No kamoš má taký motor v Grand Cherokee a zatial mu ide,len neviem,či to tam dal komplet,alebo iba holý motor...bronislav chuchma píše:měl jsem doma pánové voyger 2,5 td a alfu 164 2,5 td zkloubil jsem je dohromady a teď mám živý prostorný Voyger se spotřebou průměr 6l na 100km.Dokonce,díky tomu ,že jsem tam nabouchal komplet motor i s agregáty, chladičem oleje atd. přestal se přehřívat a odpadl problém s věčně problémovou napínací kladkou na řemenu vodní pump. alternátor.Jestli je tu někdo kdo má taky takové problémy -vřele toto doporučuji jako levné řešení.Je ovšem potřeba koupit celou alfu 164 a dát si s tím trochu práce .moc místa pod kapotou není.
Ameriky neřešit??!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
PowerStroke
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 led 2011, 14:22
V com si mal agregat T444E??? V F-ku alebo E-cko nejake?? Pripadne Excursion??Bol to DIT? 94-99? alebo uz 99-03 s intercoolerom?? Ked F-ko tak ake, 250/350?? 10. alebo 9. generacia??mbdiego píše:Pytaj sa. Mam Cummins 5.9 V6. Predtym to bol 7.3 PowerStroke V8.
Rad si s Tebou o tom pokecam, len odpis pls.
-
PowerStroke
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 led 2011, 14:22
Re: Ameriky neřešit??!
Moj oblubeny od Navistaru a to T444E alebo Power Stroke 7.3 DIT,Byrto píše:chcel by som vediet o neakom naftaku americkommonty píše:tak koukám,že americký káry se tu moc neřešej co?? neni to špatný??
okrem traktora, buldozera atd..
JEEP Cherokee co ma CRDcka tak to je prakticky CDI od meďaku
dalej novsie PSD (powerstroke diesel) 6.0 uz nie tak poctivy, az 2005 vyssie, vtedy ho doladili. Alebo novsia 6.4 PSD, no a posledny PSD, vlastny motor Fordu (USA) ostatne PSD-cka mali od Fordu len soft. Kupovali ich od Navistar International corp.
Starsie diesle vo Fordoch (F seria a E seria) boli tiez motory International.
6.9 IDI, a 7.3 IDI (spomynane T444E-cko z kt. vzostupil POWERSTROKE)
Dodge vyuziva motory od svetoznameho Cummins-u. V pickupoch rady 6BT su to radove 6valce (R6) objemu 5.9 (360) a 12ventilova technologia (velmi poctiva, nesmrtelna kombinacia aj spolu s paliv. cerpadlom P7100.
Neskorsie ISB-cka, interact system B, palivovy system Bosch, injektory Bosch a cerpadlo VP44.
Mozem este spomenut radovy 4valec od cumminsu, 3.9l alebo novy najvacsi pouzity motor R6 v pickupoch Dodge, 6.7 Cummins.
Chevrolet/GMC montuje do svojej serie Silverado, Suburban, Sierra...a.i.
starsie Detroit Diesel motory. Ja osobne ich nepovazujem za take odolne a silne ako PSD alebo Cummins. Do novsej serie sa uz montuju Duramax (design-ISUZU, montaz GM)
Vela ludi je nazoru, ze amici nevedia vyrobit kvalitny diesel, ale ja hovorim ze oni svojim sposobom robia tie najlepsie...opakujem, svojim sposobom. Velke objemy, super krutiaci moment, pickupy...proste to dokopy robi Ameriku Amerikou. A maloobjemove si predsa zakupia nejaku europu.
-
PowerStroke
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 led 2011, 14:22
5,7 diesel? nemylis si to nahodou s 8 valcom 5.7 Vortec??otas píše:Co takhle V8 6,5td od Gm,montovaný do Hummer,nebo V8 6,2 Diesel, otec ho má v Chevy G20 a panové,nepochopili by jste ten zvuk,maras,maras. Jednu dobu montovali do Cadillacu 5,7 diesel. Aleje pravdou,že amici na naftu moc nejsou!!Ale vy by jste byli při jejich cenně benzínu a faktem,že průměrný američan si za jednu šichtu může koupit 400 litrů benzínů!!!To my by jsme se asi taky vykašlali na TDi a koupili si 5,7 V8 se spotřebou 15 litrů. Takže na amiky mi nesahejte,my můžeme poděkovat těm zas... komunistům
Diesel sa do Cadillacu nemontoval, tak ako sa nedaval cummins do Duranga.
Ameriky řešit.....!Bohužel dieselů je tady v oběhu dost málo..Já zrovna dělám kolegovi Corwettu Stingray z roku 1968 a to je ještě benzinová pohádka z dob, která stvořila nejkrásnější auta..Má na ní výfuky Hooker a to je zpěv...Mají zvláštní,/ někdy k posrání /pojetí elektroinstalace a využití podtlaků k ovládání různách funkcí..,hold jiný kraj, jiný mrav..
Kdo někdy dělal Volhy nebo Žuka, zjistí z čeho pochází...
Kdo někdy dělal Volhy nebo Žuka, zjistí z čeho pochází...
nepropadat panice...
Re: Ameriky neřešit??!
VETERAN Oldsmolbile 5,8l diesel V8 r.71, robili sme automat.prevodovku , je v B.Bystrici.Mozem dat obrazokByrto píše:chcel by som vediet o neakom naftaku americkommonty píše:tak koukám,že americký káry se tu moc neřešej co?? neni to špatný??
okrem traktora, buldozera atd..
JEEP Cherokee co ma CRDcka tak to je prakticky CDI od meďaku

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
VETERAN Oldsmolbile 5,8l benzin V8 cca r.68 3.st.automat


snad to majitelovi nebude vadit, je v MT


snad to majitelovi nebude vadit, je v MT
Naposledy upravil(a) lubomt dne 30 led 2011, 04:09, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
VETERAN Oldsmolbile 5,8l diesel V8 r.71 3.st.automat v B.Bystrici,robili sme automat. Co poviete na tie sedacky?










Naposledy upravil(a) lubomt dne 30 led 2011, 04:17, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Chevrolet Corvette 6,0benzin V8 4.st.automat r.2006, robili sme automat. neopísatelny zvuk z výfukov,nespútaný výkon,premietanie palubky na predne sklo...










PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
boli sice prvi ale niektore typy su o nicom, malo vydrzia.Nemci ZF sa mi zdaju o dost lepsijericho-3 píše:Lubomte a co říkáš na konstrukční provedení am. automatů..?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR