Výměna čerpadla na 1.9tdi Afn chyba 00539

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Výměna čerpadla na 1.9tdi Afn chyba 00539

Příspěvek od RomanPears »

Zdravím lidi mám problém, menil jsem čerpadlo na motoru 1.9tdi Afn 81kw ,kvuly tomu že bylo pridrene,sehnal jsem z auta které jsem si předtím nastartoval a napichoval a bylo bez chyb a chytlo bez problémů,dal jsem ho do svého auta a ukazuje to chybu 00539 snímač teploty paliva,kvuly tomu nejde nastavit čerpadlo na počátek vstriku,motor věží nepravidelně pocukava,i když s čerpadlem hybu kamkoliv,ale když se připojil na jednotku tak se to sklidni,ale i když je auto ohřáté tak graf na počátek vstriku vůbec nic neukazuje,prosím o radu budu řád za každou, nemá s tím někdo zkušenost čím by to mohlo být.....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kabeláž na čerpadlo
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

bud kabelaz, mozna i jednotka...nebo zkus prehodit elektricke hlavy tam ten snimac teploty je. I kdyz v prechozim aute bylo ok
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Je podstatne menej roboty prehodit snimac teploty paliva ako cely stelwerk :kol1:
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Ten snímač teploty v hájí nebude v.předchozím autě nebyl problém a když sem tam připojil ještě jiné čerpadlo tak ta chyba tam je tez,jednotka to taky není dal jsem tam jinou a taky jee tam ta chyba...
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

no tak zbejvá kabel žejo :)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

RomanPears píše:Ten snímač teploty v hájí nebude v.předchozím autě nebyl problém a když sem tam připojil ještě jiné čerpadlo tak ta chyba tam je tez,jednotka to taky není dal jsem tam jinou a taky jee tam ta chyba...
schema..merak..a ides..

a to cidlo ..termistor podla vseho..sa da zohnat samostatne a prehodit keby ze. nemusis rozhodit cele cerpadlo.ako ti pisali
GIV var asz 4mot upraveny
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Jo to vím jen nahoře to víčko na čerpadle, ale tam dou 3 torksy a jeden šroub je udelanej tak aby se do čerpadla nikdo nedostal nejaka 3hrana hlava šroubů,co s tom když na to nemám klic
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Na ten tříhran jde naklepnout malý oříšek, myslím že sedmička. Už je to chvilku co jsem to dělal...
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
carlosdm
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 02 dub 2013, 13:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od carlosdm »

to víčko v pohodě jak píše přes golu a ten termistor vyměniš,je to jednoduché a stojí to pár kaček,vše mají jako náhradní díl.Jen bych si koupil i to těsnění pod víčko nové,měnil jsem pro jistotu,at se nevracím k tomu a pohoda. Pavel
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Do toho se mi moc nechce,jo mám sice 3 čerpadla,ale asi zkusim nejdřív vyměnit tu elektriku známek má rozebráno 66kw tdicko,myslíte že bude stejná elektrika?a ještě jeden dotaz jak mám sunda takovou kulatou zásuvku drží na takym držáku vedle hlavy a vedou z toho kabely na čidla teploty myslím zkoušel jsem to,ale nejde mi to sundat nakou radu když tak? Dikes
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

otocenim, a tim termistorem zacni nejdriv je to jednoduche... vic nez vymena kabelaze... neni tam co pokazit
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

To nebude tím snímačem, v předchozím autě bylo vše OK dal jsem to do svého a v hájí a co sem měl v předchozí čerpadlo taky ta byla tahle chyba,kabely k cerpadlu atd. SOU stejný z 66kw??
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

z jakyho auta mas tu elektriku... jsou dva druhy konektoru.. 66Kw by nevadilo ale rekni z ceho to je abys nemusel pinovat
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kriste pane ja sa ti cudujem. Prepiskat droty do RJ je otazka 10min. a vies nacom si. Takisto premerat ten termistor na pinoch v konejtore prip. porovnat s tymi v ostatnych cerpadlach zaberie minimum casu. No ty radsej sachujes cerpadla hore dole a neviem co vsetko este (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“