Stránka 2 z 3
Napsal: 23 črc 2016, 19:38
od Petr Lim.
Tak jsem to znovu rozhodil. Ze strany od rozvodu je 1,3 a 7 zdvihátko zřejmě vadné. Přestože je v oleji chci odvzdusnit,tak jsou stále měkká. Zbývajících 5 jsou napumpována tak že nejdou zmáčknout ani o 1mm. Kontroloval jsem i tlakove kanály v hlavě a ty jsou ok.

Napsal: 23 črc 2016, 19:53
od Petr Lim.
Napsal: 24 črc 2016, 08:25
od jericho-3
Možná změnit výrobce a namontovat jiné...Patrně jsou to zmetky..Nikdy jsem hydra "neodvzdušnoval", od toho je tam tlak oleje..
Napsal: 24 črc 2016, 09:09
od slovacek.milos
taky nevím co to je odvzdušnit hydro, že jsou hydra vadní se dočtete na internetu
beru jen od opraváře hlav ten má zkušenosti co fachčí a neměl jsem nikdy ani po roce problém
Napsal: 24 črc 2016, 09:25
od Petr Lim.
Tam je nejhorší to,ze nikomu nic nedokážu,protoze nikdo mi neřekne jak se to skladovalo nebo přepravovalo . O 180 stupňů než jak jsou na fotce by byl prusvih..Dnes ještě zmerim průměr vrtání pro vadná zdvihátka. (vnitřním mikrometrem) a pokud to bude ok zkusím jiného výrobce.
Napsal: 24 črc 2016, 10:18
od Petr Lim.
Kdyby někoho zajímalo postup měření na autě,tak na
http://leteckaposta.cz/339125983. Jinak odvzdusneni na autě tak jak píše výrobce auta,tak i výrobce zdvihatek proveden tak 5 krát.B ez úspěchu.
Napsal: 24 črc 2016, 10:34
od Petr Lim.
Napsal: 24 črc 2016, 14:16
od Petr Lim.
Napsal: 24 črc 2016, 14:41
od jericho-3
Pokud jsou všechny ventily zapuštěny tak, jak mají a vačka je v pořádku, tak jiná možnost než že to jsou zmetky není. Samozřejmě pokud motor maže... /dodnes nechápu tohle , kdysi jsem řešil benz. motor do forda, kde hydra hrozně mlátila, kontrolka mazání zhaslá, na měrce olej byl a přesto rachot..Pak vytahuji znovu měrku a všiml jsem si, že se posunula "gumička" na měrce ,která se strká do motoru, tak jsem zjistil, že měrka šla hlouběji než měla.. Tak jsem nalil litr oleje a motor ztichl a šel jako housličky/.. Miloši, já neměl naštěstí nikdy s novými hydry problém.., asi jsem měl štěstí..Jen vím, když se u potkaného motoru zapustily více ventily/existuje na to měrka jak mohou koukat nad vodítko/ byl problém ..
Napsal: 24 črc 2016, 16:05
od Petr Lim.
Nad hladinou oleje jsem taky přemýšlel,ale je tam i čidlo hladiny a kvality oleje. Nicméně jsem to pro jistotu o 0.5l prelil-tak jak se to někdy praktikuje u motorek, když se zavzdusni mazací soustava. (Čerpadlo je nad hladinou a občas se stane,ze si nenatahne olej)
Napsal: 24 črc 2016, 17:26
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"] Miloši, já neměl naštěstí nikdy s novými hydry problém.., asi jsem měl štěstí.
já těch hyder moc nevyměnil a problém jsem taky neměl
ted jsem mrkl na jedno ko hydro co bylo v kýblu se šroubkama zkoušel jsem ho naplnit a nešlo olej pořád chodil tam i zpět
Napsal: 24 črc 2016, 20:39
od tuner
Milos, tak ho rozdelej a podivej se co mu je, mozna staci vymenit jen kulicku a nebo je v haji pruzinka nebo dosedaci plocha
Napsal: 25 črc 2016, 06:16
od slovacek.milos
tuner píše:Milos, tak ho rozdelej a podivej se co mu je, mozna staci vymenit jen kulicku a nebo je v haji pruzinka nebo dosedaci plocha
rozdělej, to vůbec nevím jak, zkusím potáhnout, při chvilce
Napsal: 25 črc 2016, 09:33
od Petr Lim.
Online poznatek. Výrobce ochotný, vše vyslechl ačkoliv ještě neměli reklamaci na zdvihátka,tak že není problém. ALE. Následně se zjistilo,ze v dílech mi objednali ZH0042 které jsou pro agr. Já mám typ motoru alh a tam mají přijít ZH0043. Při objednávání někdo kouknul pouze na rozměry. Zítra přijdou ZH0043,tak budu informovat.
Napsal: 25 črc 2016, 17:05
od Tomas.cz
Tam je snad rozdíl jen v hmotnosti zdvihátka, ale s tím rozdělením máš pravdu ale zase taky katalog od katalogu, nějaký dodavatel to řeší, jiný ne.
Od Engineteamu jsem ty ZH0043 dával kdysi do ASV a pracují ok, ale mám opačnou zkušenost pro PD, tam kdysi prodávali ZH0041 a ty šly srát zanedlouho

a pak je snad stáhli z nabídky.