.milos píše:
Tomas6 píše:Tak zadek brzdí míň jak předek že.To je jasný.A pokud to delší dobu stojí je jasný že ty kouče oreznou.A pak když někdo jede a jen tak trošku dobržďuje u křižovatky,tak zadkem skoro vůbec nebrzdí,takže se kotouč ani neobrzdí...
děláš stkáčka :?

pokud máš auto na zvedáku což by podle tebe němělo brzdit zabrzdíš a monterajzbou velkou silou pohneš kolem tak ti gatrantuju že neprojdeš ;)
Miloši já to vím jak fungují brzdy...I na STK jezdím.Minimálně třikrát do měsíce,ale to je fuk.Zkus jet někdy lážo plážo po rovince a brzdit hlavně motorem a brzdou jen minmálně.Zadek budeš mít jak psí čumák a předek teplý lehce.Předek se trochu obrzdí-zadek vůbec.A tím pádem koroduje,rezne...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to tě šátešně nechápu brzdit mtorem a souvislost s brzdama,

no jestli to myslííš tak že brzdíš jak já motorem a lehce sem tam přišlápnu tak to jo

ale kotouče mám lesklé mohu vyfotit a poslat fotku na email ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3764
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ale jo.Jezdíš denně a brzdíš,ale znám lidi co nebrzdí skoro vůbec...A navíc jezdí dvakrát do měsíce a pak to s těma kotoučema dopadá jak dopadá....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“