Octavia 2.0 Tdi chrastí při startu-spojka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokračování, auto se rozebralo, zuby setrváku jsou načnutý, je tam daná jednohmota Valeo, ale podle čísel co jsou na dílech to najde jen číslo přítlačáku a to sedí na 1.9 Tdi 6ti kvalt.., průměr lamely sedí - 240mm, z čísel na setrváku nenajde google nic
je možný, že by to byla komplet spojka na 1.9 (napadá mě fabie RS mělo 240mm a 23 zubů) nemůžete mi někdo změřit průměr setrváku prosím z 2.0 16v Tdi?







jojo, tak nějak to vypadá, auto koupený v bazaru, převodovka měněná určitě, byla popsaná z vrakoviště - 2.016v Tdi,vyražený kod LNZ, teď ještě se podle něčeho dopátrat, jestli je opravdu rozdíl LNZ - a třeba KNS co se dávala do oktavky. nic jinýho mě už taky nenapadá, startery vyzkoušeny 3 a setrvák taky vypadá nakonec, že by tam mohl sedět, tak už jen ta poloha starteru
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ano, tohle jsou kódy z toho konkrétního auta, dneska jsme to rozebrali a kódy a čísla jsou opsaný přímo z auta.. mě tam nějak nehraje ta převodovka, je na ní navíc jedno čidlo, který oktávka nemá a když dam vyhledat kód převodovky LNZ, tak vyskočí start stop system a ten má starter jiný, má o 3mm větší průměr toho osazení do převodovky a má 13 zubů proti 10, který tam je teď.



