Upadlý motor Octavia Tour /1,9 PD/

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

jericho-3 píše:Tohle je AXR a kdo to utahoval nevím, před chvílí jsem se dozvěděl, že auto má najeto 60000 km, ověřovali to v autorizáku./chca,cha/,...Jen jsem se culil, protože auto koupila, přivezla mi jej ukázat, já zjistil, že přibývá olej v motoru a že to bylo havarované..Rozmlouval jsem jí to, ale nic, takže si chlapík auto odvezl, když to přivezla, povídá nechtěl mi to prodražit, tak tam dal méně oleje...abych si to když tak dolila/cena za litr astronomická/. Tak jsem jej doléval a nebyl olej téměř vidět na měrce.. A ulítlo to z důvodu, že jeden závit byl zkurvený, jak to bylo utažené nevím/, ale byl povolený i držák na bloku, takže v dírách pro šrouby byl vyklepané závity od šroubů jak to vibrovalo. /nevěřil bych že se takové šrouby mohou ohnout , byla na nich vlna/Dokonce je ohnutý i ten kus plechu na kastli, kde je upevněn silentblok, který je také v háji...A s tím upadlým motorem ujela ůdajně 3km od lesa...Takže zatím jsem objednal silentblok a držák plus šrouby a cena bude necelých 6000 kč...Ale měla štěstí, vypadá to že jinak tomu nic není...Kolikrát jsem měl strach motor pouštět úplně dolů že něco dojebu,ale je vidět, že zbytečný..Jinak každý ví, jaký je opruz vyndat ten držák na bloku, ale dnes mi to vůbec nešlo, vadila mi tam ta zkurvená trubka od klima...Koncern dostal ode mě nadávek... :)


Takze sa nasiel aj niekto dalsi co nevybral ten sku*veny kus... vid link vyssie odo mna

Tomu ko*otovi nasrat do huby a nedat mu ani napit co to designoval v skodovke
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

MadMar píše:JEDNA HOLKA V DOBĚ ŠKODY 105 ujela se startérem 50 kilometrůůů k tetě, slepil se jí kontakt číslo 50 na kontakt číslo 15 :-) baterie dobře dobitá na zimu :-) počítali jsme dobíjecí výkon podle hrubéhp propočtu musela baterie vyzářit výkon tepelný 2-3 kW, podle toho jak to vytáčela. a že prej poznala že něco blbě hučí. a motor nemá požadované dynamické parametry. ale 105 měla batérii pěkně utopenou v podlaze takže se vocpoda uchladila prej se jen dolila po značky a startovala dál. startér rovněž neshořel. a pak že ty škodofky stály za hovno. takovýhle konstrukční finesy nenajdeš ani u speciálů na rally dakar

kdyby byla baterka krapet větší tak byla průkopnicí hybridního pohonu v čechách.
A teď tu o červené karkulce jo (noteeth) ....
viděl jsem podobnou akci, felda 1,9D - nevracela se spínačka a dotyčný to nevěděl.. a za hrozného zvuku ujel asi 2km? Ze startéru dým a byla to jeho poslední akce. Takže dýl to asi nevydrží.. ne tak 50km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tak ony kolují různý povídačky, jak si Američanka půjčila v evropě auto a jezdila s tím jen na jedničku na plnej ceres páč manuál v životě neviděla a pak to chtěla půjčovně reklamovat že to jezdí moc pomalu...
co je na tom pravdy nevím no, to by fakt musela být echt konev..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

V Americe je víc lidí, z toho vyplívá i víc konví.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím. škoda 105 direct drive a škoda felicia má v sobě co navíc? planetovou převodovku do pomalaaaaa když obrátíš tok výkonu tak je to převodovka dooo rychlaaa víš co to znamená pro rotor startéru ? víš v jakým poměru se zvedá výkon dynama když má otáčky násobené třeba pěti? tenhle výkon je baterkou de fakto zkratován a výkon se pálí kde hlavně? ano v onom startéru :-) a protože je zpřevodovanej je mnohem menší a mnohem co?
opět jsi se netrefil, ale byl jsi blízko, pokud jsem se tě dotkl tak stačí když neuvěříš a bude to dobrý
MM

"A teď tu o červené karkulce jo (noteeth) .... "
ta je už dost ohraná a nepobaví.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

sky59 píše:
jericho-3 píše:Tohle je AXR a kdo to utahoval nevím, před chvílí jsem se dozvěděl, že auto má najeto 60000 km, ověřovali to v autorizáku./chca,cha/,...Jen jsem se culil, protože auto koupila, přivezla mi jej ukázat, já zjistil, že přibývá olej v motoru a že to bylo havarované..Rozmlouval jsem jí to, ale nic, takže si chlapík auto odvezl, když to přivezla, povídá nechtěl mi to prodražit, tak tam dal méně oleje...abych si to když tak dolila/cena za litr astronomická/. Tak jsem jej doléval a nebyl olej téměř vidět na měrce.. A ulítlo to z důvodu, že jeden závit byl zkurvený, jak to bylo utažené nevím/, ale byl povolený i držák na bloku, takže v dírách pro šrouby byl vyklepané závity od šroubů jak to vibrovalo. /nevěřil bych že se takové šrouby mohou ohnout , byla na nich vlna/Dokonce je ohnutý i ten kus plechu na kastli, kde je upevněn silentblok, který je také v háji...A s tím upadlým motorem ujela ůdajně 3km od lesa...Takže zatím jsem objednal silentblok a držák plus šrouby a cena bude necelých 6000 kč...Ale měla štěstí, vypadá to že jinak tomu nic není...Kolikrát jsem měl strach motor pouštět úplně dolů že něco dojebu,ale je vidět, že zbytečný..Jinak každý ví, jaký je opruz vyndat ten držák na bloku, ale dnes mi to vůbec nešlo, vadila mi tam ta zkurvená trubka od klima...Koncern dostal ode mě nadávek... :)


