Stránka 2 z 2
Napsal: 17 led 2013, 14:55
od roman1648
Asi to takbude...jinak si to vysvetlit neumim
Napsal: 17 led 2013, 15:14
od madmax1200
zní to logicky

ale 60 tácu a pořád jede tak to se dá,za další čerpadlo co leží u mě v dílně jsem vysolil §šílených" 1500

Napsal: 17 led 2013, 15:30
od madmax1200
ale nutno podotknout,že do 4kového golfa tdi bych to teda necpal,i když nevím,jaké má čerpadlo.Myslím,že taky Lucas.
Napsal: 17 led 2013, 22:12
od jericho-3
Jak píše roman 1648, několikrát se mi stalo, že majitelé starších dieselů mi vyprávěli , že jim to na řepku jede lépe než na špičkovou naftu z OMW a ostatní jim říkají, že jsou pitomci..Nejsou Je to stejné jako když měříš tlaky a do válce frkneš olej, tlak se ti zvedne...Takže čerpadlo dá více nafty a více to jede. Můj kámoš s MB 190 s malým motorem a řadovým čerpadlem byl úplně nadšen jak se vynesl nad kopce na vyšší kvalt než předtím..
Ale jen tak na okraj, já jsem motor 1,9 D /75 hp/ s čerpadlem Lucas neviděl, vždy tam byl Bosch. Lucase jsem viděl /jiné tam ani nemontovali/ v 1,9 TD /100Hp/ .Ale asi jsem se málo koukal...

Napsal: 17 led 2013, 23:13
od madmax1200
jj,opravdu je tam lucas a ideálka by tam bylo narvat Bosche,nejlépe z Tipa
