Fiat Barava 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Fiat Barava 1.9D
čauky mam výše popsaného bravka,na kde jakou sračku jsem s ním najezdil cca 60 000 km,už vlétě občas zazlobil ve formě občasného zacukání či utlumeného výkonu,vždy pomoholo vyčištění sacího koše a výměna pal.filtru.Teď už ovšem nepomáhá nic a auto jezdí střídavě.Kolikrát na plný plyn nevytáhnu na dálnici více jak kilo a najednou se auto rozjede a fičí jako nové.Měl jsem venku vstřiky.byly čisté.Pal filtr vyměněn,hadičky profoukané kompresorem,auto jsem napojil na zavařovačku,na spátečce fitr pro případné nečistity a nechal ho drnčet na čistitč vstřiků a pal systému v poměru 1:1 s naftou.Na vracečce žádné nečistoty,jen čistounká nafta( průhledné hadičky)Po teto operaci na chvilku zhasla kontrolka vstřiků.Ale po chvilce se opět rozsvítila.Nicméně kontrolka svítila od provopočátku a auto jezdilo jako vítr..A teď otázka.....je možné,že by už čerpadlo nebylo ok.Proč ale ty skoky ve výkonu.Že by vstřiky a nebo sajrajt v čerpadle.Ovšem ten se neuvolnil.Jinak auto žere cca 8,5 litru nafty.Dříve jezdilo v poho za 6.
A když to vandruje jde to na všechny válce? A při tom vynechávání je za Tebou kouř? Tohle vypadá na špatný přívod paliva..Zkus napojit čerpadlo na kanistr, protáhni hadice okolo kapoty oknem do auta nebo to tam nějak nafíruj k motoru a vyzkoušej to...A teď už dáváš pokorně naftu, co?
Mimochodem, čerpadlo je Bosch, že?
Mimochodem, čerpadlo je Bosch, že?
nepropadat panice...
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Jj,už jsem si na ulozto.cz stáhnul servisní manuál.prozatím jsem vymenil vstřikovače a přivodní trubičky.jede to o trochu lépe.Do čerpadla se mně v téhle zimě nechce,jelikož nemám garáž.Nehledě k tomu,že zvažuju nákup rozvodové sady.Neměl jsem to původně v plánu.Auto má najeto 300000 a já jsem nevěřil,že by to na ty sračky vydrželo.Bylo nakoupeno za pár drobných jako pracovní auto.Že najede od dubna do teď 60 táců na vyjetý motorový,použitý hydraulicky,přefiltrovaný rostlinný a v akci nakoupený sojový olej
,to mě ani ve snu nenapadlo. 
,to mě ani ve snu nenapadlo. Jo, zrovna včera jsem dělal Mareu 100 TD, která má neskutečné km /ale na firemní naftu ze Strabaku/ a ta chytá, že se nestačí vrátit klíček..Sice se již pochcává /nafta plus olej/, jelikož jezdí po lesních cestách, kde jsou pařezy /už jednou jsem jim měnil vanu/ ale pořád jede... 
nepropadat panice...
jestli tam máš čerpadlo Lucas, může být v háji ten selenoid co nastavuje předvstřik, teď jsem to řešil borcovi na Peugeotu DW8 a pomohlo to ( nový díl od Delphi 3500,-
)
to by vysvětlovalo proč to jednou jede a jednou ne
jinak ten Fiat má ventilový vůle podložkama pokud se nepletu, tak na to bych mrknul určo taky
to by vysvětlovalo proč to jednou jede a jednou ne
jinak ten Fiat má ventilový vůle podložkama pokud se nepletu, tak na to bych mrknul určo taky
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Urco ho vymenim,vezmu ho z toho nahradniho cerpadla a zkusim.Včera 2O km jako pila a pak skub skub a auto reagovalo az od pulky seslapnuteho plynu a plyn az na podlaze a max 100 km/h.Jinak nevim co ta cena 3500 http://m.zbozi.cz/hledani?q=solenoid%20 ... cKg#result
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
-
madmax1200
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49