Stránka 2 z 2

By filter

Napsal: 14 bře 2007, 21:00
od RO
http://nuclearworldwarsite.com/beginning.html



Som neveriaci Tomáš preto som si ho kúpil. Mám ho za 7.200,-Sk. Nabehal som už pár km a vymieňal som už i vložku. Mám diesel a vo filtry bol olej hustejší ako vo vani (pre kontrolu som si trochu odpustil). Z toho mi vyplýva, že niečo na tej lepšej fitrácii bude. .

Napsal: 22 zář 2007, 12:27
od kkk
Zdravím vás vím o levnějším bajpásu i vložky jsou levnější taky se na to chystám tak pak vám napíšu jak to dopadlo ale taky by mě zajímalo jestli už to někdo ještě má tak at napíše zkušenosti
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/bypassov ... oleje.html

http://www.rostlinnyolej.cz/cs/filtrace ... /index.php


(LOL)

Napsal: 22 zář 2007, 19:26
od Fazer
Nešlo by jen zahřát motor,vypustit olej z motoru,prohnat ho přes filtr,vyměnit olejovej filtr v autě a zase ten přefiltrovanej olej vrátit zpět do auta?Teoreticky efekt je to stejnej a nemusím kupovat filtr a montovat ho do auta.Stačí jen vložky.Co vy na to?

Napsal: 23 zář 2007, 08:59
od Vecernicek
Hoši tak Vás vyvedu z omylů a polopravd co tady vznikly.

1) Jak obyčejný filtr který je uzavřený může do sebe absorbovat vodu? I blbá vložka pro ženský se musí min. jednou denně vyměnit a najednou tu máme perpetum mobile které absorbuje libovolné množství vody? A kam ho absorbuje?

2) Víte přesně jak malé částečky se v oleji pohybují? Já se přiznám k těmhle věcem nemám přístup, ale podle mě dokud někdo nezávislej neudělá test tak ani věřit nebudu ale kdo posoudí zdalipak 0,5mikrometru neškodí motoru daleko více než 1mikrometr? Podle mě jsou ty hodnoty zcestné.

3) nikde nepíšou nevýhody, ale buďmě soudní obtokový filtrovaní Vám přece snižuje mazací tlak.

4) prečo když rozkliknu položku bypass na mě dole kouká náhradní filtrační vložka u které je napsané:
podle zatížení, provozních podmínek, atd. se může pohybovat v rozmezí 7.000 až 15.000 km
Není to tak trošku do oči bijící? Si koupíte filtr za 9 000,- a dál budete po 15 000km vyměnovat jeho vložku za 238kč která vlastně má plnit hlavní funkci? (LOL)

Klidně mě opravte pokud jsem pochopil něco špatně.

Jinak přiznáívám že v minulosti opravdu někdo vymyslel filtr při kterem se takřka nemusel měnit olej, ale ten s těmahle filtrama nemá nic společného.

Napsal: 23 zář 2007, 09:02
od Vecernicek
Fazer šlo, ale co by jsi tím získal nevíme, jelikož nevíš co se stane s olejem po přefiltrování.

Navíc ta náhradní vložka vypadá jako hajzlpapír. (LOL)

Napsal: 07 lis 2007, 18:23
od dvorky1
jojo ale za ty prachy jich je 5 ks co jsem se tedy dočetl

Napsal: 14 lis 2007, 21:00
od Vecernicek
dvorky1 píše:jojo ale za ty prachy jich je 5 ks co jsem se tedy dočetl
vidím 1ks :(

Napsal: 15 lis 2007, 06:50
od kkk
Je jich 5 mám je doma nevíte někdo jaký je závit na olejovým filtru u golfa 1,9 tdi dělal jsem ten závit podle filtru a nejde my tam našroubovat poprvé my šel jenom na 1 závit to jsem si myslel že my ten závit zmáčkly ve svěráku když obrážely šestihran na imbusák pak jsem ten závit protáhl znova nožem a uvolnil trochu víc pak šel skoro do konce tak nevím nemáte náhodou někdo tu originální trubičku na ten olejový filtr :?

Napsal: 15 lis 2007, 06:59
od kkk
Filtrační vložka pro MGO-30 (5 ks)
( europecon, s. r. o. ) ( europecon, s. r. o. )

Cena: 238,00 Kč (včetně DPH 19 %)
________________________________________
Hmotnost: 1.25 kg
Délka: 0.00
Šířka: 0.00
Výška: 0.00
________________________________________
Technická specifikace:
Filtrace částic větších než 1/10 µm
Max. objem oleje 11 l**
Četnost výměny mikrofiltrační vložky 10.000 km*

*podle zatížení, provozních podmínek, atd. se může pohybovat v rozmezí 7.000 až 15.000 km

**Pro nákladní automobily/stroje s více jak 11 l oleje je nutné zapojit více filtračních jednotek paralelně!

Výše uvedená cena je za balení s celkem 5 kusy !


http://www.rostlinnyolej.cz/cs/filtrace ... -5-ks.html

(rofl) :D

Napsal: 15 lis 2007, 15:53
od Vecernicek
ok ok sem slepej

Re: mikrofilter

Napsal: 27 lis 2007, 12:22
od KUK
julio tabi píše:Mám 2 ks "10" a 1ks "20" na osobné do 12 L oleja Ti stačí 10-ka.Zaoberám sa s Traboldom od 1996-ho.Mám s ním fasa zážitky. julio
Jak často měníš tu vložku a jak poznáš že to je potřeba? A co ten původní,"normální" olejový filtr, ten se pak už nezanáší a nechává se tam na věky? Je tím vlastně vyřazený z provozu, nebo filtruje jen v případě že bypass je ucpaný? Nebo se tam dá jen vykuchaná patrona...?