stilo 1,9 JTD 85kW vodní pumpa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
téma je otom že cca před sedmi lety jsem měl dělat stylo JTD 85kW a známý automechanik mi vyprávěl o tom že na to nemám nenapnu řemen ani nenastavím nic at to nedělám, přépravky si někdepujčuje za moc peněz a bez nich to nejde, rozvody jsem nechal dělat v hradišti je fakt že jsem o CR věděl tehdy úplné hovno
přípravky mám na zapujčku od kel a schválně jsem je jen otevřel
stačila mi hadra, drát, bílá tuška a velký šroubovák na potlačení kladky
deset let mi leží v žaldku jeden čurák z veseí nad moravou který po mě musel předávat rozvody na ALH kvůli napínací kladce dement který ani neví jak fachčí
a sedum let mi ležel v žaldku tento čurák s 192 A1.OOO
o jednoho čuráka méně a zbývá jen poděkovat čemu všemu jste mě tady za ty leta naučili a vytrénovali vrůzných přestřelkách
přípravky mám na zapujčku od kel a schválně jsem je jen otevřel
stačila mi hadra, drát, bílá tuška a velký šroubovák na potlačení kladky
deset let mi leží v žaldku jeden čurák z veseí nad moravou který po mě musel předávat rozvody na ALH kvůli napínací kladce dement který ani neví jak fachčí
a sedum let mi ležel v žaldku tento čurák s 192 A1.OOO
o jednoho čuráka méně a zbývá jen poděkovat čemu všemu jste mě tady za ty leta naučili a vytrénovali vrůzných přestřelkách
Miloši, je to tak vždycky, vše není tak horké, jak se zprvu zdá..Pokud se nesundají kola z vaček, lze to zvládnout bez ničeho. Nezapomenu, když v roce 1969 šel na trh vůz roku F 128 a pár let poté se dostal do Čech a všichni chodili okolo po špičkách, protože hrníčková zdvihátka nikdo neviděl a vyměňovat podložky při seřizování ventilů považovali za práci pro experta z Itálie..A netrvalo dlouho a vše bylo jinak..Bohužel dnes vítězí dráty a kabely, programy, brány , rozhraní apod. Naštěstí je to pořád ten starý motor, kde mechanika je základ a i když budeš čumět celý den do notebooku, tak když do motoru nenaleješ kompresi z plechovky, tak to nepojede...
A Karle 65, mám za to, že Němcům křivdíš, než jsme je vyhnali, hodně nás naučili, kolikrát i makat. Jsou schopní a šikovní, ale mají jednu vadu stejně jako jejich Tiger, vše je moc perfekcionistické, složité a také často poruchové...Takže opravit Tigra v boji bylo téměř vyloučené už jen proto, když vysadil posilovač řízení..T 34 na něj v boji neměl pouze v obrovské přesile, ale byl to tank primitivní a "lehce" opravitelný a např. měl také posilovače, ale jen v bicepsech řdičů, které když se unavily, šly rychle vyměnit a což nechápu, s tím strojem jezdily i ženy,ale samozřejmě sovětské, což je jiná sorta..
A Karle 65, mám za to, že Němcům křivdíš, než jsme je vyhnali, hodně nás naučili, kolikrát i makat. Jsou schopní a šikovní, ale mají jednu vadu stejně jako jejich Tiger, vše je moc perfekcionistické, složité a také často poruchové...Takže opravit Tigra v boji bylo téměř vyloučené už jen proto, když vysadil posilovač řízení..T 34 na něj v boji neměl pouze v obrovské přesile, ale byl to tank primitivní a "lehce" opravitelný a např. měl také posilovače, ale jen v bicepsech řdičů, které když se unavily, šly rychle vyměnit a což nechápu, s tím strojem jezdily i ženy,ale samozřejmě sovětské, což je jiná sorta..
nepropadat panice...
Mám v Němcích kamaráda je mu 84let bývalý čech vlastní se synem od roku asi 60 zastoupení Fiatu, jeho slova byla vždy po 90roce o tom jak jsou češi šikovní a dokáží z ničeho udělat moc, nechápal jsem jak s těmi možnostmi dokážou takhle lemplovat. No a když se dnes podívám kolem sebe JSME TAM. Generace dnešních 20-30 už je na tom stejně. Občas jsem k němu jezdil chvilku dělat a pak si za to vzal nějaké NEOPRAVITELNE auto a po měsíci když jsem s tim autem přijel vodil svoje SUPER mechaniky a klempíře, aby se podívali. To už se nevrátí. K tomu koncernu srovnej si třeba diagnostiku Examiner a VAG.
tiez sa venujem vacsinou talianom, a ked spominas VAG tak to je cista katastrofa oproti examineru.
Uz len FES je 100:1
Uz len FES je 100:1
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Nelze paušalizovat, ale socialismus nás k tomu nutil. Dnes stačí jen prachy a koupí se vše, ztratilo to kouzlo..Proto mne zajímají veteráni a ne moderní auta, nic na nich mne neoslńuje..Když vidím ty znuděné mladé ksichty v posledních modelech, je mi jich líto..Ale otočme to, koncernová auta se dobře prodávají a jsou oblíbená i když krásu nepobrala. musí to mít nějaký důvod.. 
nepropadat panice...
Dokud u nás nepochopily místní řepy Lybru tak všichni mysleli, že to je Mercedes a říkali nojo děláš Italy a radši si koupíš pořádný auto od Mercedesu a to jim vydrželo skoro rok i když jsem je vozil. jinak veteráni to je další kapitola, já teda dělám sdelano v CCCP ARMY a k tomu máme ještě svojí testační komisy.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nastavit dva karburatory na tatre to je labuzo !?!?jericho-3 píše:Nelze paušalizovat, ale socialismus nás k tomu nutil. Dnes stačí jen prachy a koupí se vše, ztratilo to kouzlo..Proto mne zajímají veteráni a ne moderní auta, nic na nich mne neoslńuje..Když vidím ty znuděné mladé ksichty v posledních modelech, je mi jich líto..Ale otočme to, koncernová auta se dobře prodávají a jsou oblíbená i když krásu nepobrala. musí to mít nějaký důvod..
a nozes mat notas aky chces
-
auto-point
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Kdypak začal koncern s CR motory? kdy alfa romeo, fiat, atd? tato odpověd co se týče technologii musí stačit
Jinak italy dělám taky dost často a fiatecuscan kkl+elm a jsi král, a JTDčka dělám rád, příjemné motory. Před měsícem kompletní GO motoru na barchette 1.8 benzím, tet se trosku trápím s jednou 1.4 12v vaříme a hlava stažená, otlakovaná, blok rovný, chladič průchozí, pumpa ok, odvzdušněné dle DP, a stále vaří
Jinak italy dělám taky dost často a fiatecuscan kkl+elm a jsi král, a JTDčka dělám rád, příjemné motory. Před měsícem kompletní GO motoru na barchette 1.8 benzím, tet se trosku trápím s jednou 1.4 12v vaříme a hlava stažená, otlakovaná, blok rovný, chladič průchozí, pumpa ok, odvzdušněné dle DP, a stále vaří
