Přídavný ventilátor k sériovému Intercooleru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2013, 22:23

Přídavný ventilátor k sériovému Intercooleru

Příspěvek od bandbula »

Ahoj všichni co si čtou mé téma.
Dostal jsem nápad, že bych si přidělal před sériový IC ventilátor z chladiče Honda CBR 600rr přez svůj vypínač. Parádně by se tam vešel, jen bych musel odstranit pravou mlhovku :) . mimochodem mám Seat Leon 1.9 TDI typ motoru ALH. Kat off, EGR off + chip a nyní budu kupovat Sprint 764.
Otázkou je, zda to něčemu pomůže :? Prosím o vaše názory.Mockrát díky :)
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

kolik výkonu má ten ventilátor ????
kdyby tak 200w
což je 0,2Kw
pokud předáš 0,2kw do inercooleru
tak když to přeženu tak i na výkonu přidá 0,3Kw , a pro necelýho 0,5 Kw nemá smysl se jebat
;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak asi úplný nesmysl to nebude. Třeba známej to má na Omeze C 2.5 DTI. Je to nasazený zezadu, aby to jaksi nemařilo nápor vzduchu za jízdy. Spíná to tuším jen při pomalé jízdě ve městě. A nějakej důvod to tam mít bude ;)
Našel jsem ho tady:
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPEL ... 0365031640
Ale jakej to má výkon, to tedy netuším.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

skor zozadu, na seriovych IC ako ma pajero 2,5Td je to od vyroby, ale tam je IC nad motorom.
Nemusis to robit na vypinac, pouzi bimetalovy termostat ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2013, 22:23

Příspěvek od bandbula »

to jsem si právě myslel..akorát ze dozadu to na TDI nemohu dat.to nejde. urcite to ale vic ochladi vzduch nez vzduchem bez ventilatoru.. tak nevim dilema mozna ze to zas takova zmena nebude no byl to jen napad nac davat vetsi IC kdyz je moznost chlazeni ventilatorem.. ;)
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

na takom Pajere to asi význam má, ked jazdis mimo cesty.

Ale na beznom aute asi nie, uvedom si aky napor vzduchu je ked ides 100kmh, to ti ziadny ventilator ani nic nepomoze, tu pomoze jedine vacsia plocha.
CAHAHA + ARL
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Význam to právě má při malých rychlostech, jak to něktérá auta mají. Pak už to je k ničemu
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

při pomalé jízdě by to trochu pomohlo a při jízdě nad určitou rychlost to bude naopak bránit proudění náporového vzduchu.
CFHC
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

bylo by zajmavý kdyby šlo pár trubek klimatizace v IC. to by chladilo, ale né v interiéru (rofl) (rofl)
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

s tím ventilátor sem už přemyšlel před rokem. mě zbyl po bouračce z hondy 600 hornet, ten by tam určitě pasoval
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

při tom kolik bere klima výkonu se to nevyplatí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Udělej žebra do podběhu,to hodně pomůže.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... a pritom staci udelat ostrik IC vodou :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2013, 22:23

Příspěvek od bandbula »

ostrik jo? to abych si vozil v aute barely s vodou :D a proc si rovnou neudelat ostrik tekutym dusikem.. :D panecku to by bylo neco.. za autem by byla ledova lajna :-D
Jinak presne tak ventilator aby sepnul treba na sprintech do urcite rychlosti pak by se vypnul preci jenom zacatek je dulezitej. v beznym provozu by to bylo opravdu nanic :) sem rad ze se vyjadrujete moc diky. alespon uz vim k cemu jsou dlouhe IC s vetsi plochou.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“