Takze sa nasiel aj niekto dalsi co nevybral ten sku*veny kus... vid link vyssie odo mna

Tomu ko*otovi nasrat do huby a nedat mu ani napit co to designoval v skodovke

Nevim jak to kdo dělá, dycky když je třeba, tak hadicu od turba sundat a musí to jít ne? Dělal sem teď 2x AHF a jedno ARL, dycky sem to šupnul nějak bokem a šlo to ven, na tom ARL co praskly šrouby tak to šlo celkem dobře, jak kdy ale :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

MadMar píše:jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím.
A víš co maj startery v pastorku?
Elektronika auta a technika........
776 829390
carlosdm
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2013, 13:14

Příspěvek od carlosdm »

chci se zeptat na octě 1 rok 2000, je potřeba měnit šrouby kdy a nebo jestli?vím že to je dotaz mimo,ale ptám se,nerad bych řešil motor někde v Čechách.Po rozvodech mi šrouby neměnili
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:tak ony kolují různý povídačky, jak si Američanka půjčila v evropě auto a jezdila s tím jen na jedničku na plnej ceres páč manuál v životě neviděla a pak to chtěla půjčovně reklamovat že to jezdí moc pomalu...
co je na tom pravdy nevím no, to by fakt musela být echt konev..
Romane, vše posuzujeme podle sebe, když jsem poprvé seděl v automatu a potřeboval vyjet z řady, dal jsem tam dle rady D a auto se snažilo jet, tak jsem brzdil, nakonec to dopadlo tak, že jsem současně brzdil a zároveň přidával plyn ze strachu, že vlítnu do auta přede mnou, protože jsem netušil, jak ten rozjezd probíhá..To samé se opakovalo se zpátečkou, měl jsem strach, že to navoněné auto škrábnu...Borec, co čekal až vyjedu jen kroutil hlavou a asi si říkal, to je ale idiot...Pak jsem si říkal, taková jednoduchá věc a já to neuměl...A když jsem byl poprvé v supermarketu v CH, seděl jsem vedle vozíků a čekal na zákazníka, až si přijde pro košík..Abych věděl, jak ho odhákne...Pokuřoval jsem a dělal jsem, že se nudím...Ale dnes už to vím..... :)
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No asi neví Martine a i kdyby došlo k tomu co popisuje nepřežijou to futra pak se kotva zahřeje na takovej hic že nejdřív vylítá cín pak opadaj lamely a z rotoru se ty dráty rozházej kam stator dovolí a proč protože i blbý dynamo mělo chlazení a to starteru chybí protože nejni potřeba ale to je praxe a ne knížka ze školy..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Viděl jsem jednou seklý startér v Ducatu. Skončilo to tak, že auto řidič zastavil asi po sto metrech a vcelku dobře rychle se mu podařilo vyrvat kabel z baterie.
Baterie i startér byly teplý ještě dobrou hodinu potom.
Být to nějaké jelito tak nevím jestli by si všiml, že to jede hodinu blbě, ale určitě by si po pěti minutách hádám musel všimnout těch plamenů v kabině.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Cha cha.I ve stodváce se ten starter rozlítne jak malina.Normálně se rotor hvizdnul ve futrech a ve statoru a napřed se obal otočil a hryzl se a následně to zastavilo motor.Byl jsem svědkem. Borec nastartoval následoval neskutečný jekot jenže nejak to nebtlral v potaz zařadil a rozjel se.Ujel asi 200 metrů a stál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

MadMar píše:jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím. škoda 105 direct drive a škoda felicia má v sobě co navíc? planetovou převodovku do pomalaaaaa když obrátíš tok výkonu tak je to převodovka dooo rychlaaa víš co to znamená pro rotor startéru ? víš v jakým poměru se zvedá výkon dynama když má otáčky násobené třeba pěti? tenhle výkon je baterkou de fakto zkratován a výkon se pálí kde hlavně? ano v onom startéru :-) a protože je zpřevodovanej je mnohem menší a mnohem co?
opět jsi se netrefil, ale byl jsi blízko, pokud jsem se tě dotkl tak stačí když neuvěříš a bude to dobrý
MM

"A teď tu o červené karkulce jo (noteeth) .... "
ta je už dost ohraná a nepobaví.
Felda byla DIESEL ....
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

zkuste si to v praxi, slyšeli jste viděli jste já viděl.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

twe... já jsem to i viděl i slyšel i málem hasil. nevím co víc bych ještě měl zkusit (noteeth)

P.S. vždycky jsem si myslel že startér u benzin feldy s převodovkou ji tam má proto aby točil rychleji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“