Stránka 2 z 3
Napsal: 27 srp 2014, 20:08
od sky59
jericho-3 píše:Tohle je AXR a kdo to utahoval nevím, před chvílí jsem se dozvěděl, že auto má najeto 60000 km, ověřovali to v autorizáku./chca,cha/,...Jen jsem se culil, protože auto koupila, přivezla mi jej ukázat, já zjistil, že přibývá olej v motoru a že to bylo havarované..Rozmlouval jsem jí to, ale nic, takže si chlapík auto odvezl, když to přivezla, povídá nechtěl mi to prodražit, tak tam dal méně oleje...abych si to když tak dolila/cena za litr astronomická/. Tak jsem jej doléval a nebyl olej téměř vidět na měrce.. A ulítlo to z důvodu, že jeden závit byl zkurvený, jak to bylo utažené nevím/, ale byl povolený i držák na bloku, takže v dírách pro šrouby byl vyklepané závity od šroubů jak to vibrovalo. /nevěřil bych že se takové šrouby mohou ohnout , byla na nich vlna/Dokonce je ohnutý i ten kus plechu na kastli, kde je upevněn silentblok, který je také v háji...A s tím upadlým motorem ujela ůdajně 3km od lesa...Takže zatím jsem objednal silentblok a držák plus šrouby a cena bude necelých 6000 kč...Ale měla štěstí, vypadá to že jinak tomu nic není...Kolikrát jsem měl strach motor pouštět úplně dolů že něco dojebu,ale je vidět, že zbytečný..Jinak každý ví, jaký je opruz vyndat ten držák na bloku, ale dnes mi to vůbec nešlo, vadila mi tam ta zkurvená trubka od klima...Koncern dostal ode mě nadávek...

Takze sa nasiel aj niekto dalsi co nevybral ten sku*veny kus... vid link vyssie odo mna
Tomu ko*otovi nasrat do huby a nedat mu ani napit co to designoval v skodovke
Napsal: 27 srp 2014, 20:38
od Vici
MadMar píše:JEDNA HOLKA V DOBĚ ŠKODY 105 ujela se startérem 50 kilometrůůů k tetě, slepil se jí kontakt číslo 50 na kontakt číslo 15

baterie dobře dobitá na zimu

počítali jsme dobíjecí výkon podle hrubéhp propočtu musela baterie vyzářit výkon tepelný 2-3 kW, podle toho jak to vytáčela. a že prej poznala že něco blbě hučí. a motor nemá požadované dynamické parametry. ale 105 měla batérii pěkně utopenou v podlaze takže se vocpoda uchladila prej se jen dolila po značky a startovala dál. startér rovněž neshořel. a pak že ty škodofky stály za hovno. takovýhle konstrukční finesy nenajdeš ani u speciálů na rally dakar
kdyby byla baterka krapet větší tak byla průkopnicí hybridního pohonu v čechách.
A teď tu o červené karkulce jo

....
viděl jsem podobnou akci, felda 1,9D - nevracela se spínačka a dotyčný to nevěděl.. a za hrozného zvuku ujel asi 2km? Ze startéru dým a byla to jeho poslední akce. Takže dýl to asi nevydrží.. ne tak 50km
Napsal: 27 srp 2014, 20:56
od roman1648
tak ony kolují různý povídačky, jak si Američanka půjčila v evropě auto a jezdila s tím jen na jedničku na plnej ceres páč manuál v životě neviděla a pak to chtěla půjčovně reklamovat že to jezdí moc pomalu...
co je na tom pravdy nevím no, to by fakt musela být echt konev..
Napsal: 27 srp 2014, 21:21
od Pája 19
V Americe je víc lidí, z toho vyplívá i víc konví.
Napsal: 27 srp 2014, 22:28
od MadMar
jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím. škoda 105 direct drive a škoda felicia má v sobě co navíc? planetovou převodovku do pomalaaaaa když obrátíš tok výkonu tak je to převodovka dooo rychlaaa víš co to znamená pro rotor startéru ? víš v jakým poměru se zvedá výkon dynama když má otáčky násobené třeba pěti? tenhle výkon je baterkou de fakto zkratován a výkon se pálí kde hlavně? ano v onom startéru

a protože je zpřevodovanej je mnohem menší a mnohem co?
opět jsi se netrefil, ale byl jsi blízko, pokud jsem se tě dotkl tak stačí když neuvěříš a bude to dobrý
MM
"A teď tu o červené karkulce jo

.... "
ta je už dost ohraná a nepobaví.
Napsal: 27 srp 2014, 23:03
od ThrashTheTrash
sky59 píše:jericho-3 píše:Tohle je AXR a kdo to utahoval nevím, před chvílí jsem se dozvěděl, že auto má najeto 60000 km, ověřovali to v autorizáku./chca,cha/,...Jen jsem se culil, protože auto koupila, přivezla mi jej ukázat, já zjistil, že přibývá olej v motoru a že to bylo havarované..Rozmlouval jsem jí to, ale nic, takže si chlapík auto odvezl, když to přivezla, povídá nechtěl mi to prodražit, tak tam dal méně oleje...abych si to když tak dolila/cena za litr astronomická/. Tak jsem jej doléval a nebyl olej téměř vidět na měrce.. A ulítlo to z důvodu, že jeden závit byl zkurvený, jak to bylo utažené nevím/, ale byl povolený i držák na bloku, takže v dírách pro šrouby byl vyklepané závity od šroubů jak to vibrovalo. /nevěřil bych že se takové šrouby mohou ohnout , byla na nich vlna/Dokonce je ohnutý i ten kus plechu na kastli, kde je upevněn silentblok, který je také v háji...A s tím upadlým motorem ujela ůdajně 3km od lesa...Takže zatím jsem objednal silentblok a držák plus šrouby a cena bude necelých 6000 kč...Ale měla štěstí, vypadá to že jinak tomu nic není...Kolikrát jsem měl strach motor pouštět úplně dolů že něco dojebu,ale je vidět, že zbytečný..Jinak každý ví, jaký je opruz vyndat ten držák na bloku, ale dnes mi to vůbec nešlo, vadila mi tam ta zkurvená trubka od klima...Koncern dostal ode mě nadávek...

Takze sa nasiel aj niekto dalsi co nevybral ten sku*veny kus... vid link vyssie odo mna
Tomu ko*otovi nasrat do huby a nedat mu ani napit co to designoval v skodovke
Nevim jak to kdo dělá, dycky když je třeba, tak hadicu od turba sundat a musí to jít ne? Dělal sem teď 2x AHF a jedno ARL, dycky sem to šupnul nějak bokem a šlo to ven, na tom ARL co praskly šrouby tak to šlo celkem dobře, jak kdy ale

Napsal: 28 srp 2014, 06:08
od Martin.R
MadMar píše:jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím.
A víš co maj startery v pastorku?
Napsal: 28 srp 2014, 06:35
od carlosdm
chci se zeptat na octě 1 rok 2000, je potřeba měnit šrouby kdy a nebo jestli?vím že to je dotaz mimo,ale ptám se,nerad bych řešil motor někde v Čechách.Po rozvodech mi šrouby neměnili
Napsal: 28 srp 2014, 15:52
od jericho-3
roman1648 píše:tak ony kolují různý povídačky, jak si Američanka půjčila v evropě auto a jezdila s tím jen na jedničku na plnej ceres páč manuál v životě neviděla a pak to chtěla půjčovně reklamovat že to jezdí moc pomalu...
co je na tom pravdy nevím no, to by fakt musela být echt konev..
Romane, vše posuzujeme podle sebe, když jsem poprvé seděl v automatu a potřeboval vyjet z řady, dal jsem tam dle rady D a auto se snažilo jet, tak jsem brzdil, nakonec to dopadlo tak, že jsem současně brzdil a zároveň přidával plyn ze strachu, že vlítnu do auta přede mnou, protože jsem netušil, jak ten rozjezd probíhá..To samé se opakovalo se zpátečkou, měl jsem strach, že to navoněné auto škrábnu...Borec, co čekal až vyjedu jen kroutil hlavou a asi si říkal, to je ale idiot...Pak jsem si říkal, taková jednoduchá věc a já to neuměl...A když jsem byl poprvé v supermarketu v CH, seděl jsem vedle vozíků a čekal na zákazníka, až si přijde pro košík..Abych věděl, jak ho odhákne...Pokuřoval jsem a dělal jsem, že se nudím...Ale dnes už to vím.....

Napsal: 28 srp 2014, 16:10
od Ladas
No asi neví Martine a i kdyby došlo k tomu co popisuje nepřežijou to futra pak se kotva zahřeje na takovej hic že nejdřív vylítá cín pak opadaj lamely a z rotoru se ty dráty rozházej kam stator dovolí a proč protože i blbý dynamo mělo chlazení a to starteru chybí protože nejni potřeba ale to je praxe a ne knížka ze školy..
Napsal: 28 srp 2014, 16:28
od Richi
Viděl jsem jednou seklý startér v Ducatu. Skončilo to tak, že auto řidič zastavil asi po sto metrech a vcelku dobře rychle se mu podařilo vyrvat kabel z baterie.
Baterie i startér byly teplý ještě dobrou hodinu potom.
Být to nějaké jelito tak nevím jestli by si všiml, že to jede hodinu blbě, ale určitě by si po pěti minutách hádám musel všimnout těch plamenů v kabině.
Napsal: 28 srp 2014, 18:49
od Tomas6
Cha cha.I ve stodváce se ten starter rozlítne jak malina.Normálně se rotor hvizdnul ve futrech a ve statoru a napřed se obal otočil a hryzl se a následně to zastavilo motor.Byl jsem svědkem. Borec nastartoval následoval neskutečný jekot jenže nejak to nebtlral v potaz zařadil a rozjel se.Ujel asi 200 metrů a stál.
Napsal: 28 srp 2014, 20:51
od Vici
MadMar píše:jistě buděš znát zásadní rozdíl mezi startérem 105 a felicia. vidím že neznáš tak prozradím. škoda 105 direct drive a škoda felicia má v sobě co navíc? planetovou převodovku do pomalaaaaa když obrátíš tok výkonu tak je to převodovka dooo rychlaaa víš co to znamená pro rotor startéru ? víš v jakým poměru se zvedá výkon dynama když má otáčky násobené třeba pěti? tenhle výkon je baterkou de fakto zkratován a výkon se pálí kde hlavně? ano v onom startéru

a protože je zpřevodovanej je mnohem menší a mnohem co?
opět jsi se netrefil, ale byl jsi blízko, pokud jsem se tě dotkl tak stačí když neuvěříš a bude to dobrý
MM
"A teď tu o červené karkulce jo

.... "
ta je už dost ohraná a nepobaví.
Felda byla DIESEL ....
Napsal: 28 srp 2014, 21:09
od MadMar
zkuste si to v praxi, slyšeli jste viděli jste já viděl.
Napsal: 28 srp 2014, 21:11
od Vici
twe... já jsem to i viděl i slyšel i málem hasil. nevím co víc bych ještě měl zkusit
P.S. vždycky jsem si myslel že startér u benzin feldy s převodovkou ji tam má proto aby točil rychleji