Stránka 2 z 3
Napsal: 09 říj 2015, 12:41
od RomanPears
Elektrika je z golfa mk3 1.9tdi 66kw
Napsal: 09 říj 2015, 12:57
od meeiro
jo ta sedi...ale propipej to jak pise kolega vyse... jsem myslel ze si to uz udelal, proto jdes menit elektriku

Napsal: 09 říj 2015, 20:13
od RomanPears
Tak 66kw z trojky má úplně jinou tu elektriku,lidí chci se zeptat ještě na něco vypíná mi turbo může to bejt zapříčiněny tou chybou??
Napsal: 10 říj 2015, 06:40
od roman1648
Jak jako vypina...fascinuje me terminologie zapina a vypina turbo...

Napsal: 12 říj 2015, 07:01
od meeiro
vis ale porad nevim na jaky auto z G3 chces davat afn bylo v passatu b5 audine a4 a6 jak na pricne motory tak na podelne ... porad nikdo nevime jestli si vzal multimetr a propipal si tech par kablu co jde s dvou konektoru cerpadla do RJ ??
bez chyby
Napsal: 27 říj 2015, 13:40
od RomanPears
Tak lidi už mám motor bez chyb,koukněte na foto co sem uvidel kdyz jsem sundal vícko

,nekdo asi jezdil na nejaky sracky snímac sem vymenil,elekriku sem měril z jineho auta napětí a odpory a kabely jsou v pořádku,všechno sedí měřil sem to na motoru se stejnym označením AFN,opravdu to bylo tim snímačem a tim bordelem co jsem tam objevil,ale mám pořád maly problém s tim, nastavil sem čerpadlo podle grafu,ale moto nejak pocukáva a nejvíc to dela kdyz je zahřáty jako kdyby mel snahu jet na 3 co by to mohlo být?motor je bez chyb

Napsal: 27 říj 2015, 14:14
od toefuk
nizka/vysoka volnobezna davka, skontroluj kanal 1 na zohriatom motore a zreferuj kolko mg ti tam ide na volnobeh
Napsal: 27 říj 2015, 14:38
od meeiro
a co je za bordel v cerpadle ses dival ? nebo si sundal jen vicko ?
Napsal: 28 říj 2015, 03:03
od RomanPears
To se dá zjistit na kompu kolik jde mg?, sundaval jen víčko

kvuly tomu snímaci teploty paliva
Napsal: 28 říj 2015, 08:47
od TDI tech
Akoze tvoje myslienkove pochody su mi zahadne. Zjavne ti chyba logicke myslenie. Ked si dal dole vicko zo stelwerku a uvidel si podnim ten sajrajt, tak logicky z toho vypliva, ze ten bordel nebol iba pod vickom, ale je zjavny predpoklad ze bude aj v zbytku cerpadla? Preco si ho cele nerozbral, neskontroloval, nevicistil a nanovo nepretesnil, aby si mal 100% istotu? A ktomu nepravidelnemu chodu ako pise kolega treba zostelovat davku paliva.
Napsal: 28 říj 2015, 10:47
od RomanPears
No bez vás by mě to nenapadlo

nechtěl sem rozebírat celé čerpadlo protože se toho bojím že to nedam do kupy
Napsal: 29 říj 2015, 07:40
od meeiro
no tak ho nekomu dej kdo to umi... protoze pak bys mohl taky resit trysky...
Napsal: 29 říj 2015, 20:20
od RomanPears
Tak to pocukavani je tim že asi SOU v hájí podložky pod vstrikama,ale mám dotaz měl swm to ohřátý na 90stupnu a predvstrik sedi a 4 vstřik neukazuje dávku ,ty mg čím by to mohlo bejt???
Napsal: 29 říj 2015, 20:26
od TDI tech
No tak ty sa teda vyznas
Prepalene tepelno izolacne podlozky maju za nasledok podfukovanie popd vstrek do atmosfery, ale predpokladam ze tie vstreky tam budu tak zazrate, ze aj keby prdli tie podlozky tak to nema sancu podfuknut, ale nepravidelny chod motora rozhodne nezapricinia

Nielen ja som ti pisal ze treba nastavit davku paliva aby motor bezal plynule, ale ty vies, ty mas kluce od miesacky, tak si teda kludne vymen tie tepelnoizolacne podlozky. A ten rozdiel hodnot oproti referencnej hodnote je u strych elktronikach normalny, pretoze sa zobrazuju odchylky ostatnych 3 valcov oproti jednemu ktoreho davka sa povazuje za referencnu.
Napsal: 29 říj 2015, 22:27
od RomanPears
Nojo to je sice zajímavé co tu pises ale já vytahnul jede vstřikováním byl suchej celek a jeden byl do půlky od nafty,ale zajímavý že komprese ven nesla nikde to neutikala proto si myslím že to mělo vliv na ten volnobeh,čím se nastavuje ta dávka do vstriku?takže když se to napichne tak jdou vidět vždy jen 3 vstriky a jeho množství?