Stránka 2 z 3

Napsal: 18 lis 2013, 13:18
od Ladas
za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...

Napsal: 18 lis 2013, 15:00
od slovacek.milos
u títo práce je ale lepší luboš lakatoš :D

Napsal: 30 pro 2016, 19:25
od vilozx6
Ladas píše:za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...
Ahoj nechcem zakladať nové vlakno. To fakt 2 hodiny? Počul som, že je to práca na cca 10 hodín. Aký radiator doporučujete? Našiel som po 15€ , no do takých lacných nechcem ísť a o rok opäť rozoberať...dik

Napsal: 30 pro 2016, 19:40
od martinsidlo
Dvě hod není problém,kdo to nedělal nikdy,musí to mít do 3hod.
Radiator nejlépe origo ale i Starline nemusí být špatný. Záleží,jak vypadá.
Tady ti nikdo nemůže dát záruku,že ten nebo ten vydrží tak a tak dlouho.

Napsal: 30 pro 2016, 22:40
od TDI tech
cely den, pre mna uz aj dva (wallbash)

Octavia 1

Napsal: 31 pro 2016, 08:31
od karel4
Obrázek


Obrázek

Napsal: 31 pro 2016, 08:43
od syncon
ceka me to na sharanu2 je tam nejakej zadrhel ?

Napsal: 31 pro 2016, 12:03
od martinsidlo
Ta příčka pod přístrojovkou se nemusí sundavat,stačí přihnout jeden držák a pak vrátit zpět.

Napsal: 02 led 2017, 08:52
od Rayx
Ve vedlejším tema http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159499 je vidět na klapky uvnitř rozvaděče u G4. Ty díry v nich asi není seriový stav, nebo snad ano?

Tak zase pro mě něco novýho, stav klapek je seriovy s nějakým celofánem ... Asi pro omezení tlaku na klapky při jejich nastavování a ventilátoru na MAX. Zase jedno ze zlepšovadel, kterej funguje jen do rozpadu materiálu ...

Obrázek

Třeba tahle laická rozborka helpne :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZMwWD-cEb1M

Tak "celofán" je ještě fajn, asi starší verze měly molitan ...
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ment/page3

Tak si to shrnu sám, cen celofán je pozůstatek po tom molitanu ... Takže milé VALEO, aby šetřilo za matroš, nechalo vyrábět děrované klapky a ty následně lepili do molitanu se spočítaným rozpadem ... Takže kromě V71 a spol. je to další pomsta pro/od koncernu ...

Napsal: 02 led 2017, 18:45
od vilozx6
Dik chlapy za info. :roll:

Napsal: 07 říj 2017, 20:13
od xshreck
Jen otázka - někde jsem četl ze se musí vypustit klima. Je to pravda?
Moji na G4 sladce voní topení a ztrácí se g12. Nejspíš teda topení. Jde si ještě nějak na 100% ujistit tekoucí radiátory? Napřed. Kde mrknout jestli nejsou stopy nemrzky atd. Diky

Napsal: 07 říj 2017, 20:14
od xshreck
Jen otázka - někde jsem četl ze se musí vypustit klima. Je to pravda?
Moji na G4 sladce voní topení a ztrácí se g12. Nejspíš teda topení. Jde si ještě nějak na 100% ujistit tekoucí radiátory? Napřed. Kde mrknout jestli nejsou stopy nemrzky atd. Diky

Napsal: 07 říj 2017, 21:11
od martinsidlo
Klima se musí vypustit.
Zjistit radiator se dá navrtáním dirky do komory topení na levé spodní straně. Ale musíš vědět,jak to tam vypadá,nebo si určitě rovnou radiator navrtáš.

Re: Golf 4 radiator kurenia

Napsal: 29 led 2022, 23:58
od pipo444
Zdar. neviete niekto či pasuje tento radiator s hlinikovymi koncovkami do G4 Tdi s manuálnou klímou ? či je zámenný s "klasikou".Je ich pomenej a niekde píšu že hej, inde nie... a ešte aj rozmery nie sú všade udávané správne. aj ETKA uvádza tieto dva typy, jeden je klasika s plastovými koncami 1J1819031A a potom verzia "hliník" 1J1819030A. díky
Obrázek
Obrázek

Re: Golf 4 radiator kurenia

Napsal: 05 lis 2022, 14:12
od MarkAurel
Ahojte, viete poradit preco kurenie fuka len studeny vzduch? Je to Golf 4 1J1 1.6 74kw. Pred casom fukal teply len zo strednych vyduchov nad radiom, climatronic ukaze chybu 4F7 ale pohladom vsetky klapky funguju, pripadne ktora moze oddelovat radiator od vyduchov? Jedna je blizko radiatora pri vodicovom pravom kolene, zeby to ma na starosti ona? Rad by som sa mrkol na daku schemu rozvervenia kurenia ako to tam je doriesene🤔