Stránka 2 z 2
Napsal: 25 čer 2012, 16:59
od michal600
kamarád má taky galaxy AHU, byla tam obyčejná řemenice. Dal sem volnoběžku a je klid. Krásně pasuje na altík.
takže můžu doporučit montáž volnoběžky
Napsal: 25 čer 2012, 21:11
od rp135
prednedavnom som robil galaxy ahu a ten volnobezku mal.
Napsal: 26 čer 2012, 11:56
od martinsidlo
Tomas.cz píše:Tady volnoběžka nebude, zaměřil bych se, jak bylo psáno na napínák hokejky a její vedení v tom držáku.
T4 2.5TDi taky volnoběžku na altíku nemaj a fungujou, asi s tím konstruktér čítá a kmity ladí jinde.
To je ale více válec,ne? Ne 4válec.Víceválec jde klidněji.
Napsal: 04 črc 2012, 20:50
od Milosss
Tak dnes som si na AHU odsledoval a po vypnutí motora sa rotor v alternátora okamžite zastaví, čiže s najväčšou pravdepodobnosťou nemám volnobežku.
Napsal: 04 črc 2012, 21:28
od tuner
1Z,AFN v G3 ji taky nemaji ani V6 2,5 TDI AFB ji nema. Byva az od roku cca 98 a novejsiho typu motoru.
Napsal: 05 črc 2012, 21:12
od Milosss
A načo tam potom je, keď to na starých rotačkách fungovalo aj bez nej, len zas aby bolo čo meniť?
Napsal: 05 črc 2012, 21:50
od tuner
snizuje opotrebeni a ztizeni remenu a tlumice kmitu co je na remenici, pri zmenach otacek
Napsal: 05 črc 2012, 21:53
od Milosss
No dobre teda pri volnobežke ten remeň vydrží dlhšie prípadne ten tlmič kmitov?
Napsal: 06 črc 2012, 07:15
od dibarbora
jednoznacne by mal, aj ked mi nie je dost jasne ako im to pred tym mohlo fungovat. Na mojom aute pri zaseknutej volnobezke remen plapolal ako vlajka na stoziari a napinak mal chute na samovrazdu.
