Problém VW G IV prosím o radu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Problém VW G IV prosím o radu.

Příspěvek od sm.martin »

:? Chlapy potreboval bych poradit,uz si nevim fakt rady. golf IV Tdi 85 kW chip na 115kW kdyz ho sešlapnu v tahu a ma poradne zabrat,tak zabere ale po chvilince znatelne poleví a pak pozvolna zabira. Vaha vzduchu je ok,ventil tlaku turba je ok,filtr olej. a paliv. jsou nový. píchnul jsem to na vag com a žadnou chybu to nehazi a kdyz sleduji za jizdy hodnoty váhy vzduchu,tak ta pohybliva hodnota kdyz seslapnu plyn,tak vyskoci treba na 1100 ale v tom okamziku jak auto poleví tak hodnota spadne docela rychle na 710 a to je ta chyba. podle me by nemela spadnout pod hranici 850 a padat by mela pozvolna a ne tak rychle. nevite nekdo co to muze zapricinovat ??? turbo plní vyborne na 2,5 bar. a lopatky chodi pekne a nekousou se. napadl me este snimac tlaku turba ale nevim. Moc dekuji za kazdy váš dotaz. Martin sm.martin@centrum.cz 775 / 277734 :? :(
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

je to váhou
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Příspěvek od sm.martin »

Vahou to není,měl jsem zapujčenou novou VAHU orig. od Bosche
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Divné,já měl ten samý příznak a bylo to váhou.Dal jsemdruhou,kterou jsem před tím zkoušel v autě a šlapala,ale v problémovém nešla,šla až asi 3 váha
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

cosby píše:Divné,já měl ten samý příznak a bylo to váhou.Dal jsemdruhou,kterou jsem před tím zkoušel v autě a šlapala,ale v problémovém nešla,šla až asi 3 váha
Souhlas... a na AJM dokonce 8)

Až druhá váha šla dobře. První vyměněná netáhla dole a nahoře, jen mezi 2000 a 2800 a navíc nic moc.
Při první vadné auto koplo vpřed, ale okamžite uvadlo a pak se jen pomalu sbíralo nahoru...
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Díky za rady. Tak ja zkusim eště jiný váhy a uvidíme.....

Příspěvek od sm.martin »

vlagik píše:
cosby píše:Divné,já měl ten samý příznak a bylo to váhou.Dal jsemdruhou,kterou jsem před tím zkoušel v autě a šlapala,ale v problémovém nešla,šla až asi 3 váha
Souhlas... a na AJM dokonce 8)

Až druhá váha šla dobře. První vyměněná netáhla dole a nahoře, jen mezi 2000 a 2800 a navíc nic moc.
Při první vadné auto koplo vpřed, ale okamžite uvadlo a pak se jen pomalu sbíralo nahoru...
Obrázek
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Příspěvek od sm.martin »

Díky za rady chlapy. Zkusim si pujčit eště 2 váhy a vyzkouším to. Ikdyz ta první byla uplně nová.
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

Skús ešte pozrieť ovládanie AGR ventilu a pozri aj do AGR-ka dnu či je čistý a či dobre zaviera prívod od výfuku /je potrebné vyčistiť aj dosadaciu plochu uzatváracieho ventilu/. Ak je toto v poriadku až potom rieš váhu
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

no mrkni na N75 a koukni jak ti reguluje

ja mel neco podobneho...dal jsem plnej..auto zabralo, ale tak za 2s to najednou prestalo jet a pak se to pomalu sbiralo nahoru..a bylo to tim ventilem..a vagu zadna zavada:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Příspěvek od sm.martin »

jasný kluci. díky moc mrknu na to. jak napsal "jayd" tak uplne presne to takle zlobi tedka mne. mrknu na to a dam vedet.
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Příspěvek od sm.martin »

N75 je novej a nepomohlo to. reaguje dobre je slyset jak cvaka. a ARG ventil je v poradku nebyl ani moc zasranej :-) ale poradne jsem ho vycistil ale vse beze zmněn. Eště jsem zkusil ucpat hadicku a rek bych ze se to malilinko zlepsilo ale opravdu jen decentne. na první,druhy a třetí rychlostní stupen to polevení auta nepoznam ale na čtyřku petku nebo sestku ano. když to lechtam na 5 okolo 1800 ot./min a sešlapnu ho tak zabere a po chvilce cca okolo 2.400 ot./min polevý ! a kdyz ho porad drzim tak pak zacne zvolna zrychlovat. budu asi zkouset ty vahy vzduchu. :( ps. bojim se nějake sowtverové chyby,ale snad ne.
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

tady posilam jak se to chovalo me...ta modry je tlak..je tam videt ten propad a pak jak se to zase sbira nahoru

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/480 ... .23KB.html
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

váha vzduchu, nebo N75
TDi
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19

Příspěvek od sm.martin »

musí to byt uz jen ta vaha. N75 je novej a reaguje a hadicky jsou taky ok. budu zkouset ty vahy, pry se nepoštěstí hnedka u první aby byla ok ikdyz je nová.
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

skús sem hodit log z VAGu
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“