Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Čmelák
Přispěvovatel
Příspěvky: 58 Registrován: 24 dub 2012, 13:02
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Čmelák » 08 říj 2012, 15:10
tak já mam to samé, do 1500 pohoda ,ale jakmile jedu nad 1500 t/min a nějakých 110-120 km/h v kuse tak bum bac a nouzák, když otevřu kapotu a dam si ucho k N75 tak je jak tlakovej hrnec,odpojim hadičku a cssssssss....tak nechápu
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 16:13
Já se ani na těch 120 nedostanu. vetsinou na 90- 100 to padá
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 říj 2012, 17:04
sa čuduješ,že ti to padá? turbo má požiadavku na 2,0 a fúka 2,5.regulacia zatuhnutá? predpetie máš 2mm? banka nieje zahdrzavená?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 17:09
nádržka je v pořádku. přestavoval jsem AGR na AHF dal jsem vstřiky 81 jednotka je taky bez softu a turbo 81 taky ventil novej hadičky taky. Turbo je rozebrané a zas složené v nějakém tématu jsem četl že se povedlo dát regulační prstenec obráceně bylo by to možné? Jinak s táhlem není hýbáno je ještě "zaplombováno" barvou origo
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 říj 2012, 17:24
je to možné..ak sa čistilo turbo a bolo vypodložené treba nastaviť predpetie znova.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 17:32
a mohlo by tohle být příčinou ?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 08 říj 2012, 18:13
tohle není regulace ok tak jak si psal
Tiguan 2 2.0 tdi
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 18:28
chodila zkoušel jsem ji prstem a baňka i po nastartování zatáhla
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 říj 2012, 18:53
aj ložisko v náboji sa otáča za jazdy,ale keď zhodíš dole koleso zistíš,že sa netočí tak ako by malo a predsa sa točí..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 08 říj 2012, 19:00
shod banku a pak zkus regulaci musí chodit v celym rozsahu uplně volně bez sebemenšího zadrhnutí
Tiguan 2 2.0 tdi
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 19:24
aha tak regulace jde z tuha bez baňky. Ještě mě napadá že jsem turbo nezalil olejem ale měl jsem to zavzdušněný takže než nasál naftu tak se snad promazalo. a když je přidřená je to v háji? ještě mě napadl ten prstenec. Zásobník podtlaku to nebude?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 říj 2012, 19:37
turbo von...vyčistit vypodložiť..nastaviť predpetie ak bude treba..log..vidíš čo ti tu vravíme celý čas o regulacii...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 19:45
čím vypodložit? Dobrá měli jste pravdu omlouvám se vůbec jsem neměl tušení. Byla to premiéra netušil jsem že musí jít v celém rozsahu lehounce. nastavit = táhlo na baňce?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 říj 2012, 19:46
dobre,takto,buď si iba vyčisti to turbo a daj log,alebo to daj spraviť niekomu kto to už robil,turbo nieje hračka :)nič v zlom.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Simak66
Přispěvovatel
Příspěvky: 56 Registrován: 27 led 2012, 20:28
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Simak66 » 08 říj 2012, 19:52
to bude až o víkendu prěs týden jezdím autem do práce. Jen jak říkám nevím čím vypodložit