alfa romeo gt 1,9 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
i KKK umí 1,95jurki888 píše:tlaci len 1,65 a to je uz jeho hranica je to kkk ale u faceliftu je garett ten plni aj z nisich otaciek a ma vacsiu rezervu tam sa da cca 260ps
Jak píšeš dá se +260HP a přes 500Nm
Spojka drží....zatím....
Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků by
_____
tak ze odbrzdene je ale na prd seria 198 a po chipe 220 problem je ten ze tam bol slaby ventilator a nestihalo chladit cooler a zasahovali limiteri na ceste sa z teplotov za ic nedostanem nad 55 az 60 no na brzde bola az 110c
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
GRRAF HODIM LEN MUSIM BYT DOMA NO ONO TO TAM LIETALO PRE TO SME MALI ZAPOJENU AJ DIAG ;-)SARKAN MAL AJ TEPLOTU EGT TA BOLA AZ 1000 A TIEZ MU TO TAM TAK NELIETA NA CESTE
Naposledy upravil(a) jurki888 dne 20 zář 2012, 18:36, celkem upraveno 1 x.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
Jakze nevedelo? JTD jak JTD ja som bol na 2 brzdach a nikdy ziadny problem.
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
