Přídavný ventilátor k sériovému Intercooleru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

asi takto? MB Obrázek
[/img]
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@bandbula: Nesmysl, zadna "lajna" by se nekonala. Jinak co se vody tyce, zalezi jen na Tobe, kdy a kolik bys tam toho strikal. Vyhodou vody je, ze pohlcuje skvele teplo a pri odpareni nenechava zadne "ostatky" (paklize nebudes pouzivat vodu z vodovodu coz asi neni moc velky problem dokud se Ti nezanesou trysky). Od toho ventilatoru bych upustil prave kvuli snizeni pruchodnosti. Jinak IC se da taky zcela nahradit - opet, vstrikovanim vody, ale velice preciznim, protoze ji tam musi byt naprosto presne kolik je treba :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

to ic co jsem tam dal foto je seriové, takto to má MB
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

maiello píše:asi takto? MB Obrázek
[/img]
Presne tak jsem to mel na mysli. Pri male rychlosti to urco pomuze, ale pri 100km/h to musi asi fakticky zhorsovat proudeni vzduchu .
Jakej vykon ma ventilator? nevis ? :?
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

koukněte na to, to mělo předtím vodní IC?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yWL ... =endscreen :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

nemam páru, jak to funguje a kdy to spíná, ale je to z Mercedesa 2,3 TD, myslim z vita
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

oktáf píše:při pomalé jízdě by to trochu pomohlo a při jízdě nad určitou rychlost to bude naopak bránit proudění náporového vzduchu.
presne toto som chcel napisat. Pri rychlejsej jazde bude uz ten ventilator odzadu na obtiaz
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Můj selský rozum mi říká to samé - že bude překážet. Ale ty automobilky to tam dávají z nějakého důvodu a řekl bych, že to mají spočítaný a vyzkoušený ;) Jinak by to pro něj byla hodně zbytečná položka ve výrobě toho vozu ;) Úplně bych to nepodceňoval ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dávaj, ale né za účelem zvýšení výkonu, nýbrž snížení teploty. Pokud by to mělo efekt na zvýšení výkonu, tak je to logicky nesmysl, přeci nemůžeš přidat výkon, když na druhý straně zatížíš více alternátor. Vždy to bude ztrátové, hold perpetum mobile ještě nikdo nevymyslel.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

tak to chce vymyslet klapku, dát to mimo a je .-) něco jako je vnitřní/vnější okruh ventilace (noteeth)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

To spíš chce odsunout stranou jako zbytečné
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“