Stránka 2 z 3

Napsal: 02 bře 2015, 21:42
od Martin_TDi
Obrázek

Napsal: 02 bře 2015, 22:45
od kubima
Chlape tys to kvuli nám i naleštil, žejo? :D
Tahle úprava mi přijde sympatická, moc pěkně naladění.
Za kolik to jezdí při lehký/těžký noze? :)

Napsal: 02 bře 2015, 22:47
od dolar100
Je to fakt lestenka, a to znizenie ziadny extrem.... Like

Napsal: 02 bře 2015, 22:50
od MirekX
že by v únoru kvetly muškáty? :D

Napsal: 02 bře 2015, 22:57
od kubima
no jo ted na to čumím :D :D

Napsal: 03 bře 2015, 09:18
od Martin_TDi
Fotky jsou z loňska, je to mazel :) o tom žádná !
Jinak je to jen decentně poladěno.
Poraďte mi co s tou spojkou? Pokud jedu normálně, tak se nic neděje, ale jak tomu někde přišlápnu na 5-ku, tak to lehce klouzne. Za chvíli začne jaro, zapřáhnu vlek a bude klouzat více. Uvažuju nad novou origo spojkou Sachs včetně nové dvojhmoty (nechci aby to rezonovalo) a lamelu asi přeobložit.

Napsal: 03 bře 2015, 22:16
od puci
za mna jednohmota a je doživotný pokoj, Ja ked vidím, jak sa pohýna moja stará, bez pridania plynu, vždy si hovorím, že dvojhmota by jej už ruku podala, (alebo nakopala) a pri tom výkone by som ani žiadne hds neriešil, mám podobné čísla ako ty a drží aj séria.

Napsal: 03 bře 2015, 23:22
od MirekX
za mě taky jednohmota, dávali jsme teď set jednohmoty valeo na caddy 1,9 77kW poladěno od Dieselpoweru a vůbec to není poznat, paráda. Origo setrvák 240 tis a byl natvrdo...

Napsal: 04 bře 2015, 01:04
od Master
MirekX píše:za mě taky jednohmota, dávali jsme teď set jednohmoty valeo na caddy 1,9 77kW poladěno od Dieselpoweru a vůbec to není poznat, paráda. Origo setrvák 240 tis a byl natvrdo...
No... ze to neni poznat bych se asi hadal. Mel jsem ji v OII a uplne ono to nebylo, i kdyz samozrejme nerikam, ze se s tim nedalo zit. Pro 400 Nm a 228mm spojku bohuzel jine dlouhodobe spolehlive reseni nez jednohmota neni, ale u mensich Nm bych si to s tou jednohmotou dobre rozmyslel...

Napsal: 04 bře 2015, 09:33
od Martin_TDi
Toho se právě taky bojím a tak bych rád věděl, jestli nová origo spojka s dvouhnotou snese dlouhodobě mých 315-320 Nm ? S jednohmotou jsem jel v jednom podobně poladěném autě a trochu to rachtalo.

Napsal: 04 bře 2015, 13:06
od MirekX
jestli ta původní spojka jenom klouže a jinak nic nedělá, nemlátí, necuká, tak bych jen přeobložil lamelu za 500 kč a jezdil dál, nikdy nekoupíš tak kvalitní setrvák, co je z výroby... :)

Napsal: 04 bře 2015, 17:33
od Vici
jak píše Mirek, přeobložit a nazdar. Pokdu bys chtěl měnit vše tak jedině jednohmotu + přeobložit...

Napsal: 04 bře 2015, 21:17
od Martin_TDi
Jo spojka je potichu, necuká, jen když tomu fest šlápnu na 5-ku, tak lehce klouzne. OK, přeobložit lamelu je celkem pohoda. Dát tam raději nějaké keramické obložení nebo normální ?

Napsal: 04 bře 2015, 22:17
od Master
Renovak HDS57

Napsal: 05 bře 2015, 06:23
od Martin_TDi
Jak to funguje v té firmě Renovak? Pošlu starou lamelu na přeobložení? Našel jsem u nich celý kit (Spojkový kit National HDS CK9678HDS za 4102 Kč).
Pak jsem našel že spojky renovují, ale ceny jsem za renovaci lamely s HDS nenašel. Máte s tím někdo zkušenost? Jak dlouho to trvá ?