Stránka 2 z 2

Napsal: 06 čer 2007, 08:58
od sm.martin
Tak jsem mel doma 3 nový váhy a 1 orig z NDR a je to uplne to same,žadné zlepšení. N75 je novej. hodim sem ten graf z VAGU třeba budete vědět v čem je ta chyba.

Napsal: 11 čer 2007, 17:52
od sm.martin
nemuzu tedka uhnat kamose s vagem,takze to sem nemuzu hodit,ale vahy jsem zkousel celkem 4 kusy a vsechny byly zapujcene uplne nove. N 75 je novej a a je slyset jak cvaka. EGR ventil jsem odpojil a zacpal šroubkem. nic z toho nepomohlo. nevite eště o něčem ??

Napsal: 11 čer 2007, 17:56
od sm.martin
eště jeden poznatek dodám... jak to sešlapnu tak zabere a kdyz po chvilce poleví třeba okolo 2400 ot. a držím ho tak zase pozvolna zabira a když ho porad drzim na plnej tak treba okolo 3100 ot. zase poleví a zase zabira a pak uz tahne az do omezovace. poleví vzdycky v tom okamziku kdyz to ma poradne zabrat. predevsím do kopce.

Napsal: 15 čer 2007, 17:31
od sm.martin
logy jsem delal na vag - com --- SVO 304.0 MAX 2000 a za boha jsem nemohl prijit na to jak se logy ukladaji. tak nezbylo nic jineho nez to vyfotit. par jich sem dam snad prijdete na tu zahadu. je tam videt jak to poleví na te hnědé křivce.

Napsal: 15 čer 2007, 17:37
od sm.martin
Obrázek
ObrázekObrázek
Obrázek

Napsal: 16 čer 2007, 10:53
od jayd
nesli by ty logy udelat klasicky na kanalu 3, 10, 11 no a mozna pak treba asi 1, 4 ...ted si enjsem jisty,ale proste tam , kde je vstrikovany mnouzstvi a na 4 kanalu by mel byt predvstrik

Napsal: 18 čer 2007, 15:11
od sm.martin
jasne udelam ty logy zvlašť,jen musim počkat až kamos priveze vag. a jak říkas....pokud by to bylo předvstřikem,tak to by byla potom softwarová chyba ? mám pravdu ? může to byt i chipem,že by byl vadnej ?? nebo se pletu ?

Napsal: 18 čer 2007, 15:17
od daniel.987
A co regulace lopatek v turbu, nebo táhlo????

Napsal: 18 čer 2007, 15:39
od sm.martin
no je pravda ze mi to rika dost lidi. myslel jsem ze kdyby to delaly lopatky tak to spadne do nouzaku. zkusim vydelat zavlacku na podtlakovem ventilu a vyzkousim jestli to naklapeni chodi lehounce. kdyby to bylo SW tak to asi dela vetsi paseku nez to poleveni.

Napsal: 27 čer 2007, 19:17
od VWG Kempes
čau..už víš, co s tím je? auto mě dělá to samý a nevím si s tím rady..taky to prej může bejt SW, taky to mám čiplý..mě logy ukazují, že turbo někdy tlačí víc než má a někdy tlačí míň než má, tak jsem z toho jelen..kdyžtak SZ pls:)))

Napsal: 28 čer 2007, 08:58
od sm.martin
mně tlaci turbo 2,52 MBar este jsem na to neprisel v patek s tim jedu do Bulharska tak se na to mrknu poradne az prijedu. myslim ze to bude neco okolo toho turba,protoze kdyz jsem s tim byl minuli rok ve Spanelsku tak auto slapalo bezvadne a pres cely rok ale pak se to zacalo pomalu zhorsovat, nejdriv jsem pocejtil poleveni ve vysokych otackach cca 4100 ot/min pak okolo 3000 a tedka uz vim dopredu kdy to prijde. jo a softwarem to není,protoze jsem tam nahral zpatky tem muj orig 85 kw a auto se chova stejne. jinak pred nachipovanim to plnilo 2.15 Mbar to poleveni neni zadna katostrofa treba jako kdyz je v hajzlu vaha vzduchu da se s tim bez problemu predjed,ale proste me to sere musi to chodit na 110% ps : co mas za auto ?

Stejné příznaky

Napsal: 29 čer 2007, 19:15
od Ondres
Zdravím, tak mně to začalo dělat to stejný. Nejprve jen občas, teď už při každé jízdě, ikdyž jednou po 20 km a jindy třeba až po 100 km. Ale příznaky jsou stejné. Ale chip nemám žádný (a turbo opravené cca 2 měsíce). Nejvíc to dělá při jízdě do kopce (zvlášť, když chce člověk předjíždět) (VW GIV 85kW)

Napsal: 29 čer 2007, 20:45
od cosby
Ještě pamatuji,jeden kolega měl špatné čidlo na IC

Napsal: 08 črc 2007, 14:26
od sm.martin
no hurááá :) dnes v noci jsem se vratil z Bulharska a pri zpatecni ceste jsem dal Golfu poradne ovsa :o od Sofie smerem Budapest jsem mu nasolil a nesel jsem pod 200 km/hod cca po 300 km z vyfuku vyfouknul dym a auto jede jak prasteny a vubec nepoleví 8) takze to bylo nejspis zasranym turbem. otazka je jak dlouho to bude jezdit jak ma